zwangeren meiden dec 2010

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Blij1981, 2 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ben morgen 14 weken zwanger van een twee eiíge tweeling, erg spannend, bij mij stapelen de 'zwangerschapskwalen' zich op ipv dat het afneemt.. Heb veel hoofdpijn, bloedverlies, moe en beginnende bekkeninstabiliteit waardoor ik het nu al rustig(er) aan moet doen.

2. Fed

Fed Actief lid

2 apr 2010
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het lijkt me heel bijzonder om zwanger te zijn van een tweeling... 1 kindje is al zo wonderlijk.
    Vervelend alleen van je kwaaltjes, hopen dat ze snel overgaan!

3. Amika

Amika Actief lid

12 okt 2009
    179
    0
    0
    Verzorgende
    Rotterdam
    Hallo dames.

Ik ben 15 weken en 1 dag zwanger. Ik ben uitgerekend op 14 december, 3 dagen na mijn verjaardag en op mijn vriend zijn verjaardag. Wie weet krijgt 1 van ons een heel mooie verjaardags kado.

hoe gaat het met de dames vandaag

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier gaat het op het moment redelijk, minder hoofdpijn (zo begon het gisteren ook) en Justin is naar het kdv toe, dus alleen vandaag in etappes de badkamer schoonmaken en een wasje doen.

5. zwik

zwik Actief lid

29 feb 2008
    155
    0
    0
    Delft
    @ Fed:
    Het is qua cijfers inderdaad een erg mooie datum. Praktisch is het alleen niet ;)

6. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Hallo meiden! Ook ik ben uitgerekend in december, de 8ste om precies te zijn. Vandaag alweer 16 weken op weg, inene gaat de tijd zo snel! Aankomende dinsdag heb ik een echo bij Drs. Papa in Amsterdam, ik hoop daar ten eerste te horen dat alles goed is met de kleine en ten tweede misschien wel te horen wat het wordt. Zelf denk ik dat we weer een jongetje verwachten!

@Patroeschka: Ik las ergens dat jij net als ik ook zomaaar inene veel bloed verloor met 13 weken hè?! Hoe is het nu met jou?! Ik moest n.a.v. dat bloedverlies tijdelijk stoppen met werken i.v.m. een tilverbod. Het blijkt dat m'n placenta naast/voor m'n bmm zit.

@All: Gezellig om te kletsen met meerdere meiden die zijn uitgerekend in december!

7. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Knufje, 32j, 2e kindje, uitgerekend voor 15/12/2010

Fed, 32j, 1e kindje, uitgerekend voor 21/12/2010

Zwik, 34j, 2e kindje, uitgerekend op 1-1-11 (maar komt vast eerder ;))

Patroeschka 32j, 2e en 3e kindje, uitgerekend op 21/12/2010 (volgens de echoschopiste) ik kom op 22/12/2010.

Linda1980, 30j, 2e kindje, uitgerekend op 8-12-2010

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Linda, idd, ik moest 24 u bed/bankrust houden toen. Af en toe verlies ik nog wat bloed, maar als het geen golf meer was, hoefde ik geen bed/bankrust meer te houden. Ik werk tot 1 juli in principe maar word deze maand niet opgeroepen. Zit nog te bedenken of ik ww moet aanvragen of ziektewet omdat ik gewoon niet meer kan werken ivm hoofdpijn, bloedverlies bij inspanning en beginnende bekkeninstabiliteit.. dus morgen rechtshulp even bellen wat handig is..

9. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Hetzelfde als ik dus..... Ook ik moest plat, 2 dagen mocht ik niks en daarna dus dat tilverbod. Aangezien ik op m'n werk veel moet tillen heeft mijn werkgever me in de ziektewet gedaan. Ik moet eerlijk zeggen dat me dat wel een stuk rust geeft hoor, het 'moeten' is er nu vanaf en dat is fijn. Mocht m'n placenta toch nog mee omhoog groeien (wat ik eigenlijk wel een soort van verwacht;)) dan wil ik alsnog weer gaan werken, maar totdat ik geen zekerheid heb, hou ik me zo goed als kan toch maar aan dat tilverbod. Het UWV is trouwens erg begripvol en dat viel me echt reuze mee!

Ik ben benieuwd wat het bij jou gaat worden, het lijkt me dat je met al je klachten wel in de ziektewet kan toch?! Sterkte ermee hoor! 't is niet niks allemaal.....

10. Amika

Amika Actief lid

12 okt 2009
    179
    0
    0
    Verzorgende
    Rotterdam
    Knufje, 32j, 2e kindje, uitgerekend voor 15/12/2010

Fed, 32j, 1e kindje, uitgerekend voor 21/12/2010

Zwik, 34j, 2e kindje, uitgerekend op 1-1-11 (maar komt vast eerder ;))

Patroeschka 32j, 2e en 3e kindje, uitgerekend op 21/12/2010 (volgens de echoschopiste) ik kom op 22/12/2010.

