Hoi dames, beetje stil in dit hoekje. MamaEva, lekker zeg naar Kreta. Hoe heb je het gehad, en hoe is het nu met je moeder?? Wintersun: leuk hoor zelf je geboortekaartjes maken. En 50 is best wel wat hoor. Hoe is het met de andere dames?? Hier zijn we heel druk bezig. Echt de laaste loodjes merk ik wel. Vooral mij man heeft het pittig om werk en verhuizen te combineren. Er is van het weekend weer keihard gewerkt. De vloer ligt Nu nog even de zooi ervan opruimen en plinten leggen. Tijd voor mij om dozen in te gaan pakken. En volgende week zaterdag gaan we over. Zal blij zijn als dit achter de rug is hoor. Zeker omdat ik nu niet zo actief kan bijdragen als ik gewend ben. Maar goed, alle beetje helpen. Ik heb zo wel de tijd gehad om de gordijnen op maat te maken bijvoorbeeld. Met de jeuk gaat het hier minder goed helaas. Sinds woensdag is het weer erger geworden. Weer bloedprikken, en ja hoor, waarden zijn verdubbeld. Dus nu een hogere dosis medicijnen en mentholgel. Maar ik kan inmiddels zeggen dat het geen....helpt! Ze hebben het er in het ziekenhuis over gehad. Als de waarden boven 100 (zat donderdag al op 88) komen gaan ze afwegen om de zwangerschap af te breken rond 34 weken, en uiteraard longrijping erbij. Toch hebben de artsen nog de hoop dat ik op de medicijnen ga reageren. Ik zelf inmiddels vrees dat ze niet werken voor mij. Ik zit al aan de grens van hoeveel ik mag, en dan moet ik dus nog minstens 10 weken....Maar ik kan wel zeggen; niet slapen en jeuk doet een mens geen goed. Ga nu maar in het alternatieve circuit zoeken. Misschien is er wel daar iemand die wat voor me kan betekenen. Ik zou het zo erg vinden als m'n meisjes straks 4 a 6 weken in de couveuse moeten. Breekt m'n hart. Maar ja de risico's zoals het er nu uitziet zijn ook niet mis. Dan liever 'veiliger' in de couveuse. Moeilijk hoor... Probeer me er maar niet te druk om te maken, daar heeft niemand wat aan. En wie weet hoe het loopt. Ik hoop dat mijn gevoel een keer geen gelijk heeft, en de artsen wel. Nou, tijd om maar eens kleren aan te doen en weer aan de slag te gaan in ons nieuwe huis. Geeft de burger weer moed, uhm afleiding kan ik beter zeggen
Pff iris wat ben jij goed bezig zeg.. Fijn dat de verhuizing op schiet.. Maar balen dat het met je zwangerschap minder gaat ik hoop dat ze nog even bij jou in je buik mogen groeien.. Met mij gaat het wel oké eigenlijk. Wel erg veel last savonds aan mijn buik. Dan is die helemaal hard . Dat begint nu echt op te breken. Is ook erg vervelend. Alles begint nu echt te groeien he.. hahaha.
haha, ja Diien, buikje word maar groter en groter. En bewegen word moeilijker en moeilijk Soms lijkt het wel of ik een strandbal onder m'n shirt heb hihi
Iris jij zal met twee sowieso wel al een behoorlijke buik hebben. Hier gaat mijn buik ook steeds meer in de weg zitten, vooral met slapen.
ja, slapen is inderdaad een uitdaging. Zeker met jeuk hihi. Ik kan alleen nog maar op m'n zij hangen met een kussen. Of schuin is ook wel eens een fijner afwisseling. Ik krijg nu ook een wat pijnlijke navel. Erg gevoelig. Zal wel komen omdat de buik nu zo groeit. Staat behoorlijk strak. Maar van anderen hoor ik wel dat het bescheiden is voor een tweeling bij 26 weken. Maar goed ik zou het niet weten, kan het niet vergelijken bij mijzelf. Ik draag wel echt naar voren. Aan de achterkant zie je niet dat ik zwanger ben. Dat is dan wel grappig.
