zwangeren met ouder kindje, wat te doen bij spoed 's nachts?

Discussie in 'De bevalling' gestart door juenco, 23 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vrouwenmantel82

Vrouwenmantel82 Actief lid

11 dec 2011
    428
    0
    0
    Verzorgende ig van beroep
    Bij den bosch
    Hier heb ik schoonzus kunnen regelen. Die is er binnen 3 kwartier. De verloskundige deed er de vorige keer ook een half uur over om hier te komen, dus ik denk dat het wel gaat lukken. En misschien dat ik de buurvrouw vraag om in geval van hoge nood stand by te staan om even de tijd te overbruggen tot schoonzusje er is.

2. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Als het echt spoed is kan je toch de babyfoon bij de buren zetten tot je ouders er zijn? Tuurlijk je kan binnen een uur bevallen maar hoe groot is die kans?

3. Bri

Bri Niet meer actief

In dat geval zou vriendlief zich over zoon hebben ontfermd. Die wordt er namelijk ook niet blij van als hij in zo'n soort van noodsituatie bij vreemden zou worden gestald. En dan vind ik dat zoon hem harder nodig heeft dan ik - voor een bevallende vrouw staan de deskundige mensen wel klaar in het zkh. (en je hebt het al eens gedaan he, dat maakt het toch anders dan de eerste keer.)

4. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Ja natuurlijk, ik bedoel ook zeker niet dat je hem zonder vader of moeder bij het personeel achter moet laten! Ik nam aan dat het hele gezin in dezelfde kamer was.

5. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Gene idee of er al ene oplossing is, heb niet alles gelezen maar toch aan d eburen vragen of je de babyphone mag brengen en dan evengoed je oduers bellen die dan onderweg gaan en de babyphone bij de buren ophalen? Als er dan iets zou zijn met je dochter dan zijn in iede rgeval je buren er en dan weet je dat je oduers onderweg zijn...

En anders vrienden/vriendinnen vragen standby te staan. Hier passen mijn schoonoduers op Tycho, geen idee hoe we dat gaan doen als het eenmaal zover is (nog niet over nagedacht) maar ik krijg zowiezo een ziekenhuisbevalling en ze wonen maar op 10minuten rijden heirvandaan. Dus dan zijn ze er wel op tijd als ik ze bel dat we naar het ziekenhuis moeten (vorige x deed ik er al een kwartier over om van mn bed naar de auto te komen ;))

xxx

Deel Deze Pagina