van harte gefeliciteerd meid geniet ervan en wat je ook doe het blijft jou beslissing het blijf jou wondertje ..............me zusje is ook zwanger en aleent staant.. maar met vrienden en familie en wat aanpassingen komen we der wel dus lukt vast allemaal
Hai Linda, Ik herken je situatie ook ik stond er ooit zo voor alleen was ik toen nog niet bij mijn ex weg. Als je wilt dan kun je het ook alleen een ex hoeft niet voor jou te bepalen of jij het kindje kan en wil opvoeden. Als ik jou zo hoor wees er dan maar lekker blij mee en laat je door je ex niet kisten. Dus bij deze Van harte gefeliciteerd meid en geniet er maar lekker van!!!! Liefs Jet
Bedankt allemaal voor de lieve en aanmoedigende reacties! Ik ben inmiddels al aan het idee gewend en wil niks liever meer dan dit kruimeltje op de wereld zetten. Ik hoop dus ook echt dat alles goed gaat. Mn ex weet nog steeds niet wat ie wil dus dat schiet nog niet op. Maar als het te lang duurt hoeft t ook niet meer dan doe ik het liever alleen want ik wordt ook gek van deze onzekerheid en daar heb ik helemaal geen zin in. Ik wil er nu gewoon van genieten er moet nog genoeg geregeld worden maar ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt
Gefeliciteerd met je zwangerschap en wat je ook besluit denk aan jezelf en niet aan je ex. groetjes van Mara
Gefeliciteerd, hoor! En hoe moeilijk het ook zal zijn, ik weet zeker dat je het kunt! Enne, geniet maar heerlijk van het kleine wonder dat in je groeit! Groetjes, Moesje