Hallo, Vorige week was ik een week over tijd en heb toen een test gedaan en hier had ik een heel vaag lijntje, dit zou dus betekenen dat ik zwanger zou zijn, ik heb hierna nog een tweede test gedaan en ook deze liet een vaag lijntje zien. Alleen werd ik afgelopen vrijdag toch ongesteld, dit heeft echter maar 2 dagen geduurd! erg kort zondagavond was het ook over. Nu weet ik niet meer of dit nu een echte ongesteldheid was of dat me lichaam me voor de gek houdt.... Ik heb nog wel last van "zwangerschapsverschijnselen zoals witte puntjes op mijn borsten, stijve tepels, last van buikkrampen, veel plassen, af en toe steken in mijn borsten, moe en soms wat duizelig. Wie heeft dit ook meegemaakt? of heeft een idee wat het zou kunnen zijn? Ben ik nu zwanger of niet?
Ik zou nog een keertje testen. Als het streepje dikker is dan weet je genoeg Als hij weg is dan heb je zeer waarschijnlijk een hele vroege miskraam gehad. Succes
NOu dames heb vanmorgen weer een nieuwe test gedaan, want kan niet geloven dat ik niet zwanger ben, gezien de verschijnselen, maar helaas ik had nu een negatieve test. Maar we gaan vol goede moed verder! Ooit zal het lukken!
Ja wij vinden het zelf ook flink balen! Na een dik jaar proberen zwanger te worden willen wij ook wel eens een positieve test in haden hebben! Maar we blijven positief!
Ja, ik ken het wij zijn ook al anderhalf jaar bezig en nu ook nog wachten voor icsi in oktober, ik hoop stiekum toch op een wondertje, ook voor jou!
hej hej mag ik wat vragen was het lijntje wel blauw ? het 2e lijntje want ik heb dat namelijk ook gehad ben nu ook aan het vloeien maar dan gaat het weer weg bij mij zag je een lijntje maar was niet blauw echt heel vaag dus ben benieuwd of jij dat ook heb ? gr
He Stieneke Ik ga voor jou duimen voor een lief klein wondertje! Heel erg veel succes! hai cynnie23 Mijn lijntje was roze en redelijk te zien, geen inbeelding, want mijn vriend en zus zagen het ook. Maar na mijn ongi was er helemaal geen lijntje meer te zien.
balen! Toen wij een jaar bezig waren hadden we ook een positieve test, ook ik ging na een aantal dagen bloeden. Tis zo balen als je al zolang bezig bent en dan gaat het al gelijk niet goed. helaas zijn we nu al weer een jaar verder en ben ik nog niet zwanger
hallo meiden oke bij mij was het ook geen inbeelding want mijn man zag het ook je voelt je zo onzeker he ik moet vanmiddag naar de dokter want ben een paar dagen aan het vloeien heeeeeeel weinig en dan gaat het weer weg en gister was ik ook aan het vloeien en n is het weer weg ben ook ziek thuis voel me totaal niet lekker en ze dachten eerst dat ik een virus had en vanmiddag gaan ze dat onderzoeken maar ben heel benieuwd ik reken op niets dus afwachten gr cynthia
He cynnie Je voelt je inderdaad super onzeker! Je weet niet wat je lichaam met je "uithaalt" IK hoop dat jij vanmiddag bij de ha wat duidelijkheid gaat krijgen! Sterkte in ieder geval! Natasja: Ik zie dat jullie ook al in ronde 24 zitten! Das helemaal frustrerend! IK duim echt voor jullie dat het snel mag gaan gebeuren!