Zwangerenclubje van NOD-lijst ♡ 1 t/m 15 september 2021 ♡ Door tot iedereen op ROZE!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door WinMom90, 3 dec 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Enigma

    Enigma Fanatiek lid

    11 jul 2019
    1.189
    1.607
    113
    Vrouw
    Heel goed. Het was een bevalling van een paar uurtjes. Zag er van tevoren wel tegenop, gezien mijn niet bestaande conditie. Zou nog een ruggenprik krijgen omdat ik gewoon niet genoeg energie had, maar daar zijn we niet eens aan toegekomen. Ze had haast :D. Ze had zelf wel wat last van de snelle bevalling en duurde bij mij ook wel even voor het besef er helemaal was, maar zou het zo weer doen!

    @krampjes Wat een ellende! Hier ook hele dagen/nachten een baby die niet weet waar ze het zoeken moet van de buikpijn. Osteopaat vorige week geweest en dat heeft wel een beetje geholpen. Het nu verder maar uitzitten tot die darmpjes wat beter gewend zijn.

    Wat heerlijk om steeds meer bekende namen hier te zien!!
     
    WinMom90 vindt dit leuk.
  2. xDanielle

    xDanielle Fanatiek lid

    4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Bleh heb bloedverlies na gemeenschap gekregen :cry:
     
  3. WinMom90

    WinMom90 VIP lid

    9 jul 2021
    5.510
    4.310
    113
    Vrouw
    Nederland
    Wat fijn dat het veel "soepeler" is verlopen dan vooraf gedacht.

    Krampjes zelf geen ervaring mee met de 3 kids, maar kan mij voorstellen dat het echt een ellende is.
    Wat doet een osteopaat precies?
     
  4. WinMom90

    WinMom90 VIP lid

    9 jul 2021
    5.510
    4.310
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ah jakkes dat wil je niet zien. Kans is groot dat het vanaf je baarmoedermond komt door de gemeenschap.
    Vooral omdat het daarna is begonnen.

    Veel of valt het mee?

    Bij zorg, altijd bellen! Ze kunnen niets, maar je misschien wél geruststellen ❤️
     
  5. Eliesjee

    Eliesjee Bekend lid

    15 dec 2018
    926
    1.219
    93
    Vrouw
    Zuid Holland
    Welkom @MM34 @MamaAlice030 en @xDanielle wat fijn om te zien dat er al wat meer dames zich hier mogen aansluiten.

    @xDanielle hoe is het nu met het bloedverlies? Is het al gestopt en heb je de vk al gesproken?
    Ik heb toen ik bijna 12 weken was met deze zwangerschap ook bloedverlies gehad en was ervan overtuigd dat het fout zat. Heb er toen ook een week mee gelopen en voor mezelf al afscheid genomen en gerouwd toen er uiteindelijk niks aan de hand bleek te zijn. Hopelijk geldt dat voor jou ook.

    Hier trouwens nog geen baby, maar ben er wel echt klaar voor. Loop al ontzettend lang met bekkeninstabiliteit en vooral veel pijn bij mijn symfyse. Dat beperkt wel echt je dagen, en slaap er ook ontzettend slecht door omdat liggen op geen enkele manier meer pijnloos gaat. Hopelijk knapt het snel op na de bevalling en wacht de kleine meid ook niet te lang meer met aankondigen. De eerste kwam 2 dagen eerder dus verwacht ook stiekem niet dat ik over de datum heen ga, maar je weet het nooit natuurlijk.

    Voor de krampjes werkte een kipkep warmtekussen bij ons heel goed. Dat in combinatie met inbakeren hielp haar echt met inslapen.
    Hopelijk zijn ze er snel overheen en komen er gauw wat rustigere avonden/nachten. Blijft ontzettend zielig die periode
     
  6. WinMom90

    WinMom90 VIP lid

    9 jul 2021
    5.510
    4.310
    113
    Vrouw
    Nederland
    Oh dat is echt heel vervelend! Kan me voorstellen dat je er dan wel een beetje klaar mee bent!
    Hopelijk komt de kleine zich snel melden vanaf die 37e week!
     