Hier een voedingskussen gekocht ligt heerlijk totdat je s nachts naar de wc gaat en manlief de kussen inpikt. Haha. Morgen op pad om te kijken wat voor meubeltjes we willen.. zijn jullie al op pad geweest? Waar zijn jullie geslaagd? Groetjes!!
Hoi diien, ik ben bij de babydump geweest. Krijgen we tweeling korting op twee artikel zoals bedje. Erg fijn. Ook goede service. Op de 21ste komen ze leveren zoals besproken. Leuk hoor shoppen
Voedingsmiddelen kan ik niet mee slapen want ik ben een draaier in bed. Lig nu meestal met Deense tussen mijn benen en mijn voeten op een kussen (die ik snachts uit bed schop) Wij gebruiken de babykamer van J.en J krijgt een grote jongenskamer. Hij slaapt al een halfjaar in een groot bed en dat gaat heel goed. De babykamer hebben we 2 jaar geleden bij Gardo gekocht, maar die is ondertussen failliet. Veel plezier met shoppen.
Gister niet wezen shoppen. Was te moe. Vreselijk gewoon. Merk nu echt om de dag iets te doen. Zodat ik wel nog een rust dagje heb voor mezelf. Hihi. Vandaag alweer 19 weekjes. Wat gaat het toch snel dan he. Hihi. Niet normaal. Dinsdag eindelijk de 20 weken echo.. Mijn vriend wil niet bekendmaken wat het word op facebook. We vertellen het iedereen wel gewoon. Maar niet op facebook. Terwijl ik dat best jammer vind. Doen jullie het? Of hebben jullie dat gedaan?
Bij J was het voor iedereen een verrassing, ook voor ons. Nu mag de hele wereld en dus ook fb weten weten dat het een meisje is. Vandaag een heel goede dag, het hele huis onder hen genomen en mijn mama heeft de voortuin gedaan, volgende week komt ze de achtertuin doen. Rest van de dag doe ik niets meer.
hoi dames Wij zijn verhuisd! Eindelijk is het klaar. Nog maar een paar doze en lampen en dan is het klaar Het is echt super mooi geworden. Ben helemaal ontroerd door alle hulp en het werk wat is verzet ( lekker versterkt door hormonen). Over een week komen de meubels voor de meisjes binnen en kan ik verder shoppen. Ik ben rete ( sorry voor het woord) moe door de weinige slaap en alle drukke dagen. Merk nu aan mijn lijf dat het genoeg is geweest. Maar dat is prima want nu hoeft er niet meer perse iets af. Maar kan ik op m'n gemakje rommelen. En het mooie is mijn huis is schoon dankzij alle dames uit de familie. Ze hebben gelijk alles schoon opgeruimd. Zo lief! De jeuk is helaas niet minder. Maar in het bloed te zien slaan de medicijnen aan. Dat is super fijn nieuws want dan is er ook minder risico voor de meisjes. Misschien word de jeuk dan op termijn ook minder. Dat zou fijn zijn. Tot die tijd slaap ik met koude flessen water en washandjes een paar uurtjes. Na overleg met de gyn mag ik 1 keer per week in het ziekenhuis slapen. Dan krijg ik een soort morfine en antihistamine. Word ik nauwkeurig in de gaten gehouden, maar dan kan ik in elk geval een nacht slapen als nodig is. Ik ben er geen fan van, maar inmiddels na 2 weken niet slapen overweeg ik het wel. Ben alleen een beetje bang dat ik niet anders meer wil.... Nou ja we zien wel. De meisjes in mijn buik maken het prima. Ze zijn lekker druk aan het spartelen. Soms zie ik mij buik gewoon golven haha, echt vreemd. Maar eens kijken wat komende week me brengt. We huilen wat ter opluchting en wat van irritatie van de jeuk. Maar we zijn weer een week verder. En dat is het belangrijkste. Ik leef nu heel bewust week naar week op zo het laatste trimester voor het gevoel haalbaar te maken. Dat helpt. Wens jullie een fijne week
Zo ik ben er weer. Heb een week geen internet gehad omdat het modem stuk was, heel fijn maar niet heus. Hier gaat het zijn gangetje, merk wel dat ik steeds minder energie krijg en echt mijn rust moet pakken. Krijg ook steeds meer last van mijn buik, gister lag de kleine meid tegen mijn ribben aan. Ik kon alleen liggen of staan, en voor staan heb ik te weinig energie. Iris wat vervelend die jeuk zeg, je kan beter pijn hebben. Ik word al gek van de jeuk van de muggenbulten, kan me niet voorstellen hoe jij je moet voelen. Overweeg die nacht in het zh, echt je hebt je slaap nu zo hard nodig, voor je zelf, maar ook voor je meisjes. In mijn vorige zwangerschap heb ik ook een nacht in het zh geslapen omdat ik al 2 weken niet had geslapen. Fijn dat jullie nu helemaal gesetteld zijn, zal vast een hoop rust geven. Geniet van jullie nieuwe plekje. Meiden, sterkte de komende dagen met de warmte, ik vlucht het werkend naar strand nulde waar mijn ouders op de camping staan, lekkere verkoeling bij het water, heerlijk.
@wintersun: handig he als apparaten het niet doen.... Dat jou meid ook zo hoog ligt. Dat gevoel ken ik wel. echt pijnlijk. Bij mij ligt er een rechts tegen m'n ribben. Wat je zegt, alleen liggen of staan. Zitten is echt heel pijnlijk. Veel plezier aan het strand. Zal vast erg aangenaam zijn bij/ in het water.
Dag meiden.. Wintersun.. Geniet er van! Heerlijk ik ga denk ik gewoon in een koud bad zitten hahaha. .. Hoe gaat het nu met de jeuk iris? En fijn dat je over bent. Nu heerlijk genieten zover dat kan.. Wij hebben eindelijk bevestiging we krijgen een meisje hihi Buikje groeit goed nu alleen veel stress van werk.. 2 collega's gaan weg dus druk er mee bezig. Vandaag gehoord dat ik ook gesprekken moet gaan houden hahaha. Nou dat heb ik nog nooit gedaan hihi. En morgen en vrijdag werken hoop dat ik het vol houd.
Ha Diien, ook een meisje. Had je vermoeden? Met de jeuk gaat het redelijk. Heb er door de warmte langer last van, maar lijkt minder intens te worden. Dus wie weet doen de m medicijnen hun werk. Jeuk lijkt nu ook meer warmte jeuk en van vocht vasthouden. Dus ik weet het niet meer, maar het is te doen. Slapen doe ik in de nacht amper, maar overdag dut ik wel weg gelukkig. Beetje vreemd hoor geen ritme. Succes op je werk.
Nee geen vermoeden haha. Dacht echt steeds een jongen.. maar met geslachtsbepaling en 20 weken echo echt een meisje hahaha. En slaan de medicijnen nog beter aan of nog geen verandering? Ik ben kapot .. slaap slecht en het is echt te warm.. vinden jullie niet.?
Heb afgelopen nacht in wkz geslapen. Wat een paardemiddel zeg. Ongelooflijk! Ben de hele dag slaperig en duizelig geweest. Maar geslapen heb ik gelukkig. En het was er koel... Heerlijk. Ben keurig begeleid en verzorgt. Niet iets wat ik elke week zou willen, maar in nood prima. Kan mentaal ook weer meer hebben. Medicijnen lijken niets te doen, waardes zijn in een week verdubbeld... Beetje jammer. Ga maar rekening houden met vroeggeboorte... Gelukkig doen de meisjes het goed, ik zie wel hoe ik de komende 6 a 9 weken door kom. Nu thuis in een warm huis op naar de nacht. Hopelijk zit er nog wat slaapmiddel in mijn lijf