Zwangeren met dikke voeten, hier melden :-)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kiki, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    hier slinken ze niet! heb smorgens al gelijk dikke voeten!
    en me kuiten zijn ook zo opgezet dat er gewoon vocht uit een wondje komt!

2. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    bulldog, daar moet je goed mee oppassen, met een wondje waar vocht uit komt! kun je een hele lelijke ontsteking van krijgen

3. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Hier nog een. Mijn vrienden noemen me al Hippo. Mijn enkels zijn giga dik en ook mijn handen en cingers zijn al een tijdje helemaal opgezwollen. Schoenen kan ik al even niet meer aan soms ben ik al giga blij als ik mijn slippers nog aan krijg. En dan maar niet over heet pijnlijke lopen te praten.

Wat mij nog wel eens wat verlichting geeft op de voeten zijn wisselbaden scheelt niet heel veel maar soms net dat kleine beetje om de ergste druk weer van mijn voeten en enkels af te krijgen.

Wel heerlijk even zo lekker klagen.

4. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Meld zich ook maar aan :(
    Mijn voetjes zijn geen voetjes meer.
    Vroeger riep iedereen altijd wat heb jij kleine voetjes! Nu lijken ze op blokken kaas ofzo.
    Savonds MOET ik met mn voeten de lucht in anders gaan ze pijn doen en vervelen enzo.
    Smorgens (heb mn voeten einde omhoog) zijn ze iets of wat geslonken en kan ik mn sandalen weer aan.
    Gister wilde ik na n dagje op blote voeten rond hobbelen in huis mn sandalen aan doen om boodschappen te gaan doen en mn kind op te halen van school. Dat was n wijze les voor me... Dat ging dus bijna niet meer. Kan ze wel losser vast doen maar dan springt steeds mn klitteband sluiting los. Ben gewoon bang te struikelen zo. Dus vandaag meteen aan gedaan en doe ze maar niet meer uit voor ik klaar ben met naar buiten moeten.

Maar helaas zijn t dus niet alleen mn voeten.
    Ik ben de 26ste getrouwt. Maar vandaag heb ik mn trouwrnig maar weer in t doosje gedaan...mn vinger deed vreselijk zeer toen ik opstond :(
    Mn polsen doen volgens mij ook mee met de nieuwe trend want die doen savonds ook pijn.
    En mn hoofd ziet er uit alsof hij eerdaags gaat ontploffen :cry:
    Heb me voor genomen me vandaag klem te zuipen aan alle vocht die ik maar binnen kan krijgen. Kijken of dat ietsje helpt (ze zeggen van wel)
    En verder maar regelmatig met de pootjes omhoog.
    Mn zoon heeft harry potter deel 1 uit en die had ik nog niet gelezen...heb hem nu ook al bijna uit dankzij mn olifante pootjes :rolleyes:
    (gelukkig heeft hij vorige week deel 2 gekocht dus die pik ik denk ik vandaag in :p)

5. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    mazzelaar! Ik zal blij zijn als al mijn schoentjes mij nog herkennen na de bevalling.. (ben net Carrie... stik in de schoenen maar kan nu niets aan :cry: )

6. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Hier ook nog 1 met dikke enkels en voeten!
    gisteravond met de voeten omhoog film gekeken en dat hielp wel het voelde niet zo strak meer aan,maar merk dat het nu weer begint en de dag is nog maar net begonnen!
    Ik draag crocs anders lukt me niet meer.

7. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Vanochtend werd ik wakker en dacht ik dat ik weer adertjes op mijn voeten herkende...

Idd, ze zaten er, maar toen ik klaar was met douchen, was het vocht ook mee naar beneden gestroomd :( En ja hoor, weer dikke enkels (hoezo enkels, daar zitten toch van die bobbels op? Die van mij zijn recht)
    De slippers maat 42 zorgen er ook voor dat ik van die charmante rollade-voeten krijg. Haha, mijn tenen lijken wel van die bleke knakworstjes :)

Ik heb wel een tip gekregen om vooral brandnetelthee te drinken, wie weet helpt het.

