even ongesteld en weer weg ?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door cynnie23, 30 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cynnie23

cynnie23 Actief lid

30 apr 2007
    267
    0
    0
    hallo

ik heb een apart vraagje ik heb gister bij het afvegen echt een licht rooie veeg gehad dacht shit ben ongi geworden maar nu is het weer weg
    heb een verhoogte temp al een paar dagen
    steeds dizzy last van me onderrug en borsten en honger haha
    zijn er personen die dit hebben mee gemaakt en die toch zwanger waren ?

vr groetjes

2. evalyn

evalyn Lid

28 jun 2007
    30
    0
    0
    leidster Kinderopvang
    Flevoland
    Ja, dat heb ik bij deze zwangerschap wel gehad.
    Het zou een innestelingsbloeding kunnen zijn. Maar dan moet het wel stoppen. Het kan dus helderrood zijn.
    Je baarmoedermond kan ook wat gevoelig zijn en daardoor iets sneller bloeden. Maar inderdaad, dan moet het niet constant zijn.
    Dat je temperatuur iets hoger ligt is vrij normaal in de cyclus na de eisprong. Dat hoeft neit op een zwangerschap te wijzen.
    Gevoelige borsten waren bij mij de eerste tekenen en tja, het opneens uitblijven van mijn menstruatie na wat druppels bloed.
    Ik hoop het voor je!

gr, Evalyn

3. cynnie23

cynnie23 Actief lid

30 apr 2007
    267
    0
    0
    hai hai

mijn innesteling was 24 juni maar nu is is het heeeeeeel licht bruin eigenlijk niks echt heel raar en vorige maand had ik een cyclus van 26 dagen maar heb steeds het gevoel dat ik ongi wordt en dan is het weer weg heb sinds vanavond pijn in mijn onderrug bijna op mijn steutje echt heel irri en dat trekt door naar mijn benen echt heel raar
    heel erg moe en pijnelijke borsten en buik is opgezet maar wel apart dat jij dat ook heb meegemaakt en je was toch zwanger nou ik wacht het nog even af en testen en dan zien we het wel :D

hahah heel verhaal ;)

gr cynthia

4. daph

daph Nieuw lid

1 jul 2007
    2
    0
    0
    Heb het nu al 2 maand, wel rond de ongesteldheisdag alleen wat lichtbruin (oud) bloedverlies, en bandgevoel in de buik. Maar geen pijnlijke bortsten. Komt pijnlijke borsten altijd voor?!

5. cynnie23

cynnie23 Actief lid

30 apr 2007
    267
    0
    0
    hej hej

nee pijnelijke borsten heeft niet iedereen maar het komt wel vaak voor ik heb vandaag ook een bruine lichte drap gehad en is weer weg gegaan ik sna er niets van maar mag snel testen

gr

6. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    enne al getest?
    ben benieuwd ;)
    groetjes van Ramona

7. cynnie23

cynnie23 Actief lid

30 apr 2007
    267
    0
    0
    hej hej

nee nog niet ben vandaag ziek geworden en heb nog steeds bloedingen en dan is het weer weg dus ga morgen naar de dokter toe want vind het een beetje raar dus afwachten maar

gr cynthia

8. weethetwel

weethetwel Bekend lid

20 mrt 2007
    955
    0
    0
    Enschede
    sterkte meissie

9. cynnie23

cynnie23 Actief lid

30 apr 2007
    267
    0
    0
    hej meis

ja dank je
    ik moet vanmiddag om 16:10 bij d dokter zijn
    maar ik reken er niet op dat ik zwanger ben want ze spraken over een virus die ik zou kunen opgelopen hebben en ik vloei nu ook maar bruin dus pfff

knuffffff

10. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Sterkte meid, rustig aan!

11. cynnie23

cynnie23 Actief lid

30 apr 2007
    267
    0
    0
    dank je wel zal wel lukken hoor
    ben erg benieuwd wat ze zeggen

12. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Assen
    En en en en en?

13. cynnie23

cynnie23 Actief lid

30 apr 2007
    267
    0
    0
    hej hej

nou het is nog even afwachten kon niet echt wat vinden aleen dat me baarmoeder en mijn darmen opgezet waren en moest nog even wachten met testen

gr

14. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Assen
    Oei, wel spannend dus! Je darmen ook, ik had dat een tijd geleden en toen had ik ook steeds zo'n buikpijn, bleek spastische darm te zijn...Hoop echt voor je dat je zwanger bent! Wanneer ga je testen?

15. cynnie23

cynnie23 Actief lid

30 apr 2007
    267
    0
    0
    ja spannend he ik had van de week al getest maar was niet echt wat te zien wel een streepje maar die was niet blauw :S dus ik wacht nog even meschien morgen ochtend :D

gr

Deel Deze Pagina