Zwangeren met een maatje meer....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mir27, 27 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Als het de beentjes op elkaar geklemd hield wordt het een meisje he Mir :D

Hier gaat alles goed, baby is vrolijk mee aan het spartelen terwijl ik aan het verven ben, dus het wordt een muziekmonster en een doe het zelver :p

Als het dieet in houdt 6 keer per dag eten wordt die simpel, dat doe ik al want drie normale maaltijden werken hier niet, dus dan maar 6 kleintjes.

2. EIisah

EIisah Lid

18 apr 2010
    99
    0
    0
    Jeugdhulpverlener/kindercoach
    Ik heb net thuis weer de angelsounds geprobeerd, omdat de VK vanochtend naar mijn idee veel hoger de dopptone plaatste. Ik heb het hartje gehoord! En de trapjes!

3. Mir27

Mir27 Actief lid

4 okt 2009
    306
    1
    0
    @Elisah

Ow wat gaaf!
    Hoe ver ben je?

Ik heb er ok een en weet de beeb steeds beter te vinden.
    Vind de plopjes zo grappig!

4. EIisah

EIisah Lid

18 apr 2010
    99
    0
    0
    Leuk he!

15 weken (over twee uurtjes ;))

5. EIisah

EIisah Lid

18 apr 2010
    99
    0
    0
    Ik had m al een paar weken in huis, maar heb blijkbaar veel te laag gezocht, want ik hoor het echt onder mijn navel!

6. EIisah

EIisah Lid

18 apr 2010
    99
    0
    0
    Nou dames, ik ben doorverwezen naar de diabetes verpleegkundige (onder begeleiding van internist). Woensdag eerst afspraak. Morgen naar de dieetiste. Moet waarschijnlijk gaan prikken, want de glucose was echt te hoog. De gynacoloog denkt dat alleen een dieet niet voldoende is. Ben blij dat ze er vroeg bij zijn. Ik heb besloten om er gewoon het beste van te maken en mij zo min mogelijk druk te maken. Zolang de waardes maar stabiel zijn komt vast alles goed. Ik hoef in iedergeval niet langer dan 40 weken rond te hobbelen.

Hoe is het met jullie?

7. acnaib

acnaib Bekend lid

19 mei 2008
    560
    1
    0
    Moeder
    Dongen
    Ik heb een hele andere buik dan de eerste zwangerschap.
    Toen groeide me buik onder me navel en werd steeds boller. Nu word ook het deel boven de navel dikker! Net alsof alles ophoopt daaro!
    Komt dat nou ook omdat je iets zwaarder bent?
    Bij de vorige zwangerschap was ik ruim 10 kilo lichter dan nu het geval is!

8. Simsalabim

Simsalabim Actief lid

14 sep 2009
    150
    1
    0
    NULL
    NULL
    Herkenbaar hoor, ik heb ook echt 2 buiken die allebei groter worden. En dat terwijl ik zo graag een bolletje wil, een buik dus.
    Maar ja, misschien gebeurt het nog.

9. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    hallo dames
    hoe is het hier
    hier gaat alles goed
    even een vraagje
    ik heb zelf maat 48 kwa broeken
    en vraag me af
    aan de mensen met ongeveer hetzelfde maatje
    wanneer je de buik begon te zien
    want ik heb best een behoorlijke buik
    maar je ziet nog niet dat ik zwanger ben helaas

wanneer begin je het ongeveer te zien

10. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    @lovepeet

Hier ook een maat 48. Bij mij begin je het nu een beetje te zien. De rondingen van mijn buik worden anders. Althans het valt mijn vriend en mijn familie op :D Ik ben ook heel nieuwsgierig wanneer het nou echt zichtbaar word!

Veel liefs,

Sam

11. Loontje81

Loontje81 Bekend lid

22 mei 2010
    712
    0
    0
    Huismoeder
    Hoogvliet r'dam
    Hier nog 1 met een maatje meer.En waarbij je ook nog eens duidelijk kan zien dat ik zwanger ben(nu 7 maanden).
    Voel me een walrus roep ik de hele tijd maar goed dat komt mede omdat ik nu evenveel buik heb als bij de eerste op het eind.
    Veel dingen me zeer doen door het niks doen en een enkel hebt die een klap van vorig jaar nog niet verwerkt heeft.Tot over maat van ramp vorige week de andere enkel verstapt.
    Jaja deze "walrus"ligt in de avond met 2 benen op tafel hahaha.

12. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    Nou bij mij kan je er inmiddels niet meer omheen. maar dan ook 34 weken zwanger nu. Maar ondanks mijn twee buiken en dat ik redelijk groot ben, voel ik mij heel mooi en fijn zwanger. Helemaal geen walrus

Met dat warme weer niet echt geweldig trouwens. Dit weekend was wel minder. ik hield veel vocht vast en toen voelde ik mij ineens dik. omdat mijn voeten ineens dik waren en zo'n opgezwollen nek. Dat mijn onderkin zo lekker uitkomt. Dat vind ik wel minder. Dus hoop dat het niet teveel en telang aanhoudt.

13. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik heb me ook nooit een walrus gevoeld. maar ik moet zeggen dat ik ook een kleine buik had geen vocht vast hield en afgevallen was.

14. EIisah

EIisah Lid

18 apr 2010
    99
    0
    0
    Ik ben 7 kilo afgevallen en mijn buik komt aardig naar voren, kan m ook niet meer inhouden, hahahah. Ik voel een bolletje, die normaal meer als blubber voelde;) Maat 48 broek! Die zat normaal met een riem goed, nu zit het oke. En al 2 positie broeken, die van de CenA vallen groot vind ik, zit lekker zo'n band om je buik. We verwachten als het goed is een dochter!:D

15. Granta

Granta Actief lid

21 jul 2009
    187
    0
    0
    Hier de symbolische 20 weken vandaag bereikt.
    Vandaag bij de Verloskundige is me gevraagd deel te nemen aan een onderzoek gericht op zwangerschaps diabetes ivm mijn verhoogde BMI, ik heb ingestemd het is een fijn idee dat er extra controle is en ik ben blij dat ik er een ander mee kan helpen.
    Zijn er meer van jullie die zo'n onderzoek laten doen?

16. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38

bij mij hebben ze dat nooit gevraagd.

17. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Hier pas ik inmiddels mijn gewone spijkerbroek weer. (maat 48/50)
    In het begin zat ie knellend ivm met de opgezette darmen, maar nu kan ik hem rustig weer aan zonder geknel. Maar heb inmiddels ook een paar positiebroeken. Dat zit ook wel lekker comfortabel.

Bij de eerste kon niemand zien dat ik zwanger was vanwege mijn 2 buikrollen. Denk dat dat ditmaal niet anders zal zijn. Jammer, maar het belangrijkste is dat het kindje goed groeit.

Vorige week een echo gehad en alles loopt goed op schema.
    Alle bloeduitslagen waren ook goed. Tot nou toe 7 ons aangekomen. Het loopt best lekker hier dus.

18. EIisah

EIisah Lid

18 apr 2010
    99
    0
    0
    Bij mij is er vorige week diabetes gerelateerd aan de zwangerschap vastgesteld. 1e trimester niks aan de hand, 2e trimester gingen de hormonen de insuline werking tegenwerken. Moet vanaf morgen alleen 's ochtends kortwerkende insuline spuiten, de rest van de dag gaat goed. En ik heb een bepaald dieet gekregen, hoeveel koolhydraten ik maximaal mag.

19. Lady26

Lady26 Bekend lid

10 feb 2010
    638
    2
    18
    Vrouw
    Groningen
    Hoi,

Ik vroeg mij af of er ook vrouwen met een maatje meer afgevallen zijn na de bevalling :D
    Ik ben op dit moment nog maar 2,3 kg aangekomen dus dat is gelukkig erg weinig.

Ik wil als ons meisje geboren is proberen borstvoeding te gaan geven en daarom was ik benieuwd of je daar ook een paar kilo's van kwijtraakt? Zal mooi meegenomen zijn natuurlijk! 2 vliegen in 1 klap :p

Liefs

20. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    pffff het is hier niet te doen! probeer nog een beetje actief te zijn maar het is veel te heet.

Ik hoop ook zeker wel af te vallen na de bevalling. Je hoort het heel vaak dat juist ook zwaardere vrouwen afvallen na de bevalling en juist niet aankomen, Ik ga ik elk geval het wel proberen. Ben nu ook gewend aan gezond eten en gestopt met roken, dus die kilo's heb ik al niet meer. Nu nog de zwangerschapstoetjes en ijsjes die ik nu zo heerlijk vind.

Deel Deze Pagina