Ik heb een beetje zitten zoeken op het net en ik ben een paar voeten tegengekomen die zo van mij kunnen zijn Ook mijn vingers en handen gaan opeens meedoen, pff dat wordt nog wat als ik het nog 5 weken moet volhouden. *einde zelfmedelijden modus*
Ook hier is er geen duidelijk verschil meer te zien tussen kuiten en voeten. Het loopt in een rechte lijn naar beneden. Dag poezelige voetjes en lieve sandaaltjes of mooie slippertjes Dankzij mijn 'Crocs' hoef ik nog niet op blote voeten het huis uit maar voor de rest passt niks meer. Het enige wat een beetje helpt is wandelen. Maar daar krijg ik dan weer harde buiken van. En mijn vingers, polsen én mijn gezicht doen vrolijk mee. Ik lijk nog het meest op het Michelin mannetje. Oh wat voel ik me sexy op dit moment...
voordat ik uberhaupt wist dat ik zwanger was begon ik in 1x last van mijn voeten te hebben ze zwollen op joh dacht nou zal wel komen na al die weken vakantie en dan weer eerste keer in mijn werkschoenen
hahahaha, moet wel lachen om sommige van jullie verhalen! Nou, ik doe vrolijk (nou ja, vrolijk) mee met de dikke voeten, benen en handen. Gisteravond leken zelfs mijn knieën dikker! Maar ja, helaas doe je er vrij weinig aan. Vanavond maar weer eens een salade met bleekselderij op tafel zetten (werkt vochtafdrijvend als het goed is) en verder, helaas, gewoon geduld hebben en wachten tot het over gaat!
Hier nog iemand met giga dikke voeten, benen, enkels en last van de handen etc. Ben blij dat er meer dames zijn die dit hebben. ik loop al sinds april op slippers, gewone schoenen passen mij allang niet meer. Groet, Bella
hier ook nogsteeds dikke voeten, benen, knieen... afgelopen nacht naar de wc en ff in spiegel kijken... zelfs een dik gezicht! ik ben dr ook wel meer dan zat van... zelfs slippers passen niet meer!
Hey meiden! Ik doe "gezellig" met jullie mee! Mijn voeten slinken sinds een paar dagen ook niet meer echt en ik merk aan de jeuk dat mijn benen, armen en handen ook beginnen! Ik had vd week schoentjes gekocht en dacht doe 1 maat te groot... Dat ging effe goed maar vanmorgen wilde ik ze aan doen en dacht ohhhhh dit zit niet lekker! Dus ik ben toch maar op de niet zo mooie teenslippers die we vorig jaar van mijn werk cadeau kregen en die 2 maten te groot zijn naar mijn werk gegaan! Gelukkig hoef ik alleen vandaag nog te werken en morgen een halve dag want ik weet anders echt niet wat ik moet aan trekken @ Kiki, inderdaad.... Als het nog 5 weken zo doorgaat zitten we gebakken hopelijk valt het mee! Ach ja, als dit het ergste is heb ik niks te klagen!
Ik heb hele leuke birckenstocks gekocht, niet die oubollige maar de leuke en die kan je verstellen, groter maken dus joehoeoeoeoe. Dus ik kan weer wat aan en ze zitten best lekker. Maar gisteravond vond ik mezelf echt zielig. Dacht dat mn beentjes zouden ontploffen :s Maar ze zitten er nog gelukkig...
gelukkig heb ik daar nog geen last van .. ! maar wat niet is , kan nog komen.. maar kan ik me hier ook melden voor... zwangeren met dikke BUIKEN... hahaha.. wil nog wel iedereen sterkte wensen met dit warme weer...niet uit te houden..
Hier loop ik sinds zaterdag op teva slippers. 2 maten groter en alle banden zijn te verstellen. Moet zeggen wat een heerlijkheid om weer iets normaals aan je voeten te hebben. Gisteren avond waren mijn voeten en benen zo opgezwollen zat gewoon bijna te janken van de pijn als ik ze al omlaag liet. Ben inmiddels ook al ruim 20 kilo aangekomen waarvan echt een hoop vochtkiloos zijn. Zelfs mijn eigen gyn schrok ervan nadat ik die na een ruime tijd weer zag
Hmmm, ben gisteren bij de VK geweest en mijn bloeddruk was te hoog. Moest vanochtend naar het ziekenhuis om mijn bloed te laten prikken op lever en nierfuncties. Vandaag moet ik de hele dag rusten en ligen en morgen komt de VK thuis langs om m'n bloeddruk opnieuw op te nemen. Ik hoop zo dat alles goed is en ik gewoon thuis kan blijven en de dikke voeten en de hoge bloeddruk gisteren met name door het weer veroorzaakt worden! Wel ff spannend dus! Ben nu heel hard aan het duimen dat het allemaal meevalt en alles goed is (qua waardes en bloeddruk) en ik gewoon lekker thuis kan blijven, wachten tot onze kleine zelf wil komen. Zijn er nog anderen van jullie die naast de dikke voeten ook een hoge bloeddruk bleken te hebben en verder moesten voor controles?
Mirrem ik hoop dat alles goed is voor je! Ikzelf wordt wel goed in de gaten gehouden ervoor maar tot op heden blijft mijn bloeddruk gelukkig wel goed. Ik moet wel rustig aandoen. Daarbij moet ik zeggen dat ik een van de gelukkigen ben met een hele lage bloeddruk van mijn eigen. Ik ga duimen voor je dat het aan het weer lag/lig.
Nou, ik heb er sinds vandaag ook last van... Ik hoopte stiekem al dat het niet meer zou komen, omdat ik nog maar 4 weken hoef, maar het is nu toch echt zo ver. Ik werd vanochtend wakker en ik zag het gelijk. Het is niet supererg, dat ik m'n schoenen niet meer pas ofzo, maar ze zijn toch wel duidelijk een stuk dikker dan normaal. Pff, ik durf me iig niet meer met ballerina's ofzo te vertonen, omdat het dan net lijkt dat er vetkwabben over de rand heen hangen... Voorlopig maar lekker m'n allstars of slippers aan. En dan maar hopen dat het na de bevalling meteen weer over is...
Ik voel me ook net een olifant...heb geen enkels meer over en mijn tenen en voeten zijn net worsten, VRESELIJK, je voelt je er niet mooier door worden, en het leuke is, dan zeggen mensen: NU AL? hmmm ik vraag er ook niet om hoor....
Beetje off topic, maar toch... De VK is net geweest. Alles was goed! Mag dus vooralsnog gewoon lekker thuis blijven! M'n bloed was prima, geen eiwit in urine en bloeddruk bij 2e keer meten ook goed. De eerste keer was ie nog steeds te hoog (was zo zenuwachtig) maar 5 minuten later wel goed! Blijven het nu in de gaten houden, dus hopen dat goed blijft!
Mirrem fijn dat het goed is allemaal! Hier beginnen mijn voeten en enkels gelukkig een beetje te slinken ze zijn nog steeds erg dik, maar mijn handen worden steeds erger ze zijn ook wat geslonken maar de doofheid gaat gewoon niet meer weg uit mijn vingers . Hopenlijk blijft het nog even wat koeler met regen dan kunnen we allemaal weer even bijkomen.
Hmzz heb sinds eergisteren ook iets gezwollen enkels. Mijn kuiten zijn ook gespannen en mijn handen voelen ook trekkerig. Het gekke is, ik ben nog maar 20 weken en de meesten die zich hier melden zijn rond de 30....is dat wel normaal?