hier heb ik helaas de griep te pakken blegh, maarja maar uitzieken. Dochter vanmorgen naar psz geweest enik heb gewoon geslapen was zo moe.. Beterschap Within!
Hallo Dames, ik woon ook in provincie utrecht (Linschoten) ik ben 24 jaar en het is ons eerste kindje.
Ja de weken vliegen voorbij. We krijgen een dochter!! Ik kan jullie trouwens aanraden om een 3D/4D echo te laten maken. is het mooist tussen de 24 en 28 weken. Echt heeeeel mooi!! Tot nu toen verloopt het allemaal goed. Uiteraard wel wat kwaaltjes en klachtjes, buik begint aardig in de weg te zitten en het slapen gaat ook niet meer zo heel best. Maar het is voor een goed doel en ik geniet er echt nog wel van.
Hier ook een dametje op komst Ik heb al een 3/4D echo ingepland staan voor als ik 25 weken ben, die heb ik cadeau gehad. Vind het wel een beetje 'eng' idee om je kindje al zo in real life te zien. maar ben toch ook wel erg benieuwd!!
haha ja, terwijl in de junitopics duidelijk juist de heren in de meerderheid zijn. En flink in de meerderheid, meer dan het dubbele. Maar hier zijn het gelukkig nog de dametjes
Ja ik wacht met smacht op 20w echo maar dat duurt en duurt! Gisteren zwaarste antibioticakuur als mogelijk voorgeschreven gekregen. Fikse verwaarloosde blaasontsteking die op mijn nieren is geslagen. Nu goed uitkijken dat het geen nierbekkenontsteking wordt anders richting zh. Dus nu ben ik helemaal bezorgd om ons meisje en kan het niet snel genoeg woensdag worden!!