Ha gezellig, Ik ben pas 8 weken. Er kan dus nog van alles gebeuren. 10-6 mijn eerste officiële echo, ik hoop dan te weten wat de datum is. Voor nu hou ik het maar op 10-1
Jeeej, ik ben niet meer de enige die voor de tweede keer mama word. Spannende tijden dus nog voor jullie.
Zeker. We zijn maandag wel naar een echobureau in houten geweest. We hebben daar wel een hartje gezien. Wat nog leuker is, onze kinderen zijn bijna even oud. Onze dochter is van 13-8
Ik heb een beetje terug gelezen en zie dat we ook dezelfde woonplaats hebben. Alleen wonen wij in het dorp. Heb jij ook bij Beata gezeten?
Ach wat leuk nog erg spannend dus!! Hoe is het echo bureau in houten? Op de paardenhoeve? Ben je geweest? Ik zit te twijfelen of ik echt tot 20 weken wil wachten met geslachtsbepaling. Hihi.. ben te nieuwsgierig..
Ja het is echt heel spannend. Maandag even een paar daagjes naar Texel. Ik hoop dat ik dan iets minder zenuwachtig ben Het is best goed bevallen in houten. Hij zat idd op de paardenhoeve. Ze mag misschien iets tactvoller maar ach, ik kan het wel hebben ik was allang blij dat ik zo snel kon komen. Ik durf je alleen niet te zeggen of het de voordeligste is hier in de omgeving. Zelf zou ik graag voor de 20 weken weten wat het gaat worden maar mijn man noemt het geldverspilling boehoe. Misschien kan ik hem in de komende weken nog overtuigen😜 Heb je zelf een voorgevoel?
Ik ben daar twee keer geweest ofzo. Kwam toen met 30 weken in het zh. En daarna geen fut er meer voor. Wat toevallig zeg.
Ja tot nu toe gaat het goed. Wel veel en lang misselijk geweest en heb af en toe ineens een lage bloeddruk maar al met al heb ik geen klagen.
@Wintersun: Hoe is het nu met je bloeddruk? Alweer iets beter? Hihi, hier ook een Feyenoorder in huis! Rasechte Rotterdammer, geboren en getogen. Het is dat we in Utrecht wonen.. Voorwaarde was een grote foto van Rotterdam boven de bank! @Diien: Fijn dat je meer energie krijgt! Maar wat klote van die pijn in je rug, zeg.. Kon er ook nog wel bij! @Vosje: Wat gezellig! Welkom! Wat spannend dat je nog even moet wachten op je eerste echo! @ZH Antonius: Ik ben er ook erg over te spreken! Zelf in december opgenomen geweest en al mijn behandelingen zijn bij het Antonius geweest. Ik heb altijd het gevoel dat ik daar géén nummertje was, maar een mens. Zal ook per afdeling verschillen, denk ik.. De fertiliteitsafdeling is echt een enorm goede en prettig afdeling. Denk nog vaak aan de artsen en assistentes. @MamaEva en Iris: Hoe is het met jullie nu? @Hier: Hier een lekker druk weekend! We hadden een autostoeltje bij Babypark besteld, maar toen we m wilden ophalen, zaten er allemaal beschadigingen op. We hebben dus een nieuwe gevraagd. Tis al duur genoeg, dan wil je zon ding ook zonder beschadigingen. Verder gisteren lekker gebbqd met de buren. Zij zitten in een adoptieproces, dus we liggen erg op één lijn. Vandaag weer aan het werk thuis. Ik moet nog 4,5 week en dan begint mijn vakantie/verlof. Ik ben echt aan het afstrepen..
