wij zijn met zijn 2en en 3 honden en betalen dus 190 euro in de maand... het was 140 maar ik heb het dus zelf verhoogt omdat ik niet wil bijbetalen... we hebben een gewoon gezinswoning wat betalen jullie voor hoeveel personen en wat voor huis en moeten jullie bijbetalen aan eind van het jaar of krijgen jullie geld terug?
Wij betalen 140. Zijn (nu nog) samen met 2 honden. Wonen in een appartement, koken op gas en hebben aan de voorkant in de woonkamer geen dubbelglas.
wij betalen 150 euro hebben een 1 gezinswoning en hoeft tot nu toe nog niks bijtebetalen we moeten de afrekening nog krijgen maar we gaan hem verhogen naar 200 euro er komt over 20 weken nog een kleintje bij
wij betalen 175 eurp per maand heb dan 1 kleine en me vriend en ik.. dan eengezinswonig en hebben 600 euro terug gekregen dus wij laten het zo staan
kook je op gas of elektrisch? mijn eind rekening komt een dezer dagen en ik ben bloedje nieuwsgierig hihihi
wij hebben een eengezinshoekwoning, wonen met zn 3tjes, koken op gas, bijna in 't hele huis dubbel glas en hebben een hele zuinige hrketel. ons huis tocht nog wel behoorlijk. ik ben altijd thuis en heb de verwarming vrijwel altijd op 21 graden staan (koukleumpje) en we leven bepaald niet energiezuinig wij betalen 155 euro aan essent, zij hadden ons na de jaarafrekening naar 140 gezet maar wij vonden dit zelf te krap (zelfde argument als dat jij hebt, liever terugkrijgen dan op t eind bijbetalen) gezien onze levensstijl (bedoel ik mee niet energiezuinig) zijn we erg blij dat we in principe rond de 140euro hoeven te betalen, dat valt ons reuze mee
heey wij hebben een gasfornuis dus koken op gas en vind dat ik best veel terug heb gehad kachel staat hier gewoon aan als ik het warm heb douche elke dag dus vond wel heerlijk hopelijk word het voor julliie ook een meevaller
wij moesten vorig jaar 300 euro bijbetalen en gingen toen naar de 247 per maand... we wonen in een maisonette (zelfde als een grote eensgezinswoning maar dan met balkon ipv tuin) op de hoek met 2 volwassenen en 3 kinderen... nu kregen we 320 euro terug en is mijn maandtermijn verlaagd naar 227 die ikzelf weer ga veranderen zodat het op 247 blijft want daar zijn we aan gewend, en ik krijg liever terug dan dat ik volgend jaar weer moet bijbetalen
wij zaten op 190 euro en kregen 600 euro terug toen is het bedrag omlaag gegaan naar 130 euro ik heb hem zelf weer naar 180 gedaan. nu zijn er bepaalde kosten die niet meer via eneco gaan en hadden ze mijn maandbedrag terug gedaan naar 145,- die heb ik nu weer omhoog gedaan naar 175,- kunnen we wat sparen . wij zijn met z'n drieen en woningen in een middenwoning.
Ik heb het net verhoogd ivm de komst van Ymke. We betalen nu 70 euro voor stroom en 40 voor gas. Ik weet nog niet of we moeten bijbetalen, heb er nog niks van gehoord. We hebben een nieuw huis (niet zo groot) met 2 volw en 1 baby!
190 voor alles, een half vrijstaande jaren 30 woning met bescheiden afmeting. Zijn met z'n tweeen maar hebben een aquarium van 200 x 60 x 60 cm en dat vreet energie...
Wij betalen 248 euro per maand, groot huis met z'n tweeen (nu nog wel ) We krijgen hier altijd wel wat van terug op het einde. Wel lekker zo'n spaarpotje. En as het eens een jaar wat anders uitvalt hoef je niet, of niet zo veel bij te betalen.
hier is het altijd rond de 21 graden ook als ik weg ben omdat ik niet wil dat de doggies kou lijden...
Wij betalen zo rond de 110 euro per maand. We zijn met 2 volwassenen en 4 kinderen. We hebben een twee onder een kapwoning, heel goed geisoleerd, hr ketel en koken keramisch. Hier staat dag en nacht de verwarming op 21 graden. En de wasmachine en droger staan elke dag wel een paar keer aan!
Wij betalen voor gas 90 en voor stroom 89 per maand. We wonen in een eensgezinswoning, op de hoek. Ik woon er met mijn man en mijn zoontje. Wij leven niet bepaald energiezuinig. Wel een thermostaat die je kan instellen, dat schijnt te schelen in je gasverbruik. We koken trouwens ook op gas.
Wij betalen 198 euro pm bij de Eneco. Leven ook niet energiezuinig, cv staat meestal op 22 a 23. Vaatwasser elke dag aan, en sinds de kleine er is staat de wasmachine ook meerdere keren per week aan. We wonen met zijn 3tjes in een eengezins hoekwoning, nieuwbouw dus wel goed geisoleerd. Maar hou toch mijn hart vast voor de jaarafrekening, ben ontzettend bang dat ik bij moet betalen. Het 1e jaar dat we hier woonden betaalden we nl 180 en het 2e jaar werd dat 198 ( zonder verder bijbetalen) Groetjes Debby
Wij hebben een eengezinshoekwoning, 2 kinderen (3e opkomst), 4 katten, koken op gas en hebben alleen beneden dubbel glas. Wij betalen 190 euro per maand. Dit bedrag is opgehoogt. Iedere dag vaatwasser aan, CV op max 20 graden 's nachts gaat hij terug naar 17 of 18 graden. Wassen doen we in het weekend op het weekend stroom. Dit zijn er 5 tot 7 per weekend afhankelijk hoeveel beddegoed. Kregen vorige jaar wel een aardig bedrag terug.
Eengezinswoning van 2005 op en top geisoleerd... koken keramisch geheel openwoning met open trap en vaste trap naar zolder {je zou zeggen alles lekker naar boven stoken} met een warmte terugwin instalatie! we betalen 120 euro p.m. ze hebben ons omlaag gezet maar ik ga het weer omhoog zetten... {hadden ons naar 105 gezet!}