zwangeren meiden dec 2010

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Blij1981, 2 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ongeduldig... zo zag ons huis eruit voordat we de voorgevel GOED aangepakt hadden..

Nu ziet de voorgevel er zo uit...

En dit WAS mijn zijgevel (al wel gesteenstript)...

NU ziet de zijkant er zo uit...

Wat een veranderingen he?

2. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    hai meiden

ik wilde even zeggen dat we ook in het bevallinglijst forum een topic met december mamma's hebben....
    en er is ook door 1 van de mamma's een hyves aangemaakt!
    jullie zijn van harte welkom

groetjes

3. ongeduldig

ongeduldig Actief lid

10 dec 2009
    270
    0
    0
    Eindhoven de gekstuh!!
    Miranda, zie net de cijfers achter je naam staan, zeg met niet dat dat je geboortedatum is, want dat is de mijne namelijk.. 20 maart 1975!!!
    Maar een verschil al zeg.. Hier alleen nog weinig opbouw verschillen, het ligt nu zelfs 4 weken stil, maar de ruimtes zijn er.. We hebben een vergelijkbaar huis.. Ons huis is uit 1901.. en ook gelijk dak enzo.. ik zal binnenkort ook ff wat foto's plaatsen!! maar ok.. ik bp je wel een keer anders.. die datum is wel heel bizar moet ik zeggen hoor..

4. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ongeduldig... dat is idd ook mijn geboortedatum!!! Wat n maffe situatie! hahahahaha

5. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Is dit het nieuwe deel weer voor de dec mama's???? Of is dit weer wat anders???

6. zwik

zwik Actief lid

29 feb 2008
    155
    0
    0
    Delft
    Mijn buik is de afgelopen weken niet naar voren, maar omhoog gegroeid. Hierdoor komt mijn maag in de verdrukking en heb ik heel veel last van maagzuur. Bah, soms kan ik er gewoon niet van slapen.
    Bij mijn eerste had ik er rond de 4 maanden ook last van. Daarna bleef het weer een hele tijd weg. Het kwam pas weer terug toen ik hoogzwanger was. Ik hoop dat het nu ook zo gaat en natuurlijk het liefste dat het helemaal niet meer terug komt.

Zijn er meer december mama's die hier op dit moment last van hebben?

7. ongeduldig

ongeduldig Actief lid

10 dec 2009
    270
    0
    0
    Eindhoven de gekstuh!!
    Ja hoor zwik, ook hier bijna elke dag wel last van.. tis vervelend.. heb wel eens gelezen dat je dan een hapje vanille yoghurt moet nemen, heb het zelf nog niet geprobeerd, maar wellicht dat het iets neutraliseerd.. Bij mij zit hij ook al lekker hoog hoor... dus ja..
    Verder heb ik dus ineens last van dikke voeten.. van de week zo erg zelfs dat ik ff geen gevoel meer had in mijn kleine teen en daarboven toen we op bezoek waren bij (gelukkig) familie haha.. dus mijn nicht.. ja, hup, benen omhoog.. lag ik daar, languit op de bank met mijn voeten op een kussen,bij haar op schoot hahaa.. maar ja.. hoort er allemaal bij.. had ik overigens niet met mijn andere 2, maar zo zie je maar.. elke zwangerschap is weer anders.. Mijn rug blijft nog rustig moet ikzeggen.. alleen als ik ergens lang op een minder makkelijke stoel zit.. maar verder is het te verwaarlozen!! Ben we moe.. jullie?? HB was goed, maar vk zei dat het ook goed door de verbouwing kan komen enzo.. nu in de bouwvak,ligt het stil en kan ik dus uitslapen enzo.. en hoef ik veel minder.. maar goed.. meides.. fijne dag en tot horens..
    Ciao ciao

8. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ongeduldig... van vermoeidheid heb ik ook last van hoor. Komt idd dat alles nu stil ligt. Daarbij heb ik nu 6 weken vakantie. Heb al verschrikkelijk veel ideeën voor de babykamertje. In gedachten is die al klaar hahahaha maar moet even rustig aan doen deze maand met de centjes. Eind van de maand mag ik dingetjes kopen zoals laminaat en verf. De verbouwing heeft onze spaarrekening leeggeslokt. Dus wordt t weer tijd om te sparen. Maar goed... de duurste kostenposten zijn er uit dus nu gewoon sparen iedere maand en dan kunnen we iedere maand wel iets verbouwen. Kost n paar centen maar dan heb je ook wat! hahahaha

Zwik... geen last van maagzuur. Nog niet althans. Dat had ik bij die andere 3 zwangerschappen wel vanaf begin. Nu ben ik heel erg misselijk geweest de eerste 3 maanden en dat was ik met die andere zwangerschappen niet. Zo zie je idd dat niet iedere zwangerschap hetzelfde is!

