Hallo! Ik weet het, er is al een clubje voor 'zwanger van de 2e', maar toen ik me aanmelde, vertelden ze al dat er daar eigenlijk bijna niemand meer zwanger is, en dat ze gewoon nog uit gezelligheid zijn blijven kletsen. Helemaal niks mis mee natuurlijk! Juist superleuk dat ze elkaar hebben gevonden! Maar ik zou het wel erg leuk vinden om mijn ervaringen te kunnen delen met meiden die nu zwanger zijn, dus daarom een nieuw clubje! Groetjes Ingeltje
he ingeltje ken je een beetje van het september topic (las meestal gewoon mee) maar ik ben ook zwanger van de 2e al is het nog maar heeeeeel kort, gefelicteerd met je zwangerschap!!
Heey dankjewel! Jij ook gefeliciteerd! Ken je naam inderdaad nog wel, je kwam wel eens langs wippen Kom je hier lekker meekletsen? 't Is in ieder geval erg rustig dus goed bij te houden hahahha!
ja daarom haha, maar nu bij het augustus 2010 topic ben ik natuurlijk bijna net zo nieuw als de rest en kan ik het beter bijhouden en voel ik me niet zo'n indringer die ook ff wat wil zeggen haha
Ja klopt, dat is wel makkelijker om in te stromen. Hoewel je van harte welkom bent hoor! We hebben wel meer meiden die pas veel later zijn gekomen, zoals Hummelke bijvoorbeeld. Die kletst ook nog maar paar maanden mee! Ik heb ook even bij de Mei Mama's meegekletst, maar om persoonlijke redenen even afgehaakt. Merkte bovendien ook wel dat er heel veel dingen gewoon al bekend zijn, dingen waar ik me niet druk om maak en je beleeft een 2e zwangerschap heel anders. Dus ik klets daar niet meer mee nu.
ach ja weet ik wel dat ik welkom ben maar toch voelt dat gewoon zo Een 2e zwangerschap is inderdaad anders ook al ben ik vreselijk bang dat het mis gaat omdat het nog zo pril is ben ik tenminste niet bang dat ik het niet kan, of dat ik geen moedergevoelens zou hebben haha. bij vorige zwangerschap ging ik zelfs denken vindt ik kinderen wel leuk?? haha. Nu kan ik soms nog wel janken zo mooi en lief vindt ik haar.
leuk zeg dat wordt straks spannend, hoe voel je je? of wordt je niet goed van die zelfde vraag steeds
neej eigenlijk helemaal niets, zou ja beetje steekjes in mijn borsten en beetje brandend maagzuur. ik geloof haast zelf niet eens echt dat ik zwanger ben. komt ook dat we 30 nov hebben besloten om voor een 2e te gaan 2 week later al een licht positieve test... ging zo snel!!! hadden we niet verwacht. em jij ingeltje voel jij je goed en heb je al een buikje? en kwam die dan eerder als bij julian?
Oh wat heerlijk snel! Bij ons ook in de 2e ronde raak, dus ook echt genieten Je bent dus weer rond dezelfde tijd uitgerekend, of niet? Ik had al heel veel kwaaltjes voor ik mijn NOD had. Ik voelde dus al heel duidelijk dat ik zwanger was vóór ik de test deed! Dat had ik dus allemaal al! Ik kon met 6 weken mijn broeken al niet meer goed dicht krijgen en heb dus mijn zwagerschapskleding gelijk uit de kast getrokken. Mijn buik nu: Bekijk bijlage 37846
wauw wat een buik al!, mooi!! bij jolien had ik ook niet veel kwaaltjes ook maagzuur en toen had ik last van mijn tepels met kou nu niet. dat was toen de reden om te testen, ze was echt een verrassing. ik ben 24 augustus uitgerekend van jolien was ik 14 september uitgerekend ze is op 20 sept geboren. wel grappig wij zijn alle 3 in sept jarig en als dit kindje een weekje te laat komt... pfff haha
Hoi en gefeliciteerd met jullie zwangerschappen. Ik ben ook zwanger van de tweede mijn eerste is bijna 17 maanden oud
Hoi Moesje! Welkom! Gefeliciteerd met je zwangerschap, hoe voel je je? Gezellig hoor, al 4 mama's hier! Wordt vanzelf gezellig druk hier!
Hoi, dankzij Ingeltje heb ik deze site gevonden, erg leuk om mee te schrijven. Ik ben nu 6 weken en 4 dagen zwanger erg spannend allemaal want heb hiervoor 2 miskramen gehad. Heb een zoontje van 15 maanden en daarvoor nog een vroeggeboorte bij 21 weken gehad. Tot nu toe 2 dagen wat bloedverlies gehad dus ben best bang dat het weer misgaat maar goed het blijft even afwachten. Ik heb 4 januari de eerste echo, ik mocht ook eerder maar aangezien dat nog niet zoveel zegt wil ik pas echt de 4de gaan. Nou dat was het wel zo'n beetje voor de eerste keer.
Welkom Sandra! Fijn dat je er ook bij bent gekomen! Ik wens je veel geluk toe, want dat kan je wel gebruiken.. na 2 mk.. laat dit kindje zich maar goed vasthouden aan mama!
moesje 83, gefeliciteerd!!! welkom! Sandra, welkom! wat vreselijk 2 miskramen en een vroeggeboorte wat moet het zenuwslopend voor je zijn ! Hoop dat hij/zij lekker nog 34 weken in je buik gaat wonen!! hier vandaag bijna aan mijn ouders verteld, maar mijn broertje was er en ik vertel het liever aan mijn broertje en zussen tegelijk. Dus mijn mond maar gehouden. Ik wacht toch maar tot nieuwjaarsdag denk ik.
Wij hebben het ook meteen verteld aan familie en vrienden. Bij Julian al gelijk binnen een week en bij deze zwangerschap moesten we iets langer wachten, omdat ik het 'live' wou vertellen en niet aan de telefoon of computer. Dus de eerste verjaardag die kwam hebben we het verteld. Merk wel dat de reacties bij de 2e echt heel anders zijn! Veel minder enthousiasme over het algemeen.
tja het zijn nu de feestdagen al ben ik geen zuiplap hebben ze het wel door, en de ik moet rijden smoes werkt niet, mijn schoonfamilie komt hier. Mijn zus en zwager willen al 7 jaar graag papa en mama worden en weten al wel een aantal jaar dat het onmogenlijk is een biologisch kindje te krijgen maar staan op wachtlijst voor adoptie verwachting is nog 3 of 4 jaar . k weet eigenlijk nog steeds niet of ik 2 e kerstdag het geschikt vind om te vertellen denk t maar niet. En tja ik reken ook op andere reacties en ik hoop dat het daardoor ook betekend dat ze t wat beter voor zich kunnen houden als de vorige keer.