Hoi dames, @Aster, goh, je kunt nu echt aftellen. Moet je nog veel regelen voor jullie kindje of ben je er al klaar voor? @wintersun en Vosje: Leuk dat jullie een tweede kindje krijgen. En grappig dat ze ook zo dicht op elkaar zitten. @mamaEva: Fijn dat je ook weer langzaam aan iets energieker wordt. Hoe is het nu zo na het lange weekend. Zijn jullie er al uit betreft woning? @Diien: Dat lijkt me ook lastig met je rug. Die van mij doet ook al zeer, maar laat staan hoe dat zou voelen als je rug al niet goed is. @hier: Nou hadden we het van de week geloof ik over hormonen... Nou ik heb er last van. Ben al twee dagen soort van slag. Huilen, huilen, snel boos of geïrriteerd en en heel erg kort lontje. Ik ben nu geen leuk persoon. Als ik iets onaardigs wil zeggen hou ik maar beter mijn mond. Ik hoop dat dit snel weer over waait want dit vind het vervelendste tot nu toe. Nou ja, en een beetje stress zal ook wel geen goed doen. We hopen van de week nog wat woningen te kunnen bekijken en eind van de week misschien wel een keus te maken. Het enige is wel alsof niks meer goed genoeg is. Ik wil het beste... Voorheen kon ik prima af met 'goed'. Ik begin nu echt te groeien. Niemand kan nog twijfelen of ik zwanger ben. Ook voel ik de kindjes steeds vaker en sterker. Gisteren heb ik ze voor het eerst tegelijk gevoeld. Dat was zo bijzonder ( gevolgd door tranen van trots en ontroering). Oh en ik heb zelf een rok gemaakt, koste wat geduld.... Maar hij is af, en hij zit goed. Ik ben er erg blij mee dat die is gelukt. Lekker met dit weer. En een nieuw kledingstuk in de kast er bij is nooit weg. Nu weer aan het werk. Dat word ook echt zwaar. Morgen even aankijken hoe het gaat, maar misschien moet ik wel tijdelijk wat anders gaan doen tot verlof. Ach nog 3 dagen werken en dan ben ik weer even vrij, en het zijn ook maar 3 uurtjes op een dag. Maar toch merk ik wel dat het intensiever word dan ik bedacht had. Zo blijkt wel dat thuis rommelen het niet haalt bij werken. Thuis doe ik alles nog op de boodschappen tillen en bed verschonen na. Fijne zondag!
@aster, ik heb goede dagen en slechte dagen. Vandaag een slechte dag maar dat heeft niets te maken met mijn bloeddruk, het was gister iets te druk en iets te gezellig om tien uur stonden hier al vrienden die hielpen met klussen de hele dag behang afgestoken en daarna bbq. Ik ging rond 11 uur naar bed,,maar de rest zat nog singstar te spelen op de ps3. Ik lag met hun zoontje in bed, dus met het valse gekraai beneden en een vreemd manneke in bed slaap je niet geweldig. Ze zijn om 2.30 uur naar huis gegaan. Maar ik had het niet willen missen. Vandaag lekker van 12.00 tot 16.30 geslapen
Nee, heb het de vorige keer niet gemist, ben goed begeleid door de vk en verpleegkundige dus daar vertrouw ik nu weer op. Jij?
Ik blijf gewoon zo kang mogelijk sporten en zie dat als mijn zwangerschapsgym Ik heb uiteindelijk een keizersnede gehad en heb dus niet zo veel aan de yoga gehad. Ik ga naast het sporten ook verder niets doen.
@Iris: Oh, wat bijzonder! Allebei tegelijk voelen! En die hormonen, lekker aan toegeven! Je kunt vaak niet anders.. Het komt er toch wel uit, of je nou wilt of niet. Leuk dat je groeit! Maak je wekelijks buikfoto's? Ik moet nog heel veel regelen.. Zijn nu met het kamertje bezig, maar die wordt pas over 6-8 weken bezorgd. En een heleboel kleine dingen moeten nog gebeuren. Gelukkig al snel verlof, dan kan ik lekker aan de slag! Jullie zullen wel extra veel moeten regelen met twee kleintjes op komst.. @Wintersun: Pf, ja dat kan ik me voorstellen! Goed dat je dan vandaag wel extra rust neemt! Fijn ook dat die mogelijkheid er voor je is, met je eerste kindje erbij. @Hier: Vanavond heeft mijn schoonmoeder de kleine mogen voelen! Ze was helemaal trots.. Zelf heeft ze geen dochters, dus ze vond het vooral erg bijzonder dat het mocht! Maar ik geniet er ook zo van!
Zo dames.. wat een verhalen zeg.. zal der straks nog even goed op reageren.. ik ben weer helemaal blij. Rug is zowaar heel wat minder. Mag ook wel hele weekend niks gedaan. En toch maar ff 2 echoburos gebeld.. en gaan toch eerder een geslachtsbepaling echo doen.. helemaal blij en nu al zin in de nieuwe datum haha.. kunnen we gelijk ook weer even naar hummeltje kijken!!