Mutsy 3-rider

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Sosa, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sosa

Sosa Nieuw lid

15 dec 2006
    3
    0
    0
    Hallo dames,

Hier even een vraagje van een radeloze man, mijn vrouw is in verwachting van ons eerste kindje en daarom zijn we op zoek naar een kinderwagen.

Nu hebben wij als voorwaarde dat de kinderwagenbak omkeerbaar moet zijn (van je af en naar je toe) en komen nu al snel uit op de mutsy 3-rider. Bugaboo vinden we niet echt mooi en te duur. De freestyle 3XL van quinny vinden we ook minder mooi.

Nu zijn we echter heel benieuwd naar mensen die recente ervaring hebben met de 3-rider (i.v.m. nieuwere type etc.). Kan hier namelijk niet heel veel over vinden op het internet. De 3-rider gaat ons ongeveer € 600,- kosten (incl. maxi cosi), goede prijs?

Graag jullie ervaringen, meningen!

2. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    hoi,de nieuwe 3rider schijnt wel goed te zijn,de oude versie daar blokeerde het voorwiel nogal eens van doordat ie te groot was,rijd prima het nieuwe type.wij hebben zelf voor de 4rider gekozen omdat ie toch stabieler is als een een 3rider.

3. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Wij hebben inderdaad de oude met blokkering van de voorwiel, dus ik zou even goed navragen of dat bij de nieuwe niet het geval is, verder is het een hele fijne wagen, maar die wiel die steeds overdwars staat en dan kan je niet meer voor en achteruit is echt heel irritant :(

4. inge1983

inge1983 Bekend lid

27 jul 2006
    675
    0
    0
    Wij hebben de mutsy 4- rider. Ik heb er een paar keer mee door het huis gescheurd :) :oops: en de voorwielen blokkeren niet. Na een scherpe bocht rechtdoor lopen is geen probleem.

Wij hebben om dezelfde reden voor de mutsy gekozen, zodat je kindje in de wandelwagen ook naar je toe kan zitten.
    Ook hebben we de maxi-cosi (autostoel) erbij.
    Het is geen goedkope kinderwagen, maar naar mijn mening zeker de moeite waard. (Kijk maar eens om je heen op straat, je ziet er stiekem best veel lopen).

Succes met je keuze.

Groetjes Inge

5. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    @ inge dat blokeren van de wielen gaat over het oude type 3 rider,die had dat wel. ;)

6. wij hebben de mutsy 4rider light weight besteld echt n hele fijne kinderwagen,we krijgen hem 3feb binnen,hij is besteld bij babydump!

groetjes krulliewullie

7. Sosa

Sosa Nieuw lid

15 dec 2006
    3
    0
    0
    Het gaat me inderdaad om de 3-rider... Ik vind persoonlijk met één (dubbel) wiel aan de voorkant mooier. We hebben geen hond, dus hoeven het ook niet voor de stabiliteit te doen (tenzij ik te veel ga drinken :p). Hopelijk bevalt de 3-rider net zo goed als de 4-rider.

Mochten er nog meer mensen zijn met een 3-rider (recent aangeschaft), graag uwen ervaringen ;)

Deel Deze Pagina