zwangeren meiden dec 2010

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Blij1981, 2 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Ongeduldig: Leuk dat je ook mee komt schrijven! En ja, heerlijk is dat gevoel van leven dan weer hè?! Ik heb afgelopen zondag duidelijk weer wat gevoeld, nu maar hopen dat het snel weer dagelijks is! Kan niet wachten! Wat leuk dat je weer een zoontje krijgt straks! Dus jij hebt dat ook? Dat nu je weet wat het is, het de zwangerschap alleen nog maar echter maakt? Sinds zaterdag is hier de naam nu ook definitief en dat maakt het zo ontzettend bijzonder!

Knufje, wat leuk! Een meisje! Had je zelf al een voorgevoel?

Hier is manlief op dit moment behang aan het scheuren op de (toekomstige) babykamer, ik zit ondertussen een beetje te neuzen op internet naar leuke behangetjes en tierlantijntjes. Heb het helemaal naar m'n zin hier achter m'n laptop:D

2. zwik

zwik Actief lid

29 feb 2008
    155
    0
    0
    Delft
    Wij willen ook graag weten wat het wordt, maar moeten daar nog een tijdje op wachten. As donderdag heb ik weer een afspraak bij de VK. Ik ben dan bijna 15 weken, dus verwacht niet dat ze dan al iets kunnen zien.
    Ik heb zelf al vanaf het begin het gevoel dat het een meisje is. Veel sterker dan bij mijn eerste zwangerschap. Toen had ik in het begin het gevoel dat het een jongen was, een paar weken later dacht ik dat het een meisje was. Het bleek bij de 20 wkn echo een jongen te zijn.
    Dus wie weet komt er nu een zusje bij..... of toch een broertje ;)

3. ongeduldig

ongeduldig Actief lid

10 dec 2009
    270
    0
    0
    Eindhoven de gekstuh!!
    Linda1980, tja, inderdaad echt veel werkelijker.. nu zit er ip van een baby, een jongen in mijn buik hihi... wij beginnen vrijdag met een grootschalige verbouwing en zijn nu al aan het voorbereiden met alles leeg/op te ruimen.. dus ik kan aan de bak. Doe het wel rustig aan, want gisteren heb ik ineens heel veel last van mijn rug gekregen. VK zei dat het waarschijnlijk een knel zittende zenuw was, ik was al bang dat het bekken ofzo was, maar een gewaarschuwd mens telt voor twee.. ik ga lekker delegeren en koffie zetten voor de bouwvakkers haha... En ik voel em al elke dag een aantal keer.. gisteren tijdens het voetballen ( ole ole ole ole!!!!!) was ook hij druk aan het voetballen haha... zo fijn!!
    Meiden, ik moet weer aan de slag.. en het wordt wel zó'n mooi weer.. maar ja.. komt goed!! Na die verbouwing hebben we dan ook wat.. nu al zin in..
    Ciao allemaal

4. ongeduldig

ongeduldig Actief lid

10 dec 2009
    270
    0
    0
    Eindhoven de gekstuh!!
  5. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Wow Ongeduldig! Nu al een knappe vent! Ons dametje wilde niet in de camera kijken tijdens de 3/4D, dus heb alleen maar een foto van haar diva houding:D, armpjes strak voor haar hoofdje en niet kijken hoor! Mooie foto meis! Succes met het delegeren van de bouwvakkers, die van mij komt nu net weer beneden na weer 2 uurtjes bezig te zijn geweest in het kamertje. Zo hoort het hè?!;)

6. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Ik zie trouwens dat je net als ik de 20 weken echo hebt op 22 juli, nog 'maar' 2 weken wachten!

7. ongeduldig

ongeduldig Actief lid

10 dec 2009
    270
    0
    0
    Eindhoven de gekstuh!!
    Ha, ja, nog 1 dag rust en dat gaat het geweld van bouwvakkers hier losbarsten. Huis staat al op zijn kop, we zijn er klaar voor.. lekker hoor, eindelijk beginnen.. en hopelijk over een week of 8 is dan alles klaar! Ja, idd op 22 juli.. maar ik kon niet wachten om te weten wat het is, dus vandaar de pretecho.. (zie mijn naam hihi) We lopen zowiezo wel gelijk op.. heb jij nog 1 kindje rondlopen? Die van mij zijn al groot.. 13 en 8, dus dat is anders!! en een meid, wat leuk zeg.. Nou, nog ff van het mooie weer genieten, want vanaf morgen kan ik natuurlijk niet echt meer in bikini in de tuin gaan liggen hihi.. komt goed, tis voor een goed doel..

8. ongeduldig

ongeduldig Actief lid

10 dec 2009
    270
    0
    0
    Eindhoven de gekstuh!!
    En zie nu de naam van je zoon staan, die van mij heet Quinn!! Grappig he..

