Hoi Allemaal, hebben jullie ook zo'n last van kokhalzen onder het tandenpoetsen?? ik kan niet met goed fatsoen achter in mijn mond komen, of huppa.....daar ga ik weer over m'n nek tsja, 't is voor een goed doel eej kWas gewoon even benieuwd of dat er meer hebben....!! Groetjes!!
Hier ook. De hele zwangerschap. Is bij mij de enige reden geweest waarom is gespuugd heb (3a4 keer).. Elektrisch was erger, dus hele periode maar ouderwets met de hand..
Ja hoor, hier ook! Vond het superirritant, ook de enige reden dat ik een aantal keer gespuugd heb, bleef gelukkig meestal bij de neiging tot... Maar idd bij mij ook na ong 12 weken over en vind het nu weer heerlijk om mijn tandjes te kunnen poetsen
Oef hier ook.. Nog steeds.. Als ik wat heb gegeten dan gaat t wel beter. Nou moet ik wel zeggen dat ik heel erg last heb van mijn tandvlees, bloed super snel. Zal ook niet echt helpen zeg maar
Ja ik ook. Maar was bij electrisch poetsen was het veel minder. Maar tandasta zonder mint was voor de oplossing. Niets meer aan de hand daarna.