zwangerschap aankondigen op Facebook

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door LPMS, 18 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LPMS

LPMS Actief lid

28 okt 2014
    178
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik weet dat hier al heel veel forums voor zijn, maar ik kan toch nergens een leuk tekstje vinden met wat ik wil.

Ondertussen weten bijna alle mensen in mijn directe omgeving van onze zwangerschap, en daarom willen we het graag vanavond of morgen op Facebook aankondigen.
    Ik wilde dit eigenlijk doen met een leuk tekstje/gedichtje met een foto van de echo erbij.
    Hebben jullie misschien ideeën voor een leuk tekstje of gedichtje?

ik dacht zelf aan:
    Onze liefde heeft handjes en voetjes gekregen,
    in Oktober worden wij papa en mama <3

alle voorbeelden en ideetjes zijn welkom!

2. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Bij de oudste hadden we de tekst: iedereen mag het nu weten in maart gaan wij papa en mama heten! met op de achtergrond beschuit met blauwe en roze muisjes.

3. Simone444

Simone444 Actief lid

5 dec 2013
    216
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij hadden 4 foto's gemaakt. Iedere foto stond 1 paar schoenen (mijn vriend, ik en de baby) en ene met de pootjes van onze hond. Bij iedere afbeelding jaartal van de geboorte en hier een collage van gemaakt. Boven de foto tekst: We made a wish and you came true &#9825;

4. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Dat wilde ik in eerste instantie ook, maar manlief vond het niets..

Uiteindelijk een collage gemaakt met 4 foto's waaronder echo foto en foto met m'n schoonouders waar ze hun tshirts omhoog houden met de tekst; hoera ik word oma/opa..
    En dan de tekst er boven gezet van;
    "Eindelijk mogen we het geheim vertellen.. Wij verwachten in augustus een kleine! "

Leuke reacties op gehad!

5. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Het is nog zo klein, maar voor ons al zo groots.
    Of het nu met een pop zal spelen of met een trein,
    Wij hopen In ieder geval dat het gezond zal zijn.

was mijn tekst op fb maar daaronder de echo :)

6. amy2015

amy2015 Bekend lid

23 feb 2015
    528
    234
    43
    Leuk idee. Bij mij weten alleen mensen het die heel dichtbij ons staan. Ben ook nog aan het nadenken hoe we het willen aan kondigen.

7. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees mee! Wij willen "het" volgende week zondag bekend maken op FB. Denk ook aan een foto met onze schoenen en 4 baby sokjes
    Maar lees graag nog meer leuke aankondigingen en teksten.

8. BVS

BVS Bekend lid

28 nov 2014
    797
    0
    0
    V
    Ik heb gewacht tot zeker 10 weken!
    En een foto van de echo erop gezet met:
    Vanaf nu mag iedereen het weten, in augustus gaan wij papa en mama heten.

Tis maar Facebook he..

9. kusjes1986

kusjes1986 Bekend lid

24 jan 2015
    830
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij gaan na de eerste echo met onze 2 andere kids naar het bos. Daar laten wij ze een waslijntje vasthouden met kleertjes en de echo foto er tussen. De foto gaan we bewerken in zwart wit en dan op de shirtjes broertje? On het blauw zusje? In het roze opzetten. De tekst erboven word waar 4 hartjes hun weg gevonden hebben klopt er nu ook een 5de. Nog een weekje geduld hebben hier

10. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    Bij onze 1e een foto van mijn buik, een bewerkte foto. Met daarbij huub Huub huub barbatruc

Met deze 2 hield onze dochter een blaadje omhoog met de tekst 'ik word grote zus' en de hond had een envelop om zijn nek met de tekst 'ze krijgen er weer 1 bij' daarna nog een foto gemaakt, maar kind en hond omgedraaid en onze hond had een andere envelop met de de tekst 'en nog 1....' beide foto's heb ik samengevoegd en een andere achtergrond gegeven.

11. Loving

Loving Bekend lid

24 apr 2008
    904
    0
    16
    Wij hadden een foto met dat we beschuit met muisjes aan het eten zijn en kleine slofjes in de voorgrond. Juist niks erbij gezet. Superleuke reacties.

12. Elizabeth232

3 jan 2015
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hadden een collage gemaakt van 4 fotos..
    1foto ik een 9maanden boek aan het lezen
    1foto vriendlief met boek voor papas
    1 echo foto
    1 foto van buik met vriendlief zijn handen erop

& dan de tekst, Nu mag iedereen het weten dat wij in augustus papa en mama gaan heten!!

:)

13. Nurse89

Nurse89 Niet meer actief

Ik zag laatst bij een bekende op fb een foto waarbij ze beiden op een bankje zitten en zij het boekje "zwanger" leest en hij ligt ernaast met t boek vaderschap voor dummies. Vond t heel orgineel. Vooral ook omdat ik in eerste instantie dacht dat t een gewone foto was :) er stond verder niets bij dus dat maakte t echt leuk.

14. Missladybug

Missladybug Niet meer actief

Wij hadden een gedichtje met foto's.

First comes love.. Met de eerste foto van ons samen erbij.
    Then comes marriage.. Met een foto van onze trouwringen.
    Then comes... En toen een foto van de echo.

15. MwMariska

MwMariska Actief lid

8 jun 2010
    331
    0
    0
    Doetinchem
    Ik heb een afbeelding van baby voetjes in zwart wit bewerkt en in het knal groen de tekst september 2015... meer zet ik er niet bij

16. Mijn Xander

Mijn Xander Actief lid

23 okt 2013
    318
    58
    28
    Ik wil het ook stilaan op fb gaan posten. Ondanks dat ik al ver ben. Heb geen zorgeloze zwangerschap gehad en nu pas zekerheid dat ons meisje er echt gaat komen. (Eerdere vroeggeboorte). Ik heb een collage van mijn buik doorheen de verschillende weken. Dacht dat dat wel een leuk idee was. Nu in de eerste 12 weken is een buikcollage moeilijk. Als je op Google zwangerschap aankondigen intypt en dan afbeeldingen krijg je ook leuke ideeën die je zelf kan na maken.

Veel succes en plezier met jullie aankondiging.
    Groetjes

17. JacQie1985

JacQie1985 Actief lid

20 aug 2012
    429
    0
    0
    Wij hadden deze tekst... Kort maar krachtig &#128521;

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      15,6 KB
      Weergaven:
      109
  18. Humava

Humava Niet meer actief

Bij de eerste had ik alleen gepost: 12 weken gehad nog 28 te gaan.

Bij de 2e heb ik een foto van dl gemaakt met de tekst: rond 23 augustus wordt .... grote zus!

19. LPMS

LPMS Actief lid

28 okt 2014
    178
    1
    0
    NULL
    NULL
    wat een leuke reacties allemaal!
    erg leuk al die ideetjes :)
    Ik heb het toch maar gewoon heel simpel gehouden met de tekst die ik in mn eerste berichtje typte met de echo foto erbij!

20. Ik heb op mn whatsapp staan:
    een beetje van jou
    Een beetje van mij
    Een wondertje van ons allebei

Deel Deze Pagina