Hallo, Eind februari ben ik bevallen van een zoon, nu ben ik opnieuw zwanger. Zijn er meerder mensen die kort op elkaar kinderen hebben??? Ben wel benieuwd hoor.
allereerst proficiat met je zwangerschap. een kennis van me heeft in januari 2005 een kindje gekregen en (ja dit geloof je niet) december de 2e. dus er zat maar 2 maanden tussen het eerste kindje en het zwanger worden van de 2e
Gefeliciteerd! Ook ik heb nog geen kinderen (jammer genoeg),maar het lijkt me wel leuk om ze zo kort achter elkaar te krijgen. Geniet van je zwangerschap. Mirre
Hey meid... gefeliciteerd... mijn moeder was na 3 maanden alweer zwanger... foutje van de arts hoor. ze ging op controle van mij en toen dachten ze dat ze weer zwanger was dus mijn moeder natuurlijk gestopt met de pil maar toen was ze dus niet zwanger maar werd ze het wel.. ( volg je deze zin nog? hahaha) xxx
Gefeliciteerd Nou ik heb twee zonen 10-9 jaar en die volgen ook gauw op elkaar maar kan je zeggen dat ik heel blij ben als de vakantie voorbij is Succes Lover
gefeliciteerd, Ik heb er drie met ertussen 18 maanden, en ik moet zeggen dat het wel erg druk is! Maar gezellig
Druk heb je het toch wel, ook al zit er iets meer leeftijdsverschil tussen. Het lijkt me gewoon erg leuk!!!!!!!!