Linda1980, 30j, 2e kindje, uitgerekend op 8-12-2010

Amika, 25jr, 2e kindje, uitgerekend op 14-12-2010.

Heb mijzelf er ook even bijgezet hihih

11. Fed

Fed Actief lid

2 apr 2010
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    @patroeska, hoe gaat t?

Hoe is het met jullie buik? Die van mij zie je nu best goed. Mijn eigen tshirts doe ik niet meer aan, heb nu zo'n bierbuik.. hahahaha
    En ik heb nieuwe bh's moeten kopen... 2 maten groter :$

valt het bij jullie mee?

12. Fed

Fed Actief lid

2 apr 2010
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gaat het goed met jullie allemaal?

13. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

Hey zijn er 2 december mama's topics????

14. zwik

zwik Actief lid

29 feb 2008
    155
    0
    0
    Delft
    Ik was een paar weken geleden al overgestapt op de zwangerschapsbroeken, sinds afgelopen week ook op de shirts en sinds dit weekend helaas ook op de BH's....

15. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Hoi meiden!

Hier gaat alles goed hoor! Voel me gelukkig stukken beter dan de eerste weken. Op de moeheid na dan;).....

En m'n buik?! Tjsa, die is al flink gegroeid al zeg ik het zelf:$

Afgelopen dinsdag hebben we een pretecho laten maken en we krijgen een meisje! Ongelofelijk maar waar, ik had het nooit verwacht, maar toch is het zo! We zijn helemaal gelukkig!

Fed en Zwik, dus jullie ook al aan de grotere bh-maat:D, bij Quinten waren ze al gegroeid, maar nu?! Ik vraag me af waar dit heengaat aan het eind van de zwangerschap, hihi!

Nog meer meiden die het geslacht willen weten trouwens?

16. Fed

Fed Actief lid

2 apr 2010
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    :( had niet verwacht dat ik zo'n grote bh moest kopen, dacht dat het pas kwam met de borstvoeding...

ik heb ook al zwangerschapskleding gekocht, niet veel, maar het zit een stuk lekkerder!

Heb pas eind van de maand weer een afspraak dan weet ik pas of het een jongen of een meisje is. Zelf ben ik er heel erg van overtuigd dat het een jongen is. Maar dat wil niks zeggen natuurlijk. Hahaha

17. ongeduldig

ongeduldig Actief lid

10 dec 2009
    270
    0
    0
    Eindhoven de gekstuh!!
    He hoi, ik klets graag mee.. uitgerekend op 4 december en zwanger van de 3de. Eerste 2 zijn van ex, dochter van 13 en zoon van 8 en nu nieuw kindje met nieuwe man.. heel gelukkig mee en gelukkig helemaal geen klachten, net als mijn vorige twee zwangerschappen.. wat een mazzelaar he hihi.
    Vandaag pretecho voor geslachtsbepaling, zo benieuwd of ik gelijk heb.. gevoel dat het een meisje is, maar het gevoel is lang niet zo sterk als met mijn vorige 2 zwangerschappen, week na de test was ik er 100% van overtuigd en uiteraard had ik het goed, maar nu weet ik niet zeker, dus vandaar vanmiddag die echo.. zo'n zin in!! En dan over 2.5 week de 20 weken echo alweer.. het gaat inderdaad heel snel nu... fijn hoor.. buik ook al flink, mensen kunnen het nu zien! Zo fijn. ook leven enzo, heerlijk dat gedraai en geduw weer, zo vertrouwd!! Meiden, tot schrijfs!!
    Liefs
    Ongeduldig!!

18. knufje

knufje Lid

13 apr 2010
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben een tijdje weggeweest, maar weer helemaal terug :)

Wij zijn zaterdagavond te weten gekomen dat wij een dochtertje verwachten!

Oh jee, mijn buik is ook niet meer weg te stoppen hoor, ik draag ook al heel wat weken zwangerschapskledij!

19. ongeduldig

ongeduldig Actief lid

10 dec 2009
    270
    0
    0
    Eindhoven de gekstuh!!
    En wij hebben net te horen gekregen dat we een zoon krijgen.. zo fijn om te weten. waarom weet ik ook niet, maar het wordt gelijk een stuk werkelijker.. ondanks dat je niet meer om mijn buik heen kan enzo... Een jongen... poe hee!!!

20. Fed

Fed Actief lid

2 apr 2010
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk!!! Gefeliciteerd aan allebei!

Deel Deze Pagina