weinig aankomen, ongezond?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Bubbles, 11 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bubbles

Bubbles Actief lid

26 okt 2007
    259
    0
    0
    Beste verloskundige,

Ik ben nu ruim 30 weken zwanger en iets meer dan 2 kilo bijgekomen. Ik lees en hoor zo vaak dat dit ongezond is. Mijn eigen verloskundige zegt dat het niet uitmaakt zolang de baby maar goed groeit. Maar de verloskundige van een vriendin van mij zegt juist weer dat het heel ongezond is weinig aan te komen en dat je best een beetje je best mag doen om de kilo's eraan te eten.

Ik eet al meer dat voor mijn zwangerschap, maar het gaat gewoon niet zo snel.... Zegt mijn vk alleen maar dat het niet geeft om mij geen stress te bezorgen?

Hoe denkt u erover?

Groeten
    Bubbles

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    hOi bubbels.

Nee het kan echt niet kwaad dat je weinig aankomt. je kindje zorgt prima voor zichzelf en het is het allerbelangrijkste dat je kindje groeit en dat jij voldoende en gezond eet, want bewust afvallen is niet goed. Val je af door ziekte dan kan dit geen kwaad het is schadelijk op langer termijn.
    Geen zorgen,als je verloskundige zich zorgen zou maken,verteld ze je dit! Ze zal niets achter houden om je geen stress te bezorgen.

Imke

Deel Deze Pagina