hey dames mij is verteld door de verloskundige dat je maar 1% kans hebt om zwanger te worden als je borstvoeding geeft.. (wat mij sterk lijkt) maar wie is er snel zwanger geraakt terwijl ze volledige bv gaf??
Nou i kniet mijn schoonzus wel, die gaf totdat mijn nichtje echt begon te bijten zeg maar en die was 11 maanden na de geboorte van haar dochtertje zwanger.
Ik ben altijd zwanger geraakt terwijl ik bv gaf...Dit is mijn zesde kindje . Dit kindje wordt het derde kindje in 3 jaar, dus dat is best snel lijkt mij. Ik geef overigens nog steeds bv aan mijn zoontje.
je bent alleen verminderd vruchtbaar als je iedere 3 uur minimaal 15 minuten bv geeft. Ties is nu 7 weken oud en ik heb alweer een een menstruatie erop zitten, met volledige bv. dus ik ben ook alweer hartstikke vruchtbaar.
ik wilde ok opnieuw zwanger raken toen mijn zoontje al 1 jaar BV kreeg....maar kreeg telkens een miskraam van 6 a 9 weken. Het voelde ook steeds niet goed....ben op 19 mnd BV gestop en was eind die maand weer zwanger...en het zit er nog steeds.... De gyn had dit nog nooit meegemaakt, maar hij denkt dat mijn linchaam dat gewoon niet aankon, bv en zwangerschap, en daarom steeds de vrucht afstootte.... succes! ik ben trouwens ook pas voor het eerst ongesteld geworden 3 weken voor de 1ste verjaardag van mijn zoontje!!!
Hoihoi, Wat slecht dat de verloskundige dit zo zegt: Bij mij zei zowel de VK als de gyn overduidelijk dat bv geen anticonceptie is! Wel ben je verminderd vuchtbaar, maar hoe minder voedingen hoe meer je weer vruchtbaar wordt. En je weet natuurlijk niet of jezelf snel weer een eisprong krijgt of niet. Sommige vrouwen bij volledig bv al na 6 weken en anderen pas als ze helemaal zijn gestopt.
Hoi dames, Ik wou deze vraag net doorbellen naar een gyn maar zag deze topic staan, dus het is zeker mogelijk om zw te raken als je volledig bv geeft. Zelf geef ik ook volledig bv nu al 3.5 maand en ben 2x ongie geweest, voor zover je het ongie kan noemen want de 1e x was het 3 dagen en de 2e x 2 dagen en sinds 18 Juli geen menstruatie meer gezien. Omdat ik 2.5jr heb gewacht op mijn dochtertje wil ik zsm voor een 2e gaan, ik ga ervan uit dat het heeeeeeeeeeel lang kan duren ivm PCOS en zwakke zaad van m'n man en eventueel volledig bv geven. Dus nu weet ik niet of het met het laatste te maken heeft of met volledig bv geven? Kan ik hiermee nu al naar een gyn stappen?