Hallo lieve vrouwen! Ik ben, aan de hand van de tempmethode en echos van de gyn erachter gekomen dat waarschijnlijk ik 16 of maximaal 17 december mn ei gehad heb. Vanavond met het vrijen verloor ik redelijk wat bloed.... Ik heb wel vaker een contacbloeding, maar mn man ging niet eens diep... Hij kwam al erg snel . Vanmiddag had ik wel wat heel lichtbruin met afvegen maar heb wat last van mn darmen vandaag dus dacht dat het daaraan lag Dit kan toch niet al mn ongi zijn??? PS: dames die me kennen..... Ik doe echt mn best, wees alsjeblieft lief!!
Het zou kunnen, niet elke cyclus is hetzelfde. Maar kan ook een innesteling zijn of een bloeding door iets anders. Ik zou even afwachten en als t niet doorzet over een paar dagen er een test tegenaan gooien.
Ok, dankjewel! Mocht het tóch een innesteling geweest zijn, wanneer zou ik dan een test kunnen doen? Overmorgen? Of pas echt op mn NOD?
Het kan van alles zijn, maar ik duim met je mee op een innestelingsbloeding. Ik zou wel w88 tot minstens 10 dpo, anders ga je jezelf weer helemaal gek turen op half gare lijntjes Dus na de kerst pas LOSSS gaan met plassen hè!
Vanochtend weer bruin met afvegen... Ben ook best wel droog daarbeneden... Is dat een slecht teken? Gaat het al vroeg doorbreken? M'n temp is nog wel mooi 37 en mn borsten doen wat zeer... Maar dat zegt niks bij mij.... Vandaag 8/9 dpo... Mijn vorige LF was, in tegenstelling tot de andere keren ook 'maar' 11. Pffff spannend!
Het kan een innestelingsbloeding zijn, maar dat hoeft niet aangezien je vaker een contactbloeding hebt. En dat je droog bent daar benenden is normaal na je eisprong. Een LF van 11 is echt prima hoor! Heb hier zelf een wisselende LF tussen de 9 en 13 dagen met een gemiddelde van 11. Zolang de sluizen niet geopend zijn is er niets om je zorgen om te maken! Onthoud, bruin bloed is oud bloed! Ik duim voor je dat je over een paar dagen een mooie test in handen hebt
Ik dacht, ik geef even een update Vanmorgen getest met de Early van de Action. Omowit... :/ Als ik maandag nog niet ongi ben geworden, nog maar eens proberen, maar heb er een hard hoofd in. Nu weet ik iig dat een tussentijdse bloeding ècht niet altijd iets zegt
Nu tóch weer vreemd hoor... Vanavond weer???? Normaal echt geen last van (behalve dan als het heel ruig is ) Komt dat omdat de baarmoedermond/vagina beter doorbloed is ofzo voor het NOD? Kon er op Google niet echt iets nuttigs over vinden, behalve bij vrouwen die zwanger bleken achteraf of in de overgang... Ik denk dat er niet eerder over gepraat wordt ofzo. Weet iemand hier iets?
Als je testen wit zijn denk ik dat je helaas niet zwanger bent. Wat bloedverlies, zeker vlak voor NOD, kan een keer voorkomen.
Nee, snap ik maar vond het raar... Kan me niet herinneren dit ooit meegemaakt te hebben... Nee, zwanger ben ik niet... Tenminste, daar ga ik deze ronde niet van uit
ik had ook innestelingsbloed en bij de seks ook elke keer dat ik ineens na bloedde.. Terwijl ik dat bij de oudste 3 nooit gehad had. Hier bleek ik begin dit jaar wel (opnieuw na mk) zwanger te zijn, en mijn bmm enorm gevoelig. Dat resulteerde in 26 weken lang bloedverlies enz. en we hadden ook een verbod gekregen op sexueel gebied bij mij. En dat terwijl mijn libido echt enorm aanwezig was (en is). Bij mij was het wel een teken dat ik zwanger bleek te zijn, ook de droogheid down-undet herken ik.. Ik hoop voor je dat je met een positieve test het nieuwe jaar in mag luiden..
@Springboon bedankt voor je antwoord! Ja, schrok er begin vorige week ook best wel van... Zo van huh?! En begin deze avond weer... En van vaginale droogheid of gespannenheid heb ik geen last, daar zat ik nog even aan te denken. Bij de gyn waren alle controles goed, ook het uitstrijkje. We hebben begin januari weer contact, dus dan zal ik het even vragen...