Geen LH piek, eisprong gehad?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door ch28, 24 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ch28

ch28 Actief lid

23 sep 2008
    494
    0
    0
    Hoi allemaal,

Even een vraagje. Deze maand heb ik voor het eerst ovulatietesten (sensitest) gebruikt en tot gisteren had ik steeds 2 streepjes waarbij de teststreep lichter was dan de controlestreep. Volgens de gebruiksaanwijzing betekent dit dat er nog geen LH piek is maar dat die er wel aan gaat komen. Nu heb ik sinds vandaag geen teststreep meer maar alleen een controlestreep, wat geen LH piek betekent.
    Vandaag zou ik mijn eisprong moeten hebben. Dat zou kunnen kloppen met de ovulatietesten, heb woensdag en gisteren ook een klein beetje buikpijn gehad. Betekent dit nu dat ik de LH piek heb gemist maar dat er wel een grote kans is dat ik mijn eisprong wel heb gehad?

groetjes chantal

2. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Ik heb dat ook een keer gehad. Ik denk zelf dat ik geen ei toen heb gehad. De rondes daarop had ik echt een dikke streep ernaast dus weet ik hoe het had moeten zijn.

Het kan ook zijn dat je testen jouw piek niet op hebben gepikt. Ik heb na die ene ronde die sensitive testen van sensitest genomen.

3. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Lees veel dames die de laatste tijd geen posi test krijgen met sensitest.
    Ik ook al 2 rondes niet en heb zeker weten wel een eisprong gehad.
    Als je tempt weet je zeker of en wanneer je een ei hebt gehad.
    Dat is veel betrouwbaarder dan een ovu test.

4. ch28

ch28 Actief lid

23 sep 2008
    494
    0
    0
    Dan ga ik dat de volgende ronde maar eens proberen, al hoop ik natuurlijk dat dit niet nodig is :D .

5. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Heb je vandaag nog getest want je kan ook een negatieve ertussen hebben en daarna positief.
    Zolang je niet zeker bent dat hij is geweest zou ik doorgaan met testen.

6. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Goede tip Berbel,
    je kan inderdaad nu best een (wat) langere cyclus hebben dan voorheen.

7. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Het kan ook zijn dat je net de piek hebt gemist. Misschien is 2x testen op de dagen rond je vruchtbare periode een idee?
    Ik zou evengoed even doorgaan met testen, ik had dit ook en uiteindelijk op dag 20 een knallende test!
    Succes!

Deel Deze Pagina