9. zwik

zwik Actief lid

29 feb 2008
    155
    0
    0
    Delft
    Vanmorgen weer een echo gehad bij de VK. Kindje was erg beweeglijk, zelfs zo erg dat er geen goede foto gemaakt kon worden ;). Daar voel ik nog bijna niets van.
    Uitgerekende datum was nu ineens 5 januari ipv 1 januari...
    Nu een afspraak maken voor een 20 wkn echo!

10. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Haha! Nou, hier nog zo'n Miep Ongeduld hoor;), ik kon ook ècht niet wachten tot aan de 20 weken echo, vandaar dus vorige week die pretecho. De volgende staat alweer gepland op 31 augustus, kijk ik nu al naar uit:D.

Wat grappig! Jouw zoontje Quinn, die van mij Quinten! We hebben toendertijd nog getwijfeld of we voor Quinn zouden gaan, maar hebben uiteindelijk voor de langere variant gekozen. Ik moet wel zeggen dat ik 'm geregeld afkort hoor, dus hier klinkt ook vaak de naam Quinn door huis. Hij wordt in oktober 2, dus echt veel van m'n zwangerschap krijgt hij nog niet mee. Dat zal met oudere kids in huis heel anders zijn denk ik zo!

Bij jou komen er dus ècht bouwvakkers over de vloer joh?! Ik had het alleen maar over manlief die zo af en toe de babykamer induikt om op te knappen;). Nou, succes dan maar met de grote verbouwing! 8 weken.....pfff.....maar joh, dan heb je wel wat achteraf hè?!

@Zwik: Fijn dat je weer een goede echo hebt gehad vandaag!

11. ongeduldig

ongeduldig Actief lid

10 dec 2009
    270
    0
    0
    Eindhoven de gekstuh!!
    Nope, inderdaad echte bouwvakkers.. moet heel veel gebeuren namelijk.. Onze volgende pretecho hebben we ook al gelijk vastgezet haha.. rond de 27 weken, dan krijg je de mooiste 3D heb ik me laten vertellen, dus dat is half september ergens.. weet de datum niet meer.. nu ff binnen om "af te koelen" (binnen 27 graden) maar zo weer lekker naar buiten, morgen kan dat niet meer dus!! Meiden, geniet van het weer... nog leuke suggesties voor jongens namen trouwens? Vind het zoveel moeilijker dan een meisjes naam, die hadden we al.. maar nu dus weer overnieuw beginnen.. met Quinn was ik 8 maanden zwanger toen ik het eindelijk verzon.. sjonge.. maar ja, we hebben nog ff..

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Hallo...

Ik was al n tijdje op zoek naar de december-mama's! GEVONDEN!!!
    Ikzelf ben EINDELIJK na 5 miskramen hiervoor gehad te hebben overduidelijk zwanger van ons 1e kindje van ons saampjes. Wij hebben intotaal al 5 kids maar allemaal uit vorige relatie. Ik heb 3 kinderen met mijn ex-man en hij 2 kinderen met zijn ex-vrouw. Dus nu komt er 1tje van ons samen! Deze keer gaat t hartstikke goed!
    Ik ben wel op n ietwat ongelukkige datum uitgerekend: nl op 31-12-2010. Wie heeft dit ook????
    Ikzelf vermoed dat de kleine zich iets eerder aandiend. Ik denk 27-28 of 29 dec.
    Maar ergens heb ik ook n vermoeden op kerstavond!
    Hoop t niet want dan lig ik met de kerstdagen in ziekenhuis!

Hoop dat ik hier mee mag kletsen!
    Groetjes Miranda

13. ongeduldig

ongeduldig Actief lid

10 dec 2009
    270
    0
    0
    Eindhoven de gekstuh!!
    Dag Miranda... welkom.. en dat is wel een bijzondere datum.. ik rond 4 december, dus wie weet een sint cadeautje.. we gaan het zien!! Ik ook eerste kindje samen met nieuwe lief.. heb zelf al 2 kids, hij nog helemaal niet. speciaal he.. fijn dat het dit keer goed gaat met je kindje.. het is niet zo druk hier op dit forum heb ik gemerkt.. maar ja..

14. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Hoi Miranda! Welkom hier! Wat fijn dat je zwangerschap dit keer goed verloopt joh! Ikzelf heb hiervoor ook meerdere miskramen gehad, dus weet wel een beetje hoe blij je je nu zult voelen;)

@Ongeduld: Jammer dat het zo stil is hier hè?! Ik heb een abbo op dit onderwerp, maar veel mailtjes dat er gereageerd wordt krijg ik niet;)

Hier gaat alles goed! Die buik joh! Ik stond gisteren in de spiegel te kijken en deze keer is 'ie echt GROTER dan de vorige keer op dit termijn hoor! Jeetje! Wel heel erg gaaf trouwens, ik geniet er enorm van! Èn ik voel ons kleintje nu steeds vaker! Nog niet regelmatig hoor, maar iedere dag wel een keer of 2, 3. Wat een heerlijk gevoel is dat weer zeg! Totally in love.....:D

15. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ongeduldig... ik vind t ook wel n speciale datum. Er zijn dan toch meerdere mensen die mijn gedachten delen over dat je met je nieuwe relatie ook verlangt naar n kindje. Aan de ene kant hoop ik dat t voor hem en voor mijn dochtertje n meisje gaat worden. Hij heeft nl al 2 jongens en mijn dochtertje is enigst meisje tussen 4 jongens! Dus dat is wel sneu. Wat hoop jij of denk jij dat t bij jouw gaat worden? Wat hoopt je vriend?

