Ik kan niet wachten tot ik alles kan gaan wassen, bedje op kan maken enz.... En het wandrekje moeten we nog ophangen.... Haar naam komt nog in grote witte letters boven haar bedje..... Dus nog werk genoeg!
Komt van de karwei.... We hebben er alles mee behangen en ik was bang dat het TE zou zijn maar met grote witte meubels ervoor valt er zoveel weg! Ben er nu toch wel blij mee. Denk dat ons meisje dit wel langer leuk zal vinden.
Mir27; super kamertje! En dat behang is idd erg leuk! Wij hebben hetzelfde badje geloof ik. Bij ons is de kamer ook al bijna klaar. Zal tzt wel een fotootje komen spammen.
Mir,wat een gaaaaaaaf behang! Ik had het zo zelf uit kunnen zoeken!! Ik word morgen ingeleid,vind het allemaal heel eng maar hoop snel ons kleintje in m'n armen te mogen houden!
Wat een super stoer kamertje! Erg leuk! Succes morgen Gijsje, toi toi toi zeg maar Ik heb de afgelopen week twee keer twee nachten in het ziekenhuis gelegen vanwege hoge bloeddruk en eiwit in mijn urine en blijf onder controle staan in het ziekenhuis. Ze houden alles in de gaten, heb medicijnen en als het nodig is gaan ze ook inleiden, vanmorgen op de ctg was er al wel wat buik activiteit, dus donderdag bij de nieuwe ctg maar afwachten en kijken.
hoi ik kom mij hier ook melden ik heb ook een maatje meer dit wordt mijn tweede zwangerschap maar ik vind het moeilijk om zwangerschap kleding die vinden want alle broeken die ik zie gaat maar tot 48 dat is voor mij de teklein waar kan ik echt zwangerschap broeken vinden voor een maatje meer? gr sandra
Hai Scoobydoo, Gefeliciteerd met je 2e zwangerschap, leuk! Bij de Miss Etam gaan de positiebroeken idd maar tot xxl of 48, ik heb zelf 50-52 maar pas de broeken met stretch wel daar, misschien een optie? Anders www.bonprix.nl, die gaan tot 54/56.
@Gijsje; veel succes! Spannend zeg! @Sylvia; succes met alles Ik hoop dat het allemaal goed komt en dat de baby nog even blijft zitten als het kan.
Ook ik kom mij hier melden met een behoorlijke maat meer. Gisteren voor het eerst bij de VK geweest en mijn bloeddruk was goed, vanmorgen bloed afgegeven voor onderzoeken. Ik ben alleen al op zoek naar buikbanden maar kan ze nergens vinden voor een maat meer, heb 50/52 dus ben benieuwd of iemand tips heeft. groetjes Chantal
Hoi Meiden, Hier nog een meid met een maatje meer Ik was bezig met afvallen tot dat ik plotseling zwanger was. Vandaag bij de verlos geweest en heb toch als advies gekregen om naar de dieetiste tegaan. Ik had bij de vorige zwangerschap namelijk suiker. Groetjesss Jetje
Bekijk bijlage 84070 Wat een leuke foto's allemaal! Ik ben ondertussen bevallen van een heerlijke knul.Het is uiteindelijk een keizersnede geworden waarvan ik nu nog herstellende ben maar het gaat steeds beter!