Hallo allemaal, ik moet even iets kwijt: vandaag heb ik een zwangerschapstest gedaan en hij was positief!! Wat een geluk, ik ben pas 6 maanden van de pil af en onregelmatig ongesteld. Ik wilde het voor de zekerheid pas woensdag doen. Mijn vriend zou er dan ook bij zijn en het zou dan ook betrouwbaarder zijn, dacht ik. Maar toen ik vanmiddag alleen thuis was, dacht ik: ik probeer het gewoon, ik heb toch 2 tests. En wat bleek: er kwam gelijk zo'n dikke plus te staan. Ik vermoedde het al vanwege mijn nachtelijke misselijkheid, maar het is wel heel raar om het bevestigd te zien. Nu ben ik al de hele dag alleen thuis, en ik moet het gewoon even kwijt. Ik kan niks anders meer doen dan ervan genieten en de hele tijd van alles opzoeken op internet. Heb wel gelijk mijn vriend gebeld natuurlijk Nu hopen dat het allemaal goed blijft. Jammer dat we het nog niet aan iedereen kunnen vertellen. Vandaar dat ik het hier even kwijt moet.
Dank jullie wel Wat ik wel gek vind: toen ik de huisarts belde, was het enige dat me gezegd werd dat ik met 10 weken een afspraak bij de gynaecoloog moest maken. Ik had verwacht dat ik even langs had moeten komen, bij de arts of al eerder bij de gynaecoloog, voor een of andere check ofzo. Hoe gaat/ging dat bij jullie?
Gefeliciteerd. Ik zou gewoon een verloskundige bij jou in de buurt zoeken en daar dan contact mee opnemen.
Gefeliciteerd!!! Je kunt gewoon een verloskundige bellen voor een afspraak ipv gyn (mits geen medische noodzaak) Succes & geniet nog ff van jullie geheimpje