hallo allemaal , van de week had ik een topic geopend dat ik mij zo rot voelde geen roze wolk zeg maar en altijd moe en boos en geiriteerd ... Het was zo erg geworden dat ik maar even langs de dokter ben geweest . Hij zei dat het wel vaker voor kwam en dat het waarschijnlijk een vitamine b ? tekort is ,heb een potje met pillen meegekregen en moet er twee per dag slikken en voel me weer helemaal toppie ! Dus iedereen die zich ellendig en deprie voelt tijdens de zwangerschap ,aarsel niet en ga even langs de dokter het heeft mij geholpen .... Zelfs mijn misselijkheid is minder geworden ,ben ook even langs een homepaath geweest en heb druppels van bach ,mischien is het de combie ,als je niet probeert weet je het niet toch Ik zeg niet dat ik nu wel op een roze wolk leef ,maar het is uit te houden zo ik hoop dat ik iemand op deze manier kan helpen met hetzelfde probleem liefs flower =;
oh i love u hahahaha ( nee geintje ) maar dit ga ik zeer zeker doen want ik voel me ook zeker niet toppie en als vitamine b me er boven op kan helpen dan heeeeel graag thx thx thx
Goede tip. Die roze wolk die is er soms helemaal niet hoor. Meestal komt die wel weer als je je beter voelt en dadelijk de uitgerekende datum dichterbij komt.