Eindelijk eindelijk eindelijk Niet te geloven! Na jaren vechten, huilen, angst en spanning is het zover. WIJ ZIJN ZWANGER! Iedereen die ons onvoorwaardelijk heeft gesteund; Ontzettend bedankt meiden! Heel veel liefs, Elmo, Elmoman en onze mini Elmo
Lieverd wat OVERHEERLIJK meid! Heb gewoonweg traantjes nu! Wens jullie HEEL VEEL GELUK! Geniet er maar met volle teugen van! Het is je van ganser harte gegund! Liefs Marjo Dikke knuffff!
Hoi, Van harte gefeliciteerd en ik zou uit nieuwsgierigheid ook wel willen weten hoe ver je bent. Het is jullie in ieder geval gegund. Geniet ervan!
Wat geweldig! Ben echt reuze blij voor jullie, si jullie echt gegunt! Geniet ervan, maar dat zal zeker lukken! Groetjes Kalush
Gefeliciteerd wijfie! en elmoman natuurlijk ook! ook hier dikke huilbui! ik ben zo blij voor je! Dikke kus Natas ps meiden: zie haar topic onder vruchtbaarheids behandelingen.
OEI kippevel , met emotie lees ik dit geweldige bericht , wat een knaller voor jullie echt zo geweldig ben zo mega blij. HELE DIKKE KNUFFEL VOOR ELMO ELMOMAN EN MINI ELMO..
Elmo, Elmoman, Van harte gefeliciteerd met dit goede nieuws. Ben hééél erg blij voor jullie. Veel liefs Lydia
De tranen springen in mijn ogen gun het jullie zo enorm! Van harte gefeliciteerd Elmo & Elmo man krijgen een Mini -Elmo Knuf Mirre
Oh Elmo wat een fantastisch nieuws is dit! Heb net even de computer speciaal voor jou en gezet en dan lees ik het goede nieuws. Met een brok in de keel, je hebt het zo enorm verdiend! Gefeliciteerd voor jou en natuurlijk ook Elmo man!
ELMOOOOOOOO en ELMOMAN: \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ Geniet van het geluk van deze dag en van de vele mooie dagen die nog zullen komen liefs Luisa
Elmo ! Yesssss, wat een geweldig goed nieuws ! Hartelijk gefeliciteerd, geniet er lekker van ! Liefs Roca
Wow super gefeliciteerd! Krijg er tranen van in mijn ogen... Genier er van samen met Elmoman en iedereen om je heen! You go Girl
elmo en elmo man, van harte gefeliciteerd! ik volg je topic ook op de achtergrond en was vanmorgen ook steeds aan het kijken. de wonderen zijn de wereld nog niet uit zie je wel! wat zullen jullie ongeloofelijk blij zijn zeg, al die jaren word uiteindelijk beloond. geniet ervan en heel veel succes de aankomende maanden. liefs peggy