Zwangeren omgeving Utrecht onder de 30

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MamaEva86, 20 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wintersun

    Wintersun Fanatiek lid

    14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Iris, wat dijn dat ze het zo goed doen. En wat fijn dat jij alweer thuis bent. Lijkt me wel heel raar om naar huis te gaan zonder je meiden. En die emoties, laat ze maar lopen hoor, er is zoveel gebeurd en er gebeurd nog steeds zoveel dus dat is niet zo raar. Hebben jullie een beetje goede begeleiding vanuit het ziekenhuis?

    Vosje, nu je het zegt weet ik het weer, kleine wereld toch ook.

    Jij hebben gister de verjaardag van ons zoontje gevierd. Heerlijke dag gehad, en wat is de kleine man verwend zeg. Ik heb niets hoeven te doen dankzij mijn geweldige man en een super vriendin die hier al om 9uur was om alles uit handen te nemen. Ben E zo dankbaar.

    Ondertussen heb ik een puf gekregen voor de benauwdheid, het geeft wat verlichting, dus dat is fijn, verder moet ik het gewoon rustig aan doen, dam gaat het wel.

    Vanaf nu hebben we tot half september ieder weekend wel wat te doen, dus hopelijk vliegt de tijd voorbij, en dan ben ik 38 weken en dan mag ze van mij wel komen ;) Fingers crossed.

    Fijne zondag meiden.
     
  2. Wintersun

    Wintersun Fanatiek lid

    14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Hoe is het met iedereen?
     
  3. Iris86

    Iris86 Fanatiek lid

    21 apr 2014
    2.080
    288
    83
    Emmeloord
    Ah wintersun, helpt de puf nog steeds? Het is echt zomer met dit weer zeg. Dat zal vast niet helpen...

    Hier gaat het goed. M'n meiden zijn gelukkig stabiel. Ze mogen zelfs een hemdje aan van de week. Dus ik heb zo waar het eerste kledingstuk voor de gekocht. 4 rompers met knoopjes zodat er niks over hun hoofdje moet. Gezien ze nog wel extra ademondersteuning krijgen. Ze zijn van de infusen af en krijgen nu ook volledig voeding via de sonde. Ook zijn de meiden weer op geboorte gewicht.
    Ik herstel inmiddels ook. Duurt toch wat langer omdat ik geen rust heb gehad zo na de bevallig. Nu begint hier weer een beetje het gewone leven. Manlief weer werken, en ik weer thuis voor huishouden ed. Maar nu nog combineren met bezoek aan Lotte en Sanne. Gelukkig heb ik veel hulp van mijn ouders. Die helpen schoonmaken in huis en doen boodschappen voor me. Dat scheel een hele hoop. Maar toch heb ik tijd te kort.
    Ik heb dan ook besloten dat ik niet meer mee kom kletsen ;)

    Dames ik wens jullie een voorspoedige zwangerschap. Ik hoop dat iedereen de 37 weken in elk geval red.
    En natuurlijk geniet er van want het is kort. En heel veel geluk als (toekomstig) gezinnetje.

    Liefs iris
     
  4. Vosje84

    Vosje84 Actief lid

    28 mrt 2011
    415
    0
    16
    Hoe gaat het met iedereen?
    Wintersun help je puf een beetje? Voel je je beter nu het al even niet meer zo warm is?
     
  5. Wintersun

    Wintersun Fanatiek lid

    14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Om eerlijk te zijn, ik ben er helemaal klaar mee. Met de benauwdheid gaat het iets beter zolang ik het rustig aan doe. Maar om de deur uit te gaan ben ik afhankelijk van een rolstoel, en verder zit ik alleen maar thuis.
    S nachts slaap ik amper omdat mijn hele lichaam zeer doet, de kleine schopt heel hard tegen mijn ribben. Heb ook continu harde buiken. Nee van mij mag de tijd vooruit gespoeld worden, wil mijn meisje in mijn armen houden.

    Lekker klaagbericht, sorry.

    Hoe gaat het met de rest?
     
  6. Vosje84

    Vosje84 Actief lid

    28 mrt 2011
    415
    0
    16
    He nee wintersun! Wat rot! Ik hoopte echt dat deze zwangerschap veel makkelijker voor je zou zijn. Hoewel je al heel ver bent geloof ik graag dat de bevalling nog zo ver weg lijkt. Kan de verloskundige iets voor je betekenen?
     
  7. Wintersun

    Wintersun Fanatiek lid

    14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Helaas kan ze weinig voor me doen. We bekijken het per keer. Maar ze hebben al wel Laten doorschemeren dat inleiden evt. wel een optie kan zijn.
    Volgende week heb ik een dubbele afspraak en gaan weer de bevalling doorspreken. Ga dan wel duidelijk laten weten dat het zo niet langer gaat.
     
  8. Vosje84

    Vosje84 Actief lid

    28 mrt 2011
    415
    0
    16
    He wat naar.

    Hoe hebben ze het bij je zoon gedaan? Kan me herinneren dat ik je rond deze periode sprak. Ook toen was je niet meer zo mobiel. Ik heb uiteindelijk niet meer gehoord hoe en wat.

    Als ze je in gaan leiden doen ze dat dan met 37 weken?

    Wanneer moet jij volgende week? Ik moet dinsdag.
     
  9. Diien

    Diien Actief lid

    28 mrt 2014
    124
    15
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dag meiden!

    Wauw wintersun wat een gedoe zeg.. en nou ik snap jij even een klaag berichtje hebt hoor. Daar zijn we toch voor. .

