Hoi! Ik ben ook uitgerekend in juni! Volgens een app de 23e! Ik weet pas sinds gister dat ik zwanger ben! Onverwachts maar zeer welkom! het is ook onze tweede, onze zoon is vorige week 1 geworden dus het wordt kort achter elkaar! Ik zou nu 4 weken en 2 dagen zwanger moeten zijn. Hoe ver ben jij?
Leuk zeg van harte gefeliciteerd Ik ben 4 weken 3 dagen volgens mij berekening 22 juni uit gerekend Jij al last van kwaaltjes?
Haha leuk schelen we een dag! Kwaaltjes? Ja misselijk! Dat was voor mij de trigger om te gaan testen. Was namelijk nog niet echt overtijd maar 2 dagen achter elkaar misselijk en overgeven. Tijdens m'n eerste zws ben ik 9 mnd lang misselijk geweest dus ik hoop dat dat me nu bespaard blijft En jij? Last van kwaaltjes?
Hier nog niet echt kwaaltjes Wel wat steekjes gevoelige borsten affetoe En soms vlagje misselijk En nu al last van maagzuur 😱 Haha
Oh ja dat maagzuur vreselijk! Heb ik ook zo'n vreselijke last van gehad haha. Nee de vorige zws was geen pretje voor mij, maar ik denk maar nieuwe ronde nieuwe kansen haha! Hoe oud is jouw kindje nu? En jongen of meisje?
Haha hopelijk deze ronde beter Dat ik nog weinig symtomen heb maakt me wel onzeker Hoor Ik heb een zoon word in november 3 Leuk hoor Ik heb 18 nov eerste echo plus intake vk
Spannend! Ik ga morgen de vk bellen voor een afspraak. Ik zou me voor nu nog niet zo heel veel zorgen maken hoor als he geen symptomen hebt, het is nog zo pril... Het zit vast goed! Had jij bij jouw vorige zws veel last van dingen of viel het mee? Leuk ook een zoon Was deze zws gepland?
Hii ik voeg me Toe ben netzo als cammy de 23ste uitgerekend 14 nov echo bij de kliniek en 22 okt intake verloskundige ben zwanger van ons eerste kindje
Ik was bij me vorige zwangerschap misselijk tot 16 weken Vanaf 24 weken niet meer kunnen slapen Last van men bekken therapeutisch gaan werken Jij ook van harte en super spannend de eerste Haha moet zeggen dat ik even spannend vind als de eerste hoor
Ja ik heb wel kwaaltjes hoor. Vooral misselijk de afgelopen 2 dagen. Vandaag viel het mee. Niet dat ik moet kotsen gelukkig. En heb veel last van puistjes!! En mn bh lijkt nu al te klejn . Vandaag hele dag al hoofdpijn en opvliegers haha dat was het . heb t er graag voor over haha
Hallo Dames, Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen. Ik heb vandaag ook een test gedaan en ZWANGER!! WHOOOHOOO... gepland. Het is bij ons de 2de. Onze eerste is in augustus 1 geworden. Gelukkig nog niet echt last van kwaaltjes.. behalve pukkels en weinig uithoudingsvermogen tijdens het sporten... oh ja en heel moe!! Lijkt me leuk om ook mee te kletsen.
Dag dames, Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik ben zelf ook uitgerekend op 23 juni. Gisteren getest en vandaag aan mijn schoonouders verteld en morgen naar mijn ouders met het nieuws. Onze dochter van 11 maanden geeft dan een doosje met blauwe en roze muisjes met een briefje erin. Verder kwaaltjes, niet echt alleen ontzettend moe vandaag...
Hallo iedereen! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik zou graag willen aansluiten in dit clubje! Ik heb vandaag ook een test gedaan en die was positief! Heel snel gegaan eigenlijk, want ik had m'n eisprong nog niet eens gevonden Als het goed is, ben ik 26 juni uitgerekend. Maandag ga ik bellen met de huisarts en verloskundige voor een afspraak. Het is mijn eerste kindje en eerste zwangerschap dus ik vind het allemaal hartstikke spannend!! Verder voel ik me prima. Beetje last van gespannen borsten en soms een ijzersmaak in m'n mond.
Hoi meiden gefeliciteerd!! En gezellig dat jullie mee kletsen! Vanmiddag aan m'n zus verteld en vanavond aan m'n schoonzusje en haar vriend. M'n zus was helemaal verrast maat m'n schoonzusje voelde nattigheid toen we hen gisteren vroegen of ze kwamen eten haha!!
Wij hebben het vandaag aan mijn moeder verteld. We hadden een tshirt met grote zus gekocht. Maar het duurde erg lang voordat ze het door had. was wel heel blij.... Leuk!! Wanneer we het verder gaan rondvertellen is nog onduidelijk. Veel familie woont verder weg en over de telefoon vertellen vinden we niet leuk... Maar kan het wel van de daken schreeuwen!! Maar geduld......