Zwangeren omgeving Utrecht onder de 30

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MamaEva86, 20 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    J speelt lekker in de tuin en ik zit achter het raam te haken aan mijn babydekentje die bijna klaar is. Ik ben niet zo'n buitenzitter, maar geniet zo ook zeker.

2. MamaEva86

MamaEva86 Bekend lid

9 apr 2014
    588
    26
    28
    Leiden
    Niet echt kunnen genieten van de zon, wel even een wandelingetje gemaakt naar het conservatorium dus heel eventjes wat zonnestraaltjes meegepakt. Ik moet wel door het station lopen om er te komen dus groot deel van de wandeling overdekt.. Heb weer een lesje gevolgd. Steeds minder last van misselijkheid en lage bloeddruk. Daarnaast hebben we de zwangerschap dinsdag bekend gemaakt dus ik kon mijn (al best grote!!) buik showen. Ik viel halverwege de les bijna in slaap, haha, maar het was wel even fijn hoor.

Ik moet heel eventjes klagen want word nu al gek van hoe mensen reageren. Tot nu toe zegt bijna iedereen: "Wow, ik schrok wel even hoor, dat je zwanger bent. Ik moet er wel aan wennen!"
    Iedereen wil graag laten weten wat het met hen doet en dan gaan ze lekker verder met de orde van de dag. Ja, ik schrok ook, ja ook ik moet nog steeds wennen, oh het gaat goed met me hoor.

Ik weet niet, word een beetje moe van mensen. Heb weinig berichtjes ofzo gehad. Mensen lijken niet echt geinteresseerd in mij.. :(

Goed, wel een hele leuke dag gehad en ik hou super veel van mijn perfecte man!! :p

3. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

21 apr 2014
    2.083
    295
    83
    Emmeloord
    Fijn dat je je gister beter voelde MamaEva! Wat speel/ zing je?

Nog iemand naar mamacafe geweest?

4. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Vandaag twee jaar getrouwd, en ik heb mijn huisje aan kamt gemaakt, was gedaan, koffiezetapparaat ontkalkt (drink niet eens koffie) tafel gedekt en eten gekookt.
    Morgen gaan we het met zijn tweetjes (oké drietjes) vieren bij de musical Jersey boys en morgenavond gaan we denk ik maar barbecueen.

Vandaag haalt mijn zoontje al de helemaal het bloed onder mijn nagels vandaan. Huilen om niets, niet luisteren, had gehoopt dat zijn humeur wat beter zou zijn na zijn slaapje vanmiddag, maar helaas.
    Dus wil er iemand nog een peuterpuberende dreumes om mee te oefenen, je kan hem komen ophalen ;)

Fijn weekend allemaal!

5. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

21 apr 2014
    2.083
    295
    83
    Emmeloord
    Oh haha wintersun aan ervaring geen gebrek. Lastig periode een peuterpuber! Heel leuk dat zelf doen en grenzen zoeken, maar zo vermoeiend soms.
    Gefeliciteerd met jullie trouwdag, heel veel plezier dit weekeinde!
    Gr Iris

6. MamaEva86

MamaEva86 Bekend lid

9 apr 2014
    588
    26
    28
    Leiden
    Gefeliciteerd Wintersun!

Vandaag wel heerlijk kunnen genieten van de zon. Geluncht bij Toque Toque met mijn vriend en daarna kwam een goede vriend naar Utrecht en zijn we bij Stairway gaan zitten en daarna bij Van Velsen. Super gezellig. En heb heel veel zwangere dames voorbij zien lopen! :)

Haha oei, je peuterpuber komen lenen. Ik denk er nog even over na ;)

Oh Iris, ik zing. Studeer musician 3.0

7. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    En zo breng je de avond van je tweede trouwdag door in het ziekenhuis op de afdeling gynaecologie.
    Was vanavond aan het winkelenen ben twee keer flauwgevallen.Naar de hap gegaan en mijn bloeddruk was wat aan de hoge kant voor de verandering. Nu word dus zwangerschaps vergiftiging uitgesloten.
    Hopelijk hebben jullie een leukere avond.

Oh ja, ben ook nog mijn telefoon kwijtgeraakt, maar gelukkig een eerlijke vinder en jan ik hem morgen ophalen.

8. MamaEva86

MamaEva86 Bekend lid

9 apr 2014
    588
    26
    28
    Leiden
    Wow Wintersun wat naar! Is nu alles beter met je? Al bijgekomen van de schrik?

Wat een geluk dat je telefoon is gevonden.

9. MamaEva86

MamaEva86 Bekend lid

9 apr 2014
    588
    26
    28
    Leiden
    En wat doen jullie vandaag met dit mooie weer?

10. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

21 apr 2014
    2.083
    295
    83
    Emmeloord
    AH jeetje wintersun, wat een pech. Hoe is het nu met je?

