Ja hoor, vanmorgen nog een keer getest, en wat denk je? Positief, en heel duidelijk. Heb al twee keer mijn menstruatie over geslagen dus ik heb geen idee hoever ik ben. Ik bel morgen de dokter of 100% zekerheid te hebben. Ik had van hem een test gekregen maar zei er niet bij wat ik zou moeten zien als hij positief zou zijn. Maar zie dikke strepen dus ik denk dat het allemaal wel goed zitten. Succes allemaal met jullie eventuele zwangerschappen! gr suus
YESSSSS! Gefeliciteerd! Zo zie je maar dat een vaag streepje echt wel zwanger kan betekenen! Echt super voor je! Geniet ervan! Ben benieuwd hoe ver je bent....
Ik ben echt heel blij. Super bedankt voor al jullie felicitaties. Hoe ver ik ben weet ik dus zelf ook niet. Mijn laatste menstruatie was 26 januari dus dat is alweer een tijdje geleden. Heb in ieder geval een afspraak gemaakt met de verloskundige want die dacht dat ik toch wel al 8 weken zou kunnen zijn maar ik denk zelf nog niet want waarom waren de testen dan zo vaag? En ik ben nog niet echt super misselijk terwijl ik dat bij de eerste met 6 weken wel had. Maar mijn borsten voelen wel al een maand gespannen en ben ook al meer als een maand erg moe. Ik ben ook heel erg benieuwd. gr suus