ZwangerkaDOOS ?!?!?!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door nicole1982, 19 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nicole1982

nicole1982 Actief lid

10 aug 2006
    184
    0
    0
    hoi meiden
    Kreeg vandaag post van Etos. Kan de zwangerkadoos al op komen halen (voor 5 febr 2007)! :D 8)
    Da's wel heel vroeg (dacht ik), ben pas 5 juli uitgerekend....

Wel leuk!
    Maar ik dacht dat je zo'n doos in de 7e maand kon ophalen?

Kan iemand al een beetje verklappen wat er in die doos zit?!
    Ben niet nieuwsgierig, maar wil wel alles graag weten! ;)

groetjes
    Nicole

2. janice

janice Actief lid

14 mei 2006
    420
    0
    0
    had mijn doos ook al heel vroeg gekregen en dat ging om doos 1a, dus volgens mij komt er nog eentje, maar dat weet ik niet meer zeker.

3. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    je krijgt er ook eentje als je bevallen bent geloof ik. De zwangerkadoos mocht ik ook al heel vroeg ophalen.

4. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Er zit niet veel soeps in... (lekker ondankbaar van mij)
    Billendoekjes, slab, een paar luiertjes, sudo creme, melkpoeder en heel veel folders.

5. Annelies

Annelies Niet meer actief

ja, die van de etos krijg je heel vroeg. de anderen(prenatal/kruidvat) pas na de zevende maand.

6. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Als je dan de luiertjes en melkpoeder eruit haalt, heb je de inhoud van mijn doos :(

7. Niet meer actief

ja, in die van mij zat ook geen melkpoeder...

Een boel reclame, troep, oude tijdschriften...

Heel ondankbaar, maar goed, hadden ze maar leuke dingen in die doos moeten stoppen!

8. moontjejl

moontjejl Bekend lid

15 jun 2006
    665
    0
    0
    groepsleidster babygroep
    ik had hem niet opgehaald, omdat ik hier las dat ik er toch niet veel aan mis..en wat denk je?wordt ie gister thuis afgeleverd!
    Er zat niks bijz in...oude tijdschriften en reclame...een dun doosje voor doekjes en een groot pak luierdoekjes van zwitsal en oja een slabbetje van de wehkamp...thats it!

9. gerda

gerda Actief lid

15 nov 2005
    242
    0
    0
    heb hem ook gister gehaald er zit in potje sudocreme. billendoekjes slapje 5 pampertjes.kortingsbon. 5 bladen om telezen.zakje opvolg melk .gr gerda

10. Friemeltje

Friemeltje Actief lid

2 jul 2006
    406
    1
    0
    Ik vond er ook niet veel soeps inzitten...ik had er zelfs dubbele tijdschriften inzitten.. en nog wel van een paar maanden oud...

11. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Het is gratis, mooi meegenomen toch!
    Ik heb hem deze week opgehaald... naast de folders en tijdschriften een potje sudocreme, slabbetje, 3 luiers en een groot pak billendoekjes (Zwitsal).

12. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Ja gratis is leuk, maar als ik een ZWANGER kadoos op mag halen, ga ik ervan uit dat het is voor een ZWANGERE vrouw! Zeker omdat je die doos echt al met 15 weken zwangerschap (tenminste, als het niet eerder was, want dat weet ik niet meer) zwanger bent.

Ik dacht, doos van Etos, dus daar zullen wel proefjes van hun eigen mama-lijn in zitten enzo. Wat moet ik met een slab, billendoekjes en sudocreme als ik nog geen drie maanden zwanger ben? Die dingen zijn al uitgedroogd als het kind komt!

Het was in mijn ogen meer en Babykadoos....

13. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Billendoekjes kun je als vochtig toiletpapier gebruiken. Sudocrem is erg handig voor na het scheren, en een slab, tja, die kun je altijd nog als vaatdoek gebruiken ;)

14. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Pff het spijt me maar wat ondankbaar allemaal zeg :confused: Het is toch mooi dat je wat dingetjes gratis krijgt? En die sudocreme is bij mij 2 jaar later nog niet uitgedroogd hoor (gebruik dat kleine potje voor het meenemen) en als je die billendoekjes dichtlaat droogt dat heus ook niet uit.
    Is toch heerlijk al wat dingetjes waarmee je weg kan dromen naar als het kindje er straks is..