Linda1980... mijn buik is ook groter dan bij de andere 3 zwangerschappen van mijn kids. Tenminste in dit stadium. Ach... heel de zwangerschap loopt al anders. Deze ronde heb ik echt vaak dates gehad met mn wc-pot en dat had ik met die andere 3 totaal niet. En echt maar dan ook echt extreem moe... ik viel s'avonds om 18.00 uur in slaap tot dat mijn vriend me om 22.30 uur wakker maakte, toen gingen we door naar bed daar viel ik gelijk weer in diepe slaap tot s'morgens 6.15 uur. Om 7.00 uur moest ik werken tot 8.45 uur. Om 9.00 uur kroop ik weer tot 11.30 uur terug in bed en sliep gelijk weer in. Om 13.00 uur was ik weer moe en kon gerust weer op de bank slapen tot ik weer moest gaan werken om 14.15 uur. Dit was zo de eerste 12 weken. Nou, zoooo extreem had ik nog niet meegemaakt.
    Ik voel mijn kleine frutseltje nu vaker op de dag. Gisteravond lag ik in bed met mijn hand op mn blote buik en ik voelde continu kleine schopjes. Ik was helemaal ontroerd... wat n superlekker gevoel... ik geniet echt intens nu want ik weet dat dit mijn laatste gaat worden.
    Dus ik moet van alles nu gaan genieten. Jammer dat ik pas vanaf afgelopen vrijdag af kon gaan genieten. Ik was tot die tijd bang om t kwijt te raken en nu weet ik gewoon helemaal zeker dat dit n blijvertje is.
    Wat miskramen kunnen doen met je he?

Is het hier echt zo rustig??? Ik zit ook nog op n andere topic en daar krijg ik op n dag minimaal wel 10 meldingen van binnen. En als wij extreem veel kleppen dan kunnen dat er best n kleine 20 zijn. hahahaha
    Bedankt dat ik hier welkom ben trouwens. Blijf ik hier ook gezellig kletsen. We zitten toch dicht bij elkaar met de bevallingen toch?
    Wanneer zijn jullie uitgerekend?

16. Fed

Fed Actief lid

2 apr 2010
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom Miranda!
    We waren begonnen met een lijst met data, weet niet precies waar we gebleven waren ...

Knufje, 32j, 2e kindje, uitgerekend voor 15/12/2010

Fed, 32j, 1e kindje, uitgerekend voor 21/12/2010

Zwik, 34j, 2e kindje, uitgerekend op 1-1-11 (maar komt vast eerder ;))

Patroeschka 32j, 2e en 3e kindje, uitgerekend op 21/12/2010 (volgens de echoschopiste) ik kom op 22/12/2010.

Linda1980, 30j, 2e kindje, uitgerekend op 8-12-2010

Amika, 25jr, 2e kindje, uitgerekend op 14-12-2010.

Ongeduldig, wat een mooie datum!

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer

Patroeschka 32j, 2e en 3e kindje, uitgerekend op 21/12/2010 (volgens de echoschopiste) ik kom op 22/12/2010.

Miranda200375, 35 j, 4e kindje, uitgerekend op 31-12-2010

Heb mijzelf even aan de lijst toegevoegd!;)

18. Fed

Fed Actief lid

2 apr 2010
    107
    0
    0
    NULL
    NULL

Amika, 25jr, 2e kindje, uitgerekend op 14-12-2010.

Miranda200375, 35 j, 4e kindje, uitgerekend op 31-12-2010

19. Fed

Fed Actief lid

2 apr 2010
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Miranda, gezellig druk bij jou thuis! Heb je een voorgevoel of is het meer een meisjeswens voor je dochtertje?
    Oh ik zie net dat ik het verkeerd geschreven heb... vond jouw datum bijzonder!

Zwik, bij de laatste echo zat hij/zij geen tel stil, ik heb nog geen normale echo(foto) Hoop op de 20 weken echo!

20. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Fed... ik weet eigenlijk niet of t n voorgevoel is of dat ik t gewoon stiekem wens. Ik heb t idee dat t n meisje gaat worden maar weet dus niet waardoor t komt. Ik heb laten pendelen en de zei: meisje op 1-1-'11. Dus we wachten rustig af!

Deel Deze Pagina