Ik werk met dit mooie weer drie uurtjes in de ochtend doe daarna een slaapje. Als ik wakker ben neem ik een groot glas water of ijsthee en zit dan op het balkon in de zon ( zuiden) te lezen of te mijmeren.
    Straks gaat de deur dicht ivm fanatieke barbecue ers die van rook houden. Vind barbecue best lekker maar die rook...
    Misschien nog wel buiten risotto eten.

11. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Het gaat nu redelijk. Mocht vannacht om middernacht naar huis. Bloeddruk was toen weer acceptabel en mijn urine is oké. Moet het nu echt rustig aan doen.
    Ben vanmiddag met ml naar Jersey boys geweest in het Beatrix theater. Ik kon totaal niet lekker zitten en mijn draai niet vinden. Daarbij vond ik de musical ook echt niets aan.

Ik lig nu Nederland Ecuador te kijken en ga zo naar bed.

12. Diien

Diien Actief lid

28 mrt 2014
    124
    15
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    hallo dames..

wat leuk dit.. ik kom ook uit omgeving utrecht (houten)

ben uitgerekend op 4 dec en het is ook ons eerste kindje..

super spannend allemaal ook omdat ik hartpatient ben,,

leuk om alle verhalen te lezen,,

Groetjes

13. MamaEva86

MamaEva86 Bekend lid

9 apr 2014
    588
    26
    28
    Leiden
    Heyy Diien! Welkom. Ik ben ook uitgerekend op 4 december! :) Gezellig dat je er bij bent.

Zeker spannend joh. Hoe gaat het met je? Heb je ook extra klachten dan? Ben erg benieuwd naar jouw verhalen.

Hebben jullie een lekkere zondag? Ik ben wel een beetje de hort op geweest maar heb toch erg last van hoofdpijn vandaag. Erg vervelend. Nu weer languit op de bank.

14. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Welkom dien.

Ik heb druk dagje achter de rug. Naar de ikea geweest voor een nieuwe kast want mijn oude kast moet weg omdat deze op J zijn nieuwe kamer staat.
    Daarna nog even naar de kwantum geweest en behang voor J zijn nieuwe kamer uit gezocht. Ik krijg helemaal zin om te beginnen.

Zometeen gaan we bbq-en en ik doe helemaal niets meer. Ik merk nu toch wel echt dat ik zwanger ben. Mijn buik gaat steeds meer in de weg zitten en ik merk gewoon dat ik veel beperkt ben in mijn bewegen.
    Ben dinsdag op de helft en man wat zie ik op tegen de komende dagen en de zomer.

15. MamaEva86

MamaEva86 Bekend lid

9 apr 2014
    588
    26
    28
    Leiden
    Oh jee oh jee. Waar blijft toch die roze wolk waar iedereen het over heeft ;)

16. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Geloof me. Een roze wolk en zwanger zijn is een grote fabel.

17. MamaEva86

MamaEva86 Bekend lid

9 apr 2014
    588
    26
    28
    Leiden
  18. MamaEva86

MamaEva86 Bekend lid

9 apr 2014
    588
    26
    28
    Leiden
    Wij hebben net lekker fout Mexicaans besteld en gaan nu Super Mario Bros Wii spelen. Wat een leventje! Haha

19. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

21 apr 2014
    2.083
    295
    83
    Emmeloord
    Hallo allemaal, even snel een berichtje...

Wintersun fijn dat het weer iets beter met je gaat. Leuk dat je dingen hebt kunnen doen. Nu weer rusten ;)

mamaEva, blijft lastig he met de lage bloeddruk. Klinkt goed trouwens mexicaans eten, jammie. Misschien volg ik het voorbeeld van een computerspel.

Diien, welkom. Leuk dat je ook bij ons komt kletsen. Spannend ook voor jou allemaal zeg. Hoe voel je je?

Ik merk ook wel dat ik zwanger ben haha. Begin nu ook een buik te krijgen aan de buiten kant. Nou maar hopen dat ik niet te hard ga groeien ineens. Dan heb ik een nieuwe garderobe nodig haha.
    Ook ik moet activiteiten en rust afwisselen,dan is het prima te doen.

Man lief is risotto met spinazie aan het maken, heerlijk. Heb ik echt zin in. Ik hield altijd wel van gezond eten, maar nu heb ik helemaal veel zin in groenten en fruit. Maakt niet echt uit wat eigenlijk. Dat heerlijke fris zoet en zuren van fruit.... ( moet alleen geen noten meer).

Jullie specifieke dingen die je nu wel of niet meer wil eten?

20. MamaEva86

MamaEva86 Bekend lid

9 apr 2014
    588
    26
    28
    Leiden
    Lekker Iris. Nou, ik ben heel slecht bezig want ik wil elke dag naar de McDonald's om Mcnuggets te eten en denk elke dag aan patat! Ontzettend ongezond, maar heel lekker.

Deel Deze Pagina