  7. WinMom90

    WinMom90 VIP lid

    9 jul 2021
    5.510
    4.310
    113
    Vrouw
    Nederland
  8. WinMom90

    WinMom90 VIP lid

    9 jul 2021
    5.510
    4.310
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ik heb vandaag de 13 weken echo gehad.
    Alles goed met de kleine.
    Kleine was wel gigantisch druk haha!
    Leek op den duur alsof we iets tussen de beentjes zagen, maar weet het niet helemaal zeker.
    NUB zeggen de meeste meisje, dus dat gaat nog 2 kanten op :p
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Enigma, Primerose en capo vinden dit leuk.
  9. MM34

    MM34 Bekend lid

    18 jun 2021
    556
    762
    93
    Vrouw
    Ik heb vanmorgen bloed laten trekken. Ben echt doodnerveus.
    Vorige week maandag stond hcg op 837.

    In februari ben ik zo te weten gekomen dat mijn zwangerschap niet goed liep dus vandaag is een superspannende dag, ik kan nauwelijks functioneren, zit de hele tijd bij mn telefoon (al weet ik dat ik wellicht pas tegen 18u telefoon zal krijgen).
    Heb vorige week wat bruinverlies gehad + ik had zaterdag nog een 2-3 op mijn clearblue, dus ik vrees er echt voor. :(

    Anderzijds kan ik bijna niet geloven dat ik echt 3 keer een miskraam na elkaar zou hebben. De moed zinkt me al in de schoenen als ik eraan denk. Heb gelukkig wel nog steeds gezwollen borsten en ondertussen is het bruinverlies volledig verdwenen en heb ik weer wittig verlies. Dus probeer nog een beetje hoopvol te zijn...
     
  10. MM34

    MM34 Bekend lid

    18 jun 2021
    556
    762
    93
    Vrouw
    Zo fijn! Geniet nu maar voor de volle 100% van je zwangerschap.
    Heb je een voorkeur qua geslacht eigenlijk?
     
  11. Eliesjee

    Eliesjee Bekend lid

    15 dec 2018
    926
    1.219
    93
    Vrouw
    Zuid Holland
    @WinMom90 wat ontzettend fijn dat alles goed gaat, heb je zeker verdient na die ellende en onzekerheid. Nu lekker genieten van je zwangerschap. En mijn beste gok gaat ook uit naar een meid. Ga je nog voor een geslachtsecho of wacht je geduldig tot de 20 weken?

    @MM34 ik kan me voorstellen dat je nerveus bent, ik gun jou ook zo een gezonde zwangerschap. Duimen op goed nieuws!
     
  12. WinMom90

    WinMom90 VIP lid

    9 jul 2021
    5.510
    4.310
    113
    Vrouw
    Nederland
    Jaa was vandaag ook voor het eerst rustiger voor de echo.
    Uiteraard altijd iets zenuwachtig, maar niet op de manier zoals vorige keren.
    Ik heb eigenlijk voor woensdag geslachtsecho.
    Ze doen vanaf 13 weken, maar ik twijfel best wel of het zin heeft om nu al te gaan..

    11 juli gaat mijn verloskundige sowieso kijken!
     
    Eliesjee vindt dit leuk.
  13. Eliesjee

    Eliesjee Bekend lid

    15 dec 2018
    926
    1.219
    93
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik ben net terug van de controle. Vanaf nu elke week dus echt begonnen aan de laatste loodjes.
    Kleine meid ligt ook al volledig ingedaald, wat nogal een verassing was aangezien de eerste dat niet had gedaan en ik dus ook gelijk plat moest liggen en de vk langs moest komen toen mijn vliezen braken.
     
    Primerose en capo vinden dit leuk.
  14. MamaAlice030

    MamaAlice030 Fanatiek lid

    6 sep 2021
    2.854
    3.050
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat het goed was! Benieuwd wat het gaat worden!
     
  15. MamaAlice030

    MamaAlice030 Fanatiek lid

    6 sep 2021
    2.854
    3.050
    113
    Vrouw
    Hier gaat het wel oke, duurt allemaal heel lang zo di eerste periode haha, en vind het allemaal erg spannend. Maar goed dat zal voorlopig nog wel even blijven.
     
    Eliesjee vindt dit leuk.
  16. MM34

    MM34 Bekend lid

    18 jun 2021
    556
    762
    93
    Vrouw
    Hier ondertussen het verlossende nieuws gekregen dat mijn hcg op 8700 staat. So far so good dus! :)

    Het is idd zoals @MamaAlice030 zegt: het duurt zo laaaang die eerste weken. Zeker als je zo dom bent om op 8dpo je eerste testen boven te halen.
     
    Enigma, Eliesjee, Primerose en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. xDanielle

    xDanielle Fanatiek lid

    4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Zo een mooie echo @WinMom90 !!
    Ik mag over 1.5u maar ben ontzettend zenuwachtig
     
  18. capo

    capo Fanatiek lid

    16 nov 2020
    1.422
    1.943
    113
    Vrouw
    Superfijn de nieuwe prille zwangerschappen van @MM34 @xDanielle en @MamaAlice030 :) Gefeliciteerd!!! Heel begrijpelijke zorgen zo in die vroege weken voor jullie. Ieder stapje is er weer één. Houd vertrouwen en hoop, dit baby’tje, hoe klein ook, verdient jullie moederliefde en -vertrouwen! ♥️

    Fijn een goede 13-wekenecho @WinMom90!! Hebben jullie het al aan de grote klok gehangen?

    Oh @Eliesjee jij gaat haaaaard!!! Echt aftellen! :)

    @Enigma @doublerainbow @Primerose Van harte gefeliciteerd!!! Lekker aan elkaar wennen samen ♥️
     
    Eliesjee, Primerose en MamaAlice030 vinden dit leuk.
  19. capo

    capo Fanatiek lid

    16 nov 2020
    1.422
    1.943
    113
    Vrouw
    Hier - op een pijnlijke bijholteontsteking na - gaat het goed! Morgen voor het eerst een normale controle bij de vk. Tot nu toe waren we bij de gyn in het ziekenhuis maar inmiddels vertrouwen dat dit een normale zwangerschap is, beetje bij beetje komt het vertrouwen. Kleine meneer trappelt flink, vind dat zo gezellig de hele tijd ♥️
     
    Eliesjee, MM34 en Primerose vinden dit leuk.
  20. WinMom90

    WinMom90 VIP lid

    9 jul 2021
    5.510
    4.310
    113
    Vrouw
    Nederland
    Jaa heel fijn!
    Nee nog niet, vandaag mijn werkgever wel op de hoogte gebracht, dat vond ik nogal een dingetje omdat ik wegens een burn-out nog niet 100% terug ben.
    Ivm thuiswerken zie ik ze alleen eigenlijk nooit, wel verder goed contact en telefonisch natuurlijk ook.
    Alleen is hij komende dagen niet telefonisch bereikbaar, dus uiteindelijk net besloten het wat onpersoonlijk per mail aan te kondigen.

    Familie en buren wisten het al wel, omdat het op bepaalde momenten wel zichtbaar is voor de mensen die mij goed kennen haha.

    Oh jakkes, bijholteontsteking is echt vervelend! Beterschap!

    Fijn dat het vertrouwen in de zwangerschap groeit! Snap in jou geval heel goed dat het tijd nodig heeft.

    Zelfs ik had het, en dan in een hele andere situatie.

    Ohh dan ben je nu bijna aan de beurt! Spannend! Ik duim ❤️

    Dat zijn hele goede berichten en een hele goede oploop!
    Maar die eerste weken zijn enorm lang inderdaad.
    En inderdaad helemaal na vroeg testen, maarja dat wachtbankje was ook zoooo lang :o::roflmao:
    Wanneer is jou echo?

    Haha jaa echt he! :roflmao:
    Wanneer heb je de echo?
     
    Primerose en capo vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina