Hoi meiden, Wij zijn net vorige week bij de gyn geweest vanwege onderzoek naar 3 miskramen, ze hebben wat bloed afgenomen en we wachten nu op de uitslag, ik wilde dan gelijk aan de gyn vragen of ik niet voor de zekerheid utrogestan en evt kinderasperine mag gaan gebruiken want zoals ik veel lees, wordt dit in Gent vaak preventief gedaan. Nu kom ik er net achter dat ik zwanger ben Maar durf nu eigenlijk niet meer te wachten, dus ik ga morgen gelijk even bellen. Maaar hoop hier vast wat antwoorden te kunnen krijgen. Heeft het nu nog zin om te starten met utro? En kinderasperine? Als de gyn niet wil mee werken wil ik het evt online bestellen, hebben jullie hier ervaring mee? Bedankt alvast!
Maar ook pas vanaf dat je wist dat je zwanger was? Ik ga zo de gyn bellen hoop zo dat ze mee wil werken
Ik hoop het ook voor je want ik denk dat het werkt als je erin geloofd. Zelf denk ik dat het bij mij zo gelukt zou zijn. Ben nu zwanger geworden 2x door ivf maar ik denk dat de utro op zich voldoende was geweest. Ook veel vroege miskramen gehad. Succes!
Ik heb ook utrogestan gekregen voor beide zwangerschappen terwijl hier geen echte noodzaak voor was, in de MMM doen ze dit in mijn ziekenhuis standaard. Wel altijd vanaf de eisprong tot 12 weken. Ik weet niet of het veel zin heeft om het te nemen vanaf prille zwangerschap