Hier gaat t heerlijk. Heb tot nog toe weinig last ergens van. Mijn gechagrijn valt nu ook reuze mee. Ik loop wel tegen mijn dochtertjes gedrag op. Zij is 1 week met mijn vriendin naar de camping geweest en sindsdien kan ik haar wel villen. Steeds als ik met iemand hier koffie zit te drinken komt zij op schoot gekropen en wil er bij zitten. Ik word er helemaal kriegelig van! Ook als ik zeg bijv: haren gaan kammen en tandjes poetsen. Dan doet ze haar handjes zo vormen alsof je wil zeggen: aaaaaaargh meisje ik zal je!!
    Dit is zooo frustrerend. Bah! Zij is niet prettig in de omgang op dit moment. Het is n verwent nest geworden. Brutaal... zo heb ik t haar niet aangeleerd! Zij is gewoon teveel tussen de grote mensen in en dat is niet goed.
    Maar ook dat komt allemaal vanaf zondag wel goed. Dan zijn de kids n paar dagen naar opa en oma. Mama even bijtanken!

9. ongeduldig

ongeduldig Actief lid

10 dec 2009
    270
    0
    0
    Eindhoven de gekstuh!!
    Haha, mijn kids gaan zondag ook naar hun opa en oma.. wij zijn die dag 1 jaar getrouwd, dus wij gaan lekker ff 2 nachtjes naar maastricht... en dan ga ik ze woensdag weer halen.. vervelend wel dat je dochter ff niet meewerkt.. kan ook misschien komen doordat je nu zwanger bent?? suc6 ermee in ieder geval.. lastig om dan lief te blijven he.. hoe oud is ze? en je andere kids? de vierde voor jou al he??

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ongeduldig... mijn oudste zoontje is 10 jaar, mijn jongste zoontje is bijna 8 jaar (oktober) en mijn dochtertje is net 6 jaar. Dan heeft mijn partner ook nog 2 zonen van 12 en 14 jaar!
    Voor mij wordt dit mijn 5e kindje. Mijn jongste zoontje is van n 2ling maar die andere is gestorven tijdens de zwangerschap.
    Voor mij telt dat ook als n kindje. Ik ben er nu veel bewuster mee bezig met mn buikje en t voelen trappelen en dergelijke!

Lekker hoor even n weekendje weg. Ik vroeg al aan Chris of wij ook niet weg kunnen zo n paar dagen met de motor maar nee hoor... als chris kan overwerken werkt ie over en vooral nu!!!

11. Fed

Fed Actief lid

2 apr 2010
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!! ik heb gister de 20 wekenecho gehad en alles is goed!!!!! ben zo blij!
    en.... het is een jongen!

Hoe gaat het met jullie?

@zwik, ik heb er ook last van

12. zwik

zwik Actief lid

29 feb 2008
    155
    0
    0
    Delft
    Fijn dat alles goed is! Wij hebben maandag de 20 weken echo. Ben zo benieuwd wat het gaat worden (en hoop natuurlijk ook dat alles goed is.)

Ik heb weer een nieuw zwangerschapskwaaltje: een pijnlijke pols. Kan er bijna niets mee tillen en dat is niet handig met een mannetje van nog geen 2! Volgens de dokter komt het door de zwangerschapshormonen. Dan zijn je slijmbeurzen in je pols opgezet of iets dergelijks. Ik baal er in ieder geval behoorlijk van!

13. Fed

Fed Actief lid

2 apr 2010
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zwik: hoe was je 20 wkn echo?

14. zwik

zwik Actief lid

29 feb 2008
    155
    0
    0
    Delft
    De 20 weken echo was helemaal goed!
    Ik was overtuigd van een meisje, maar het bleek weer een jongen :) Ook helemaal prima, alleen vreemd om te horen als heel je systeem zegt dat het een meisje is. Heb je dus helemaal niets aan, zo'n (voor)gevoel...

Deel Deze Pagina