hallo allemaal ik heb sinds ik zwanger ben meer afscheiding het begint nu eenbeetje te iriteren. maar ik vindt medicijnen overbodig. heeft er iemand tips voor me. xxx
Ik heb het ook hoor maar kijk uit dat het schimmelinfectie is want die moet je wel behandelen vooral vlak voor de bevallingen want je kindje kan daar pruw van krijgen.
ooeehh.. eng.. ik ben bijna 13 weken zwanger en ik heb er ook 'last' van super schraal :S helemaal na het scheren dus dat was vandaag ook de laatste keer ik smeer er bepanthen op helpt super maar het enge ik lees net schimmelinfectie had ik nog niet bij stil gestaan..
het is geen schimmel infectie ik verlies altijd afscheding sinds ik voor het eerst ongesteld werd. voor na de dokter geweest. en het was heel normaal zij die dat ik afscheiding heb. alleen het is nu meer als normaal ik gebruik geen vaseline of wat dan ook wandt daar komen juist bacterien op af zeggen ze. en niet wassen met zeep.
Normaal moet afscheiding niet iriteren hoor! Vaak is de zuurgraad verstoord. Ben je er nu ook al voor bij de ha geweest? Want normaal als ik een schimmelinfectie heb word mijn afscheiding dik en korrelig maar nu ik zwanger ben blijft het gewoon dun het enige verschil is dat het wat irriteert en Jah. Hoor toch een schimmelinfectie. Ik zou gewoon ff bellen hoor, kan geen kwaad het ff te laten nakijken toch? Ook voor nirak. Idd niet te veel middeltjes op smeren soms kan een zalfje voldoende zijn verder hoed spoelen met water! Katoenen onderbroekjes dagen en geen inlegkruisjes.
ik had dit 3 weken geleden ook. Wilde eerst naar de huisarts maar die schreef een zalf voor. In de bijsluiter stond echter dat dit niet gebruikt mocht worden bij zwangerschap. Huisarts gebeld en zei, smeer je toch iets aan de buitenkant. Nou nee dus. Toen 3 keer daags onder de douche spoelen met lauw water en deppend drogen. Daarnaast slapen zonder onderbroek en je raad het, met 2 dagen geen last meer. liefs maud
Ik zou ook nadenken over een schimmel infectie, want van "normale" afscheiding word je niet schraal maar juist nat en eventueel plakkerig.
Ik heb 't ook eens gehad; geen schimmelinfectie volgens de huisarts, maar wel een verstoorde zuurtegraad waardoor het geirriteerd raakte. Ik heb toen een tijdje Lactacyd gebruikt die speciaal is voor tijdens zwangerschap en menstruatie (andere ph-waarde dan de normale Lactacyd); toen ging het weer over