    Met mij gaat het wel. Ben alleen zo ontzettend moe.. en het groeit te snel .. dinsdag groei echo en afspraak bij de gynaecoloog dus ben benieuwd. Met hartje gaat het ook allemaal wat zwaarder merk ik al. Dus rustiger aan doen.
    Vandaag alweer 25 weken vind het wel snel gaan hoor!

    Vosje Hoe gaat het met jou?
     
  10. Wintersun

    Wintersun Fanatiek lid

    14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Bij mijn zoon ben ik met 37 weken na de crematie van mijn sm (overleden toen ik 36 weken was) psychisch ingestort. Ze wilde toen in eerste instantie niets doen, maar ben toen behoorlijk kwaad geworden op haar en toen heeft ze me doorgestuurd naar de gyn. Die zei dat ik net 38 weken ingeleid kon worden. Na de bevalling ging alles weer goed.

    Ik neem aan dat als ik nu ingeleid word dat ook met 38 is.
    Ik moet woensdag aan het eind van de middag weer naar de vk.

    Dieen, herkenbaar die vermoeidheid. Voor mij is het op het moment dubbel. Enerzijds gaat het heel snel, anderzijds gaat het me niet snel genoeg.

    Succes volgende week bij de gyn.
     
  11. Vosje84

    Vosje84 Actief lid

    28 mrt 2011
    415
    0
    16
    Wintersun, wat een stempel niet dat gedrukt hebben op je zwangerschap en je kraamweek.

    Met 38 weken is je kindje natuurlijk wel groot en sterk genoeg om geboren te worden.

    Dieen, ik ben ook nog moe. Wel iets minder dan in de eerste 12 weken. S nachts slaap ik erg slecht en elke dag ben ik om 5:30 wakker. Maar goed, ik mag niet klagen. Ben huisvrouw. Onze dochter slaapt overdag nog een paar uurtjes. Die tijd kan ik zelf gebruiken om ook even te rusten.
    Vandaag ben ik 20 weken. Maandag de echo en dinsdag de controle. Ik hoop dat alles goed is.

    Weet iemand hoe het met de dochters van Iris is?
     
  12. Wintersun

    Wintersun Fanatiek lid

    14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Vooral op mijn zwangerschap. Heb gelukkig ook mooie momenten gehad zoals ons trouwen maar het overlijden van sm is toch wel het eerste waar ik aan denk.
    Mijn kraamweek was behoorlijk relaxt, tuurlijk was het gemis groot, maar ik denk dat de volgorde waarin het is verlopen goed is geweest, eerst het verdrietige en daarna het vrolijke. En oma is altijd ergens in de buurt denk ik en super trots op de kleine man.

    38 weken is idd een mooie periode, dan is ze groot en sterk genoeg en zijn er geen risico's meer. Ik hoop het iig. Ga er wel op aandringen.
     
  13. Vosje84

    Vosje84 Actief lid

    28 mrt 2011
    415
    0
    16
    Fijn dat je toch een goede kraamweek gehad hebt.
    Ik ben benieuwd wat ze woensdag zeggen.

    Vandaag hebben wij de 20 weken echo gehad. Alles zag er goed uit😁 helemaal happy. En het is nog steeds een meisje:)

    image.jpg
     
  14. Wintersun

    Wintersun Fanatiek lid

    14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Fijn dat de 20 weken echo goed was. Weer een hele opluchting.
    Het blijkt trouwens dat ik morgen naar de vk moet ipv woensdagopvangkamp. Gelukkig kwam ik er optijd achter.
     
  15. Vosje84

    Vosje84 Actief lid

    28 mrt 2011
    415
    0
    16
    Oi, dat is net op tijd:) ik ben er om 11:45 geloof ik.

    Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik wel eens uren te vroeg in de wachtkamer gezeten:) kon ik twee keer die brug over fietsen. Hahaha
     
  16. Wintersun

    Wintersun Fanatiek lid

    14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Hoe was het bij de vk? Ik moest om 15.45 uur. Ml was alleen vergeten dat we een afspraak hadden. Dus eerst hem opgehaald van zijn werk en toen meteen door. We waren nog optijd.
     
  17. Vosje84

    Vosje84 Actief lid

    28 mrt 2011
    415
    0
    16
    Hier was alles goed. Even meten, luisteren en klaar;)
    Gelukkig was je nog op tijd. Super lief dat hij mee gaat.
    Mijn man gaat alleen mee als het een belangrijke echo is.
     
  18. Joiedevivre

    Joiedevivre Bekend lid

    1 aug 2014
    717
    0
    0
    Hallo meiden!
    Leuk, een topic voor zwangeren in omgeving Utrecht! Wij hebben a.s. dinsdag onze eerste echo. Ik vind het zo spannend! Zwanger van ons eerste kindje dus alles is nieuw voor mij.
    Het gaat redelijk goed. Behalve dat ik onwijs moe ben en mijn eetlust is sinds een paar weken helemaal weg. We aten gisteravond macaroni met kaas, normaal gesproken super lekker! Maar ik kreeg geen hap door m'n keel haha. M'n man dus maar 2 borden leeg gegeten en ik zat aan de crackers met kaas :').
     
  19. Vosje84

    Vosje84 Actief lid

    28 mrt 2011
    415
    0
    16
    Gefeliciteerd met je zwangerschap. Welkom hier. Ik zie dat je echo van vandaag bijzonder was;) gefeliciteerd! Wat leuk! Had je het verwacht?
     
  20. Vosje84

    Vosje84 Actief lid

    28 mrt 2011
    415
    0
    16
    Hoe is het met de rest? Ik kan sinds gister de kleine zien schoppen:) heel vroeg maar super leuk.
     

Deel Deze Pagina