Zwangerschap aanslag op je lichaam?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Bureau, 19 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niandra

Niandra Actief lid

19 sep 2013
    311
    1
    16
    Na de eerste zwangerschap geen klachten. 8 maanden later was ik weer zwanger. 4 maanden geleden bevallen, en ik heb sindsdien hevige rugklachten. Zomaar ineens direct na de bevalling, en niet meer weggegaan. Ik ga elke week naar fysio, maar dit helpt tot nu toe niet. Ik gebruik elke dag morfine, daar kom ik de dag mee door, maar ik heb nog steeds veel pijn. De zorg voor de kinderen gaat met moeite, huishouden/boodschappen/koken gaat allemaal niet en moet mijn man naast zijn werk allemaal doen.. Dus, ja, mijn 2e zwangerschap is zeker een aanslag op mijn lichaam geweest! Ik hoop heel erg dat het weggaat naarmate ik meer 'ontzwangerd' ben...

2. ZaZaM

ZaZaM Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.694
    38
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Bijna 6 maanden na de bevalling nog steeds geen strakke buik (had ik eerst wel). Verder nog steeds een 'drukkend' gevoel rondom mijn vagina wat ik eerst niet had (als ik ongesteld ben) en mijn borsten zijn net slappe ongelijke theezakjes waar ze eerst heel mooi en stevig waren :( baal ik ontzettend van....

3. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Na bekkeninstabiliteit in de zwangerschap ging het na de bevalling redelijk. Maar inmiddels steeds meer pijn, zowat dagelijks... Wordt er erg moe en soms chagie van, fysio etc heeft niet effect wat ik hoopte.

En verder veel straie op mijn buik, maar daar kan ik echt niet wakker om liggen.

Deel Deze Pagina