webshop

Discussie in 'De lounge' gestart door Cilla24, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    hoi meiden

ray (man) en ik zijn bezig om een webwinkeltje te maken....
    nu heb ik een gratis iets gevonden waar je een webwinkeltje kan maken.
    (ray is timmerman en maakt een hoop decoratie zelf, en ik doe kleertjes zelfgemaakt en gekocht ed)
    maar ik kan er niet echt wijs uit worden.
    weet iemand waar je voor een klein bedrag of zelfs gratis (t blijft hobby) een webshop kan openen?
    ik heb er nu 1 bij easywebshop maar gratis kan je daar niet veel zeg maar.

miss kan iemand ons even helpen?

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ik heb geen idee meid, maar denk dat je bij een gratis versie idd niet veel kunt.
    Wil je wel alvast heel veel succes wensen.

3. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

bij mijnwebwinkel kan je 50 producten in je winkel plaatsen. Weet niet hoeveel je nodig hebt? overigens is mijnwebwinkel ook heel makkelijk te doen!

4. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
  5. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Ik ben nu bezig bij Luondo.

Kost 0.25 cent per bestelling, maar het is wel heel makkelijk om op te zetten vind ik :)

6. jonibra

jonibra Niet meer actief

Ik weet niet hoeveel je ervoor wilt betalen maar zou eens een kijkje nemen op een webmasterforum als sitedeals.
    Hier zitten een hoop jongeren en studenten bij die voor een paar tientjes zo'n opensource script wel even voor je willen instaleren.
    Dan heb je verder alleen je hosting kosten en dat hoeft niet veel te zijn bij bijv Versio.
    Voor een kant en klaar script dat je zelf kan installeren zou je ook nog even kunnen kijken bij Webhouse.be.

Vind zelf dat er aan al die kant en klare site's die je mag huren/gebruiken eigenlijk alleen maar nadelen zitten (je betaald per maand veel meer dan normaal voor hosting, veel meer voor een domeinnaam, je moet betalen voor het gebruik van betaalmogelijkheden etc)

Heb hier nog ergens een cursusmap liggen over het starten van een webshop, zal straks eens kijken of ik hem kan vinden daar stonden hele lijstjes is van software om zelf te uploaden en die die je van andere kan gebruiken tegen betaling.

7. Triskele

Triskele Niet meer actief

gratis is gewoon zelf een systeem uploaden naar je domein (gratis sites vind ik vaak zo onpro overkomen en zou daar niet snel wat kopen)

opensource is heel makkelijk, alleen een goed thema vinden kan soms even wat werk zijn, ik zou liever 100 euro investeren om die te laten investeren dat alles helemaal van jezelf is en dat je alles zelf aan kunt passen e.d. als een gratis of standaard iets nemen..

Ik werk zelf met zencart, ik installeer deze voor 50 euro maar wil je een apart thema dan ligt het aan het thema wat voor prijs het is meestal rond de 75-100 euro en dan bv ideal (via de rabo ofzo) kan je installeren daar vraag ik dan bv 25 euro voor. En professioneel bedrijf vraagt voor zoiets vee meer (denk aan 350 euro voor de site zelf met een simpel thema die iedereen zo kan installeren)

Deel Deze Pagina