Zwangeren omgeving Utrecht onder de 30

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MamaEva86, 20 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joiedevivre

    Joiedevivre Bekend lid

    1 aug 2014
    717
    0
    0
    Nee totaal niet. Ik ben nog aan het bijkomen van het nieuws ;). Natuurlijk zit je vooraf wel te geinen over 'wat als' maar we waren gewoon van 1 uitgegaan, het komt ook niet in onze nabije familie voor. Maar we vinden het heel leuk en bijzonder!

    Wat leuk dat je de schopjes al ziet!!
     
  2. Diien

    Diien Actief lid

    28 mrt 2014
    124
    15
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ha meiden!!

    Hier gaat alles goed. Het word wel allemaal wat zwaarder Dus ga in de ziektewet binnenkort. Ik trek het niet meer. Vind het heel moeilijk omdat ik het fijn vind om te werken. Maar wat niet kan dat kan niet. ;)

    Wauw een tweeling! Super leuk! Zal wel wennen zijn denk ik? Hahaha. Zijn het je eerste kids? En welkom trouwens!

    Vosje leuk is dat he. Mijn vriend vind het zo geweldig om haar te zien schoppen en zien te bewegen ik natuurlijk ook hahah.

    Merk ook echt dat ze nu groter word en dat het pijnlijk word hihi. Maar ach we mogen niet klagen.

    Wintersun Hoe is het met jou?

    En iris. Nee jammer dat ze niet meer mee kletst maar ook logisch. Hoop wel dat het goed gaat met de kleintjes.
     
  3. Joiedevivre

    Joiedevivre Bekend lid

    1 aug 2014
    717
    0
    0
    @Dienn, dan moet je inderdaad voor jou en de kleine kiezen! Dat is veel belangrijker :). Ik hoop dat het je wat rust geeft! Kan me wel goed voorstellen dat je het werk dan mist. Mijn gynaecoloog zei vandaag dat het bij tweelingen gebruikelijk is dat ik rond week 22 halve dagen ga werken en bij max week 30 al stop met werken. Dat klinkt zo vroeg! Maar wellicht kijk ik daar tegen die tijd wel heel anders tegen aan ;).

    Hebben jullie trouwens een gouden tip waarmee je je buik kan insmeren? Wat werkt voor jullie?
     
  4. Vosje84

    Vosje84 Actief lid

    28 mrt 2011
    415
    0
    16
    Wel heel bijzonder hoor:)
     
  5. Vosje84

    Vosje84 Actief lid

    28 mrt 2011
    415
    0
    16
    Balen dat het nu al zwaarder word. Doe je zwaar lichamelijk werk?
    Voor mij is bukken iets minder fijn en spinning gaat niet meer maar verder nergens last van.
    Ik voel ook duidelijk dat ze meer kracht heeft. Ik ben nu 22,5 week.

    Ik hoop dat het goed gaat met de meisjes van Iris. Ik snap heel goed dat ze nu wel iets anders aan haar hoofd heeft dan hier een beetje rond te hangen;)

    Wintersun, hoe gaat het met je? Ik heb gister even iets van je gelezen bij een ander topic. Spannend allemaal hoor.
     
  6. Vosje84

    Vosje84 Actief lid

    28 mrt 2011
    415
    0
    16
    Het is je eerste zwangerschap toch?
    Tegen de 30 weken zal jij waarschijnlijk net zo veel bewegingsvrijheid hebben als wij met 35 oid;) het idee zal nu nog gek zijn maar ik denk dat je er dan echt aan toe bent;)
    Heb je binnenkort nog een echo?
     
  7. Diien

    Diien Actief lid

    28 mrt 2014
    124
    15
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ja ik werk in een slijterij. En sta veel alleen. Dus vandaar. Elke keer die dozen wijn sjouwen dat lukt niet meer zeg maar..

    Ik begin ook echt dik te worden zal er een foto bij doen zo.

    Ja ik stop met 30 weken. Ben der nu klaar mee. En ook wel aan toe hahaa.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  8. Vosje84

    Vosje84 Actief lid

    28 mrt 2011
    415
    0
    16
    Ik kan me heel goed voorstellen dat je werk nu te zwaar aan het worden is.

    Ik vind dat je een hele mooie buik hebt hoor;)

    Mijn foto: 23 weken
    image.jpg
     
  9. Vosje84

    Vosje84 Actief lid

    28 mrt 2011
    415
    0
    16
    Hoe is het met iedereen?
     
  10. Joiedevivre

    Joiedevivre Bekend lid

    1 aug 2014
    717
    0
    0
    Mooi buikje Vosje en Diien!

    Hier alles okay. Afgelopen week wel een extra controle gehad maar alles was gelukkig goed. Ik heb op mijn werk afgesproken dat ik bij 22 weken halve dagen ga werken en stop bij 28 weken ivm tweelingzwangerschap. Gelukkig hadden zij en de bedrijfsarts daar alle begrip voor. Sinds afgelopen week merk ik dat mijn lichaam het ook lastiger gaat vinden. Alles duurt langer en kost meer energie ;). Wel enorm aan het genieten verder!
     
  11. Diien

    Diien Actief lid

    28 mrt 2014
    124
    15
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Sorry hoor. Vergeet steeds dat dit er ook nog os Haha.

    Ja gaat goed. Lekker aan het genieten hier. Druk met wassen strijken en je kent het wel.

    Hoe gaat het met jullie?
     
  12. Vosje84

    Vosje84 Actief lid

    28 mrt 2011
    415
    0
    16
    Hallo hallo. Fijn dat het goed gaat met iedereen.
    Hier morgen 29 weken.
    Gister een proefdruk besteld voor het kaartje. Ik ben benieuwd.
    Iedereen al helemaal klaar?
    Ik moet eigenlijk alles nog doen.... Grote zus heeft nu een groot NMBS dus het ledikant is beschikbaar maar verder moet alles nog gedaan worden.
     

Deel Deze Pagina