Twijfel slaat toe

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door JippieJeejOle, 13 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JippieJeejOle

28 jun 2020
    96
    108
    33
    Vrouw
    Vandaag 12 weken zwanger van ons eerste wondertje. Met een miskraam bij 8 weken afgelopen juli nog vers in het geheugen, vond ik de eerste 8 weken wel erg spannend. Gelukkig een mooie echo met ruim 7 en een mooie echo met ruim 8 weken en begon ik voorzichtig te genieten. Tot afgelopen weekend. De twijfel sloeg toe. Aanstaande donderdag de 12 weken echo. En ik vind het doodeng. Bang voor weer een slechte echo. En hoe het komt? Geen idee. Ik heb, op afgelopen vrijdag na (na de seks), geen bloedverlies gehad, voel me prima. Hier en daar gevoelige/pijnlijke borsten en tepels, erg moe en zo nu en dan een vlaag misselijkheid met overgeven. Dus vraag me af waar ik me druk over maak.

Straks maar lekker slapen. Morgen dagje oppassen bij een vriendin van me en dan is het vast snel donderdag. Gelukkig mogen we pas eind van de middag...

2. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.291
    8.748
    113
    Vrouw
    Snap je gevoel goed. Denk dat als je een miskraam hebt gehad je nooit meer helemaal onbezorgd in een zwangerschap zit. Ik weet sinds een paar dagen dat ik zwanger ben. Vorig jaar een miskraam gehad. Barstte gisteren in huilen uit omdat ik buikpijn had en bang was. Dikke knuffel ❤

3. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Ik denk dat je gevoel heel normaal is hoor. Zeker na een miskraam.
    Ik had het deze zwangerschap ook heel erg dat ik elke controle/echo weer spannend vond. Tot na de 20 weken echo en ik het kindje met 18 weken beter ging voelen.
    Succes en veel plezier donderdag bij de echo :)

4. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.714
    7.194
    113
    Vrouw
    Volgens mij werkt het zo, dat hoe dichter je bij een echo komt, hoe spannender het wordt. Het moment waarop het definitief wordt of het nog wel of niet goed gaat.. Maar de kans dat het goed zit is mega groot! Succes met afwachten.

5. JippieJeejOle

28 jun 2020
    96
    108
    33
    Vrouw
    De twijfel begint nu wel heel erg te worden. Vanmiddag de echo.

Waar ik van de week nog schreef geen bloedverlies te hebben heb ik nu 2 dagen op rij Licht roze. Niet veel... alleen bij afvegen. Te veel gedaan afgelopen dagen? Sporten en daarnaast veel gewandeld en een rare beweging gemaakt. Daarnaast gister moeilijke stoelgang gehad. Wat vanmorgen weer over was dus de druk van m'n buik is er af. Geen buikpijn overigens.

Is het al eind van de middag... Tik tak tik tak

6. RLSD

RLSD Niet meer actief

Begrijpelijk dat je gespannen bent voor de echo van vanmiddag, zeker gezien je eerdere miskraam en dat je nu ook wat lichtroze verlies hebt. Ik denk dat dat laatste goed zou kunnen komen door je moeilijke stoelgang.

Succes met afwachten tot vanmiddag, op naar een mooie echo!

7. Dogpaw

Dogpaw Actief lid

4 apr 2014
    413
    614
    93
    Vrouw
    Hoe was de echo?

8. JippieJeejOle

28 jun 2020
    96
    108
    33
    Vrouw
    Ukkie ligt ver naar achter maar verder hele goede echo gehad. Dus weer wat gerustgesteld

margarethd, Kaaat en Moto vinden dit leuk.
  9. Dogpaw

Dogpaw Actief lid

4 apr 2014
    413
    614
    93
    Vrouw
    Wat fijn dat je een goede echo hebt gehad. Nu kan het genieten beginnen

Deel Deze Pagina