Zwangeren omgeving Utrecht onder de 30

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MamaEva86, 20 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Vandaag een heerlijke dag aan het water gehad. Maar mensen wat is dit weer onmenselijk. Vannacht amper geslapen, beetje gedeeld op de bank. Vanmiddag op niet kunnen slapen. Ben bang voor weer zo'n nacht. Gelukkig staat er nu iets meer wind.
    Welterusten ladies

2. MamaEva86

MamaEva86 Bekend lid

9 apr 2014
    588
    26
    28
    Leiden
    Dag lieve meiden,

Was even vergeten dat dit forum bestond! Ik ben ook twee weken ziek geweest en veel te veel meegemaakt weer. Het lijkt soms wel niet echt!

Maar ik kan jullie vertellen dat ondanks mijn bloeddruk (100/48) en de omstandigheden het met mij en het kindje erg goed gaat en wij een meisje verwachten! :)

3. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

21 apr 2014
    2.083
    295
    83
    Emmeloord
    O Eva ook een meisje leuk 😀

Ik lig in het wkz sinds vanmorgen 5 uur met vroegtijdige weeën. Had bloedverlies. En het ging zo rap. Nu nog cervixmeting van een centimeter. Veel ctgs en echo's gehad. Longrijping en nu aan de weeremmers tm donderdag. Lijkt aan te slaan. Meisjes maken het erg goed gelukkig. Morgen 28 weken. Erg heftige dag vandaag. Veel gebeurd ook zo.
    Nu beetje tv kijken op zaal. En bij minste geringste moet ik op de bel drukken. Maar gelukkig is het al een tijdje rustig. Misschien worden we wel rond het weekend papa en mama...

4. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Iris jeetje, hopelijk blijven je meiden nog even zitten. Iedere dag is mooi meegenomen.
    Snap dat je nu door een achtbaan van emoties en onzekerheden gaat.
    Sterkte meid, ik denk aan je.

5. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

21 apr 2014
    2.083
    295
    83
    Emmeloord
    Dank je 😊

6. Diien

Diien Actief lid

28 mrt 2014
    124
    15
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wow iris. Hoop dat ze nog even blijven zitten!

Doe rustig aan! En hier denken wij aan je!

7. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Ik hoop dat je een goede nacht hebt gehad Iris.
    Ik heb het nu al ontzettend benauwd. Word hier echt niet vrolijk van. Ben het warme weer ook echt spuugzat.
    Ondertussen zit manlief ook thuis met waarschijnlijk een maagzweer.

Zaterdag vieren we de verjaardag van ons zoontje, die word volgende week alweer 2. Ik moet daar de voorbereidingen voor doen, maar durf niet alleen naar het winkelcentrum uit angst dat ik daar weer flauw val.
    Ik zie sowieso op om de verjaardag te vieren, al die mensen, al dat geren en gevlieg, nee ik ben blij als het zondag is.

Klaagmodus uit

8. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

21 apr 2014
    2.083
    295
    83
    Emmeloord
    Ladies ik ben in rap tempo bevallen van onze dochters Lotte en Sanne. We maken het allen goed ( naar omstandigheid). Word hier goed voor ons gezorgd.
    Gr iris

9. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Gefeliciteerd Iris. Fijn dat de bevalling zonder complicaties is verlopen, en dat jullie het alle drie goed maken. Geniet van je meisjes, ik hoop dat ze het goed blijven doen en jullie snel naar de "gewone" afdeling mogen. En daarna heel snel naar huis.

10. Diien

Diien Actief lid

28 mrt 2014
    124
    15
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd iris.. wat een leuke namen!

Hoop dat jullie snel naar huis mogen om daar verder te gaan genieten. .

Liefs

11. Vosje84

Vosje84 Actief lid

28 mrt 2011
    415
    0
    16
    O Iris, ik lees nu je berichten pas.

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochters. Wat een leuke namen! Goed om te horen dat ze het naar omstandigheden goed maken. En jij natuurlijk ook.

Het zal wel even schrikken geweest zijn dat ze zich ineens aankondigde.

Ik hoop dat ze snel groot genoeg zijn om lekker mee naar huis te kunnen.

Houd je ons op de hoogte?

12. Vosje84

Vosje84 Actief lid

28 mrt 2011
    415
    0
    16
    Wij hebben vanavond om 19:30 een geslachtsbepaling. Super spannend.

Wintersun, weet jij of je voor de groeiecho's ook naar een extern bureau moet?

13. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Pfff ik heb geen idee vosje.
    Ik moet dinsdag voor de placentaloaclisatie wel naar focus in Overvecht. Moet dinsdag ook bij de vk zijn. Ga scan meteen vragen of ik een groeiecho krijg want ik weet het niet meer.

Hier is net de vk op huisbezoek geweest. Ik ben vanmorgen weer flauwgevallen, en ik blijf benauwd. Met de baby is alles goed (ze is ook gedraaid, ligt nu met haar hoofdje beneden) bloeddruk was 50/90 daar kan helaas niets aan gedaan worden. Voor de benauwdheid komt morgen de ha. Ga er van uit dat ik iets van een puf krijg.

Spannend vosje, vanavond. Heb je een vermoeden? Veel plezier

14. Vosje84

Vosje84 Actief lid

28 mrt 2011
    415
    0
    16
    Bedankt voor je reactie wintersun.
    Ik zal het over een tijdje wel horen.

Ik ben dinsdag nog op controle geweest en ben het vergeten te vragen.
    Wat naar dat je zo veel last hebt van kwaaltjes. Mijn bloeddruk is ook vrij laag (114/58) maar vergeleken met die van jou is het niets;) ik hoop dat ze je snel kunnen helpen.

Heb jij je ook gerealiseerd dat wij elkaar kennen? Als ik het goed heb hebben wij elkaar voor het eerst ontmoet tijdens de suiker test en daarna bij Beata en op bisonspoor.

15. Vosje84

Vosje84 Actief lid

28 mrt 2011
    415
    0
    16
    O vermoeden, ik denk dat het een jongetje is:)

16. Diien

Diien Actief lid

28 mrt 2014
    124
    15
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    En en en en??

17. Vosje84

Vosje84 Actief lid

28 mrt 2011
    415
    0
    16
    Het is een meisje:)
    Ik had het kunnen weten want ik heb het altijd fout. Hahaha

18. Diien

Diien Actief lid

28 mrt 2014
    124
    15
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Aaaah leuk!! Alweer een meisje haha.. Gefeliciteerd! !

19. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

21 apr 2014
    2.083
    295
    83
    Emmeloord
    @vosje: Ook een meisje! Wat een hoop meiden zeg.
    @Wintersun: Wat vervelend dat je zo naar blijft.

@Hier:
    Ik ben inmiddels weer thuis. Mijn meisjes liggen nog lekker in de couveuse. Ze doen het erg goed. Sanne onder de blauwe lamp. Beide ondersteuning met ademhaling, en ze mogen al elke 2 uur een ml borstvoeding. We hebben gisteren voor het eerst kunnen buidelen, wat heerlijk is dat! Dat kleine blote lijfje tegen je aan. Ik viel er vanavond gewoon bij in slaap hihi.
    Met mij gaat het ook goed. Wel emotioneel, maar dat is niet zo raar met alles wat er is gebeurd en hormonen. Ik geniet echt van m'n pukkies, ze zijn zo mooi!

20. Diien

Diien Actief lid

28 mrt 2014
    124
    15
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ah iris wat fijn dat je laat weten hoe het gaat.
    En wat een goede berichten. .

Lijkt me heel bijzonder. . Ik kan niet wachten tot ze er is..
    En emotioneel ach meid dat is toch logisch! Lekker aan toegeven hoor. En doen waar jij je het beste bij voelt!!

@ hier.. Wij hebben vandaag de babykamer besteld en de kinderwagen. Helemaal blij.. alleen jeetje levertijd.. Dus hebben het pas in week 40. Duurt dus nog even..

Fijne zondag! X

Deel Deze Pagina