'k zal ook eens proberen een fotootje te plaatsen :)

Groetjes van Kiki

8. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    als ik naar beneden kijk naar me voeten vind ik vooral die lijn (verdeling van kwabben) die is ontstaan tussen het einde van me been en het begin van me voet echt heel sexy.. :rolleyes:

9. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Hier nog een met vierkante benen :D Een paar weken geleden viel het 's ochtends nog wel mee, maar nu gaan ze niet meer terug. Zit ook helemaal vast aan mijn slippers, schoenen gaan echt niet meer. Kreeg blaren op mijn kleine teentjes :confused: Maar ja vooruit hoort er echt bij en het is er straks als eerste eraf. Bij mijn dochtertje de eerste twee dagen vreselijk veel geplast en alle vocht was weer verdwenen, voor de overige klio's heb ik meer mijn best moeten doen ;)

10. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Ahhh, ja weet hoe je je voelt. Het is verschrikkelijk als je je schoenen niet aan krijgt :(

11. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    daar heb ik de dokter voor gebeld en die zeggen plak maar een pleister en zolang er vocht uit komt kunnen er geen bacterie in :(

12. Dragoddess

Dragoddess Actief lid

9 dec 2007
    112
    0
    0
    Eindhoven
    tip, drink dit overdag. Als je hier ´s avonds mee begint moet je snachts (nog vaker) je bed uit om te plassen...

bleekselderij schijnt ook vochtafdrijvend te werken.

13. Djam

Djam Actief lid

2 aug 2007
    284
    0
    0
    Maasdijk
    Dames, ik heb een hele goeie tip: Ga in een buiten jacuzzi zitten zeker wel anderhalf uur. Bij mij helpt het geweldig. Mijn zoon vertelde mij vorige week dat hij vond dat ik van die ouwe oma benen had :( hoe vreselijk is dat als je kind dat tegen je zegt :) tsja kinderen zeggen de waarheid he.

Liefs Mariska

14. kyansa

kyansa Bekend lid

20 apr 2008
    689
    0
    0
    Ik heb van die nutty professor voeten...Er zit een scene in die film, hij zit in de auto en dan zwelt ie ineens op en dan zie je die voeten uitschieten...Nou daar lijken die van mij dus op...

15. Dragoddess

Dragoddess Actief lid

9 dec 2007
    112
    0
    0
    Eindhoven
    Zou ik best wel willen... iedere dag ook wel, helaas heb ik geen jacuzzie in de tuin...

16. Djam

Djam Actief lid

2 aug 2007
    284
    0
    0
    Maasdijk
    Die luxe heb ik ook niet hoor, maar mijn schoonouders hebben er pas 1 gekocht bij de Gamma, en daar maak ik nu op zijn tijd dankbaar gebruik van.

Liefs Mariska

17. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Zeg Djam, waar wonen je schoonouders en denk je dat ik tegen de vergoeding van een leuk bosje bloemen ook even erin mag dobberen 8) :)

18. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Hier nog zo eentje haha voel me af en toe net een Oger!

19. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Hier was ik vanochtend ook weer blij dat de slippers nog aangingen. Ach nog twee dagen werken en dan maar serieus veel met de voeten omhoog zitten in de hoop dat het een beetje helpt.

20. weethetwel

weethetwel Bekend lid

20 mrt 2007
    955
    0
    0
    Enschede
    Als ik wakker word trek ik snel me broek aan.. en dan sokken en schoenen.. anders gaat het hier ook niet lukken...
    Helaas kan ik geen slippers naar me werk aan..
    Maar scheelt alleen volgende week nog werken..

Dus ja.. hier nog een met nijlpaard voeten zoals me neefjes zeggen

Deel Deze Pagina