Leerling middelbare school neergestoken in Voorburg

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Chiggy, 10 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Bij het Corbulo College in Voorburg is vanmiddag een steekpartij geweest. Bij de VMBO-school aan de Van Tuyll van Serooskerkenstraat is inmiddels een traumahelikopter geland. Het slachtoffer is een leerling van de school en is na een ruzie met waarschijnlijk een andere leerling in zijn nek gestoken. De dader sloeg per fiets op de vlucht en zou inmiddels zijn aangehouden. De politie kan dit nog niet bevestigen.

Zijn toestand is zeer ernstig en ambulancepersoneel is bezig met een reanimatie. Volgens een medeleerling is de toestand zeer kritiek: 'We weten niet of hij nog leeft.'

Waar de ruzie precies over ging, is nog onduidelijk. De school wil niet reageren op het incident. De politie kan nog niks zeggen over de identiteit van de jongen, maar een medescholier zegt dat het om een jongen uit Den Haag komt, genaamd Wesley.

Inmiddels is er flink wat politie rondom de school en zijn leerlingen huiswaarts gestuurd. Mannen in witte pakken doen onderzoek, terwijl het gebied rondom de school is afgesloten.

Leerling neergestoken op middelbare school Voorburg - AD.nl

Wat erg zeg! Ik las ook dat medeleerlingen achter de dader aangegaan zijn en hij inmiddels aangehouden is, maar ik weet niet of dit waar is.

2. 27denise

27denise Actief lid

7 jan 2012
    262
    0
    0
    leiden
    Vreselijk denk je dat je kind veilig naar school gaat hoorde net dat hij overleden is maar of dat waar is geen idee

3. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    Politie app zei dat hij ondanks reanimatie is overleden. Dader is bekend en gepakt... echt vreselijk: (

4. penseel

penseel Niet meer actief

Vreselijk idd.

5. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    wow, op deze manier los je toch geen ruzies op?

Nog even en iedereen moet een wapen bij zich dragen als zelfverdediging.

Het lijkt de wilde westen wel.

6. lovemy2kids

lovemy2kids Fanatiek lid

3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    Mijn zoontje word volgende maand 7, maar ik houd mijn hart vast als hij straks alleen naar school gaat, gaat stappen enz...

Iedereen roept altijd dat je minder zorgen hebt om een zoon, dan om een dochter... Maar vaak zijn het de jongens die in elkaar geslagen worden, neergestoken enz...
    Ik heb een zoon en 2 dochters, maar maak me net zo'n zorgen om mijn zoon als om mijn dochters als die straks stappen gaat...

7. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik las op de RTL nieuws app dat ze al eerder ruzie hebben gehad. Ben benieuwd wat het verhaal erachter is.

8. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.020
    548
    113
    dader opsluiten en nooit meer loslaten. aanpakken dat tuig.

9. fayenne

fayenne Bekend lid

3 sep 2013
    935
    0
    0
    NULL
    Vreselijk :(

10. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83

Mja vaker ruzie of niet is geen vrijbrief om iemand dood te steken.

11. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Dat zeg ik toch niet;) ik zeg alleen wat ik gelezen heb...

12. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Pff vreselijk... Helaas is het niet nieuw of van deze tijd maar gebeuren deze dingen al sinds mensen heugenis.
    Ik snap het echt niet dat zulke jonge kinderen elkaar al naar het leven staan. Het zal je zoon maar zijn zowel slachtoffer als dader.
    Hoop dat de dader (als hij ook zo jong is) een passende straf en begeleiding krijgt zodat zoiets Nooit meer gebeurt. Een kind voor zn leven lang opsluiten schiet niemand wat mee op.

Overigens zou ik eerder bang zijn dat mn kind wordt platgereden dan neergestoken.

13. Augustu

Augustu Actief lid

3 aug 2012
    325
    0
    16
    NULL
    NULL
    Verschrikkelijk. Het zal je kind maar zijn...

14. Bollen

Bollen Fanatiek lid

22 jul 2013
    1.422
    7
    38
    NULL
    NULL
    Vroeger gaf je elkaar een goede stuiter op de neus. Echt ziek.

15. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Wat erg. T zal je zoon maar zijn. Van beide kanten...

16. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.825
    19.149
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Afschuwelijk, wat een nachtmerrie voor die ouders. Denk je je kind veilig naar school te sturen en nu komt hij nooit meer thuis. :( Ik vind het echt om te huilen.
    Voor die andere ouders ook erg. Maar zij krijgen hun zoon weer terug. Hun leed valt wat mij betreft in het niet bij het verdriet van de ouders van het slachtoffer.

17. TanteTrien

TanteTrien Niet meer actief

Verschrikkelijk:x

18. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
  19. Minigirl

Minigirl Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.036
    12
    38
    Vrouw
    lawyer
    Den Haag
    Wat erg ook voor jou! Veel sterkte! Ik woon ook dichtbij maar niet zoals jij.

20. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Jeetje......verschrikkelijk.......:(

Deel Deze Pagina