Kindje laten slapen in de Lodger Wrapper?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Mrijn, 23 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ik ben op het forum een paar keer de opmerking tegengekomen dat je een beeb niet in bed mag leggen in een wrapper van Lodger. Op de site zie ik echter een heel stuk staan over veilig slapen en daarin staat alleen maar dat fleece heel veilig is en geen waarschuwing over de wrapper.

Waar komt dit verhaal vandaan? Ik ben namelijk van plan om een wrapper en een wrapper dotty aan te schaffen omdat het me heel erg handig lijkt (en omdat het er zo vreselijk cute uitziet).

2. Niet meer actief

ja ben ik ook benieuwd naar :D

3. Niet meer actief

ik heb er ook 1 en ik ga er gewoon vanuit dat ze goed zijn!

ps ik werd vroeger ingebonden in een gewone handdoek en niets aan overgehouden ;)

4. Niet meer actief

weet iemand ook de afmetingen van de wrapper (even voor de zelfmakers onder ons)

5. patricia240477

patricia240477 Fanatiek lid

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    Ik gebruik hem voor in de kinderwagen, niet voor in zijn bedje.
    Tenzij hij slaapt in de kinderwagen en hem zo in zijn bedje kan leggen, dan wel ;)

Ik heb zo combi sleeper in huis gehaald, maar dat ding is nogal warm dus ik gebruik hem nu niet :( In zijn kamertje is het zo 16 graden overdag en in de nacht zo 14/15 graden. Dus best wel warm, nu ligt hij in een gewatteerd slaapzakje met mouwen en een dun lakentje erover zodat hij niet om kan rollen! :D

6. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Dat schreef ik in die andere topic ook al, dat staat op het label van de Lodger zelf. :(:
    De afmeting zal ik later op terug komen, staat op datzelfde label en ligt nu boven...gaaaaaaaap.
    De Dotty is iets kleiner als de andere wrapper.

Ze zijn wel supergaaf hoor!

Deel Deze Pagina