Zwangeren met temp 36.9?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Laurise, 9 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Denk dat je geen eisprong gehad hebt, ik heb genoeg van zulke kaartjes gehad.. Ben uiteindelijk met behulp van hormonen zwanger geworden. Fijn dat je bij de gyn onderzoeken krijgt, begreep ik van je vorige berichtjes hier. Dan weet je straks hoe en wat!

2. Laurise

Laurise Niet meer actief

Dank je voor je reactie, denk het ook niet aangezien ik ook met ovutesten heb getest en dan vond ik hem ook niet altijd.. Fijn om te horen dat je wel zwanger bent geraakt! Ja krijg hystroscopie om te kijken of ik misschien endometriose heb en waar mijn pijn vandaag komt. Heb elke dag pijn en hele heftige pijnlijke ongesteldheid.. ben net even naar de gyn gelopen, werk ik in het ziekenhuis.. dacht misschien willen ze even een echo doen maar niet gelukt..

3. Laurise

Laurise Niet meer actief

Nou 37.2 hier... zal het dan toch...???

4. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    meid ik denk dat je gister je ei hebt gehad als ik eerlijk ben.. hebben jullie een beetje goed geklust als dit t geval is?

5. Laurise

Laurise Niet meer actief

Gister mijn ei..nee dat kan toch niet, gister had ik geen daling en stijging, en zooo laat in mijn cylcus... mijn man is gisteren weer thuis gekomen. Ga morgen weer testen want ben bijna zeker dat ik zwanger ben... zere grote (.) (.) misselijk, moe, mijn bekende krampen zijn weg, steken in mijn lies.. en mooi temp volgens mij..

6. Laurise

Laurise Niet meer actief

FF geeft nu trouwens ook geen ei aan..

7. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Zou wel kunnen dat je gisteren of eergisteren je ei hebt gehad hoor! Er hoeft niet persee een dip te zijn en elke cyclus is weer anders.. Even afwachten wat je temp de aankomende 2 dagen is.

8. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    denk dat ff morgen een ei aan gaat geven meid... op gister of eergister. Zeker als ik naar de temp van je vorige cyclus kijk! Maar ik hoop natuurlijk voor je dat ik t fout heb en jij morgen gewoon posi gaat testen ;) .

9. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Laurise ik denk ook dat je ei op cd35 geweest is....... zet maar eens een hoge temp voor morgen in ff dan geeft ie wel een kruis aan! sorry meid maar ik hoop natuurlijk van niet voor je omdat je mannetje er niet was!
    Ga je morgen nog testen?

10. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    hey meis en?

11. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    De duimen draaien meid!

12. Laurise

Laurise Niet meer actief

Bedankt voor de lieve berichten!! Sorry dat ik niet meer heb gereageerd. Maar lieve meiden jullie hebben gelijk FF geeft inderdaad ei op 35 aan en op dag 36 kwam mijn man weer thuis na drie weken... pfff wat een elende zeg! Ik vraag me nog wel af waarom ik zaterdag steken en bruinverlies had en dat ik nu onwijze zere borsten heb, heb ik alleen eerste maanden voor nod gehad laatste maanden niet meer. En dat mijn cyclus nu dus opeens zo lang word.. ook nog... misschien endo... misschien niet elke maand een ei... en lange cyclus.. ik word er hopeloos en moedeloos van bleeeehhhh

Deel Deze Pagina