ik 4 dagen voor nod al maar ik wete mn syclus niet echt ivm met mken ik hoor het morgen hoe ver ik ben en dan weet ik of ik eerder of later heb getest wat dan wil je testen? liefs ancie
ik ben gewoon benieuwd waneer iedereen erachter kwam zwanger te zijn. Heb al 2 dagen geleden nega getest dus ik denk bijna 80% zeker te weten in de volgende ronde te zitten, maar weten doe je het nooit.
Ben ik ook benieuwd naar! Ik ben zelf 12 dagen overtijd en weet het allemaal niet meer. Heb wel vreemde krampjes in me buik maar draait op niks uit! Gister teste ik negatief. Kom maar op met de antwoorden
Veel die al rond de NOD positief testen. Ik denk dat ik er maar aan moet geloven dat ik niet zwanger ben Laat die maar komen dan..
Alieke zo zit ook een beetje hoor omdat er al zoveel zo ver al positesten zakt mijn hoop ook een beetje
Dit keer 6 dagen voor NOD positief. Vorige keer pas 5 dagen na NOD positief zonder dat ik test hoefde te slopen op zoek naar een lijntje. Dus je ziet... het kan alle kanten op en zeker de moed niet laten zakken. Zo