Wauw! Wat zijn we blij verrast! Ik ben zwanger van ons 2e kindje! Na heel veel tegenslagen en veel miskramen, hopen we nu in november een broertje of zusje voor onze dochter te mogen krijgen! Ik zat er zo doorheen en trok het bijna niet meer steeds de teleurstellingen, hormonen, miskramen en mezelf weer bij elkaar rapen en door te moeten en weer ziekenhuis in, ziekenhuis uit. We zijn zo blij en dankbaar, maar ook nog zo bang of het dit keer wel goed mag gaan. Ik probeer er positief in te staan en vertrouwen te hebben en moest dit gewoon even delen! Zou het iedereen wel al willen vertellen!
Wat super, en probeer te genieten. Maar ik kan me voorstellen dat het soms wel moeilijk is. Lekker genieten!
Hi Megan van harte gefeliciteerd! Wat een mooi nieuws na al die narigheid. Die angst is heul herkenbaar hoor. Fijne zwangerschap!
Gefeliciteerd! en inderdaad probeer ervan te genieten! ik weet hoe moeilijk het kan zijn, maar geniet ervan!!!
Gefeliciteerd Megan82 !!! Ik kan het ook zeggen ik ben ook zwanger!!! over 2 weekjes onze eerste echo!!! Spannend! 1e kindje en binnen 1 jaar gelukt.. Had toch wel bijna de moed opgegeven maar als ik zie wat andere mense moeten mee maken..
nou ik ben 7 weken zwanger en ook ik kan het niet geloven maar toch is het zo, ik denk dat je je echt gaat beseffen dat je zwanger bent na de 1e echo..
Gefeliciteerd en ik weet hoe moeilijk het is om het te geloven en ik snap de angst ook heel goed (vandaag ook posi getest hihi) geniet ze meis
Dank je wel allemaal! Wat lief! Alle zwangeren ook gefeliciteerd! Spannend, spannend, maar probeer het te beseffen en vertrouwen erin te hebben! Over minder dan 2 weken de eerste echo....