15. Ik had vorig jaar een zwitsal billendoekjes doos,met doekjes, sudo creme,pakketje proef luiers en wat tijdschriften.
    Viel mee.
    Van de etos komt nog iemand bij je thuis als je bevallen bent een babydoos. Ze proberen je vanalles aan te smeren.haha
    is in combi met felicitas.

In de doos van kruidvat,zat ook niet veel in, wel een doosje voor friso voeding,is echt handig.voor de rest niet veel.

De prenetal doos is het aller beste,veel bruikbare dingen,zelfs een pakketje pamers new born luiers,flesje en nog meer.
    De babydoos ervan viel weer iets tegen, 2 potjes olvarait en een slabje, en lepeltje en een tijdschrift,paar maanden oud.

zo dat waren ze geloof ik allemaal.

Ik had alleen nog een doos van kraamzorg,omdat ik me voor een bepaalde tijd had aangemeld. ook erg leuk twv € 50,incl tummy tub.

groetjes

16. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hey mist, het is inderdaad heel fijn dat je gratis spulletjes krijgt. Het is echter denk ik niet ondankbaarheid van de meiden. Maar ze maken het vanuit de etos alsof het helemaal geweldig is terwijl je veel spullen niet kunt gebruiken. Kortingsbonnen/acties die al verlopen zijn, de melkpoeder die niet meer goed is als de baby er eenmaal is etc. Ik denk dat veel mensen idd verwachten dat er spulletjes in zitten waar men NU iets aan heeft, zoals proefmonstertjes buikbalsem of kortingsbonnen die nog wel geldig zijn, dat soort dingen. Je krijgt namelijk na de bevalling ook de babykadoos en veel spullen waren handiger geweest als het daarin zou zitten.

17. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Volgens mij hangt dat af van de etos waar je het vandaan haalt, hoe druk die is en zo en hoe lang die dozen dus staan. Ik heb mijn doos toendertijd bij een grote etos gehaald en alles was nog heel nieuw, ja behalve de boekjes, met al die dozen heb ik wel driedubbele exemplaren van ouders van nu en weet ik wat gehad.. maar ach ik heb zoiets van alles is mooi meegenomen en de enige moeite die het je kost is het ophalen en eventueel zo'n felicitas dame even een paarminuten te woord te staan voor de andere doos. De doos na de geboorte van de felicitas/etos was trouwens wel meer de moeite waard inderdaad dan de zwangerkadoos..

Maar goed zoals hier de inhoud van de dozen wordt besproken met de verhalen van dat een potje sudocreme wel uitgedroogd zal zijn tzt en zo vind ik toch wel echt erg ondankbaar. Ja inderdaad is het jammer dat er oude tijdschriften inzitten en waardebonnen waar je niet veel aan hebt, maar kijk dan naar de dingetjes die wel leuk zijn..

18. Sijke

Sijke Bekend lid

Ik vond het leuk om de doos al zo vroeg te kunnen halen en vond het juist handig dat er oudere tijdschriften inzitten (die nieuwe heb ik gekocht). Alles bij elkaar vind ik er ook wel bruikbare spullen inzitten. :D

19. nicole1982

nicole1982 Actief lid

10 aug 2006
    184
    0
    0
    Hoi meiden :D
    Bedankt voor al jullie reacties! Ben helemaal op de hoogte wat er allemaal voor bruikbare en minder bruikbare spulletjes in zitten.
    En ik vond het zeker geen 'ondankbare' reacties van sommige dames.........van zo'n gratis doos verwacht ik ook niet zo heel veel, al zou je idd denken dat het iets meer op de zwangere dame is gericht.....

En ach...en wat ik niet gebruiken, donder ik zo de container in... ;)

K ga die DOOS gewoon ophalen, ik zie wel!

BEDANKT!

'zwangere doos' Nicole 8)

ps. Slotje mag erop hoor!

Deel Deze Pagina