bedankje ouders..?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Lianne91, Jan 29, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lianne91

Lianne91 Bekend lid

Aug 22, 2014
    948
    0
    16
    Hallo allemaal.

Ik heb een vraagje..
    In mijn zwangerschap laat mijn lichaam het nogal wat afweten. Om toch nog wat te kunnen komt mijn moeder elke week het huishouden doen zodat ik mijn energie voor andere dingen (babyshoppen) kan benutten.
    Ook na de bevalling zullen mijn bekkenklachten niet meteen weg zijn en wil ze zolang als nodig is komen helpen in de huishouding.
    Nu wil ik hier graag een bedankje voor terugdoen, zat te denken om ze een weekendje weg cadeau te doen.
    Dit zit er voor hun anders niet meer in (net boven de bijstandsgrens), maar dan zitten ze met de hond, voorheen geen probleem dan kwam die hier maar nu wij 2 katten hebben gaat dat echt niet goedkomen.
    Iemand van jullie een idee wat we hen zouden kunnen geven?

Alvast bedankt het meedenken...

2. Thunder

Thunder Bekend lid

Apr 30, 2014
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een bioscoop en dinerbon voor een avondje uit.

Een thuiskok die bij hen thuis een diner verzorgt.

Bloemen met een lieve kaart laten bezorgen.

Een persoonlijke bedankt taart voor ze laten maken.

Een middagje sauna.

Een workshop. Bonbons maken,koken,schilderen etc.

Theatervoorstelling of concert kaartjes.

3. mam1991

mam1991 VIP lid

Jan 17, 2013
    10,071
    2,096
    113
    Wat is je budget?? weekendje weg is super leuk! anders misschien een dagje weg voor hun ? lekker etentje, verwendagje ofzo..

4. NandaK

NandaK Actief lid

Feb 28, 2011
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Er zijn ook vakantieparken waar de hond ook welkom is.

5. Lianne91

Lianne91 Bekend lid

Aug 22, 2014
    948
    0
    16
    Dat klopt nandak, maar mn ouders houden van bergen en wandelen en dat kan de hond helaas niet meer vanwege artrose.

verwendagje zou een goed alternatief zijn.. dat is met de hond wel te regelen... ga daarin iets leuks zoeken!

6. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    Je kan ook een aantal keren een verrassing plannen.
    Bijvoorbeeld beginnen met een lekker ontbijtje laten bezorgen.
    Dan een mooi kadootje geven/laten bezorgen, of bloemen oid.
    Dan nog een keertje gaan eten ofzo. Telkens wat anders.

Succes.

7. pinter

pinter Fanatiek lid

Jan 9, 2010
    4,015
    1
    36
    noord limburg
    Weekendje weg is leuk maar bedenk je wel dat je ouders dan nog aan extra kosten zitten zoals eten en benzine kosten.
    Neem ze lekker mee uit eten,of inderdaad een verwen dadje?

8. masami

masami Fanatiek lid

Jul 27, 2011
    4,248
    802
    113
    Female
    Kunnen de hond en de katten niet samen?
    Dit vraag ik aangezien je zegt dat de hond artrose heeft.
    Lijkt me dat hij niet heel druk zal zijn.
    Mocht de hond echt niet bij jullie kunnen is er dan voor 1 weekend niet een mogelijkheid dat hij bij een familielid of vrienden kan logeren?
    Want dat weekendje weg klinkt namelijk wel erg leuk :)

9. Lianne91

Lianne91 Bekend lid

Aug 22, 2014
    948
    0
    16
    @pinter, aan bijkomende kosten zoals vervoer had ik gedacht, wou ze niet heel ver weg sturen en dit hoeven ze natuurlijk niet zelf te betalen.

@masami, de hond is erg rustig, maar als ze katten of wild ziet tijdens wandelingen krijgt ze zoveel adrenaline dat ze geen pijn heeft.
    Zo heeft ze zelfs haar kruisband al eens afgescheurd omdat ze een ree wou vangen.

De hond een weekendje bij familie of vrienden... mm dat is een goede maar erg lastig. Bij mn broer kan ze ook niet ivm andere hond.
    Veel familie is er niet, opas en omas kunnen we niet met haar opzadelen. Die kunnen niet meer met haar wandelen..
    verder is ze heel makkelijk maar heeft heel erge heimwee en dan is er niets mee te beginnen..
    Denk dat ik toch voor t weekendje weg ga, maar dan van t zomer als de katten toch bijna niet meer binnen komen.. moeten die maar paar nachten in de garage of blokhut vertoeven en natuurlijk buiten..

10. lootje80

lootje80 Niet meer actief

De hond naar een pension voor het weekeind.
    Mijn hond vindt dat altijd een feestje! Lekker spelen met andere honden, soort vakantie ook!

11. Lianne91

Lianne91 Bekend lid

Aug 22, 2014
    948
    0
    16
    Hond naar pension is geen optie, ze kan niet met andere honden. Als pup is ze aangevallen door 2 honden waardoor ze bang is geworden. Uit angst doet zei nu hetzelfde naar andere honden,aanvallen dus.
    Zoals in mijn vorige berichtje te lezen staat wacht ik tot de zomer, dan kan ze bij ons komen en sturen we ze toch even een weekendje weg.

12. pinter

pinter Fanatiek lid

Jan 9, 2010
    4,015
    1
    36
    noord limburg
    Ik weet niet hoe het in een ander pension gaat maar onze twee mochten toen samen in 1 verblijf.
    1 van onze 2 honden is als jonge hond ook gebeten op zijn eigen terrein en vanaf dat moment niet makkelijk met andere honden.
    Hun zaten samen in een binnen en buiten verblijf en dit is erg goed gegaan,ze kwamen ook niet in contact met andere honden.

13. mausyi

mausyi Fanatiek lid

Jul 4, 2011
    1,452
    0
    36
    En kun je je katten eventueel niet boven houden? En de hond beneden?

14. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,155
    8,129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    gewoon de katten 2 dagen naar boven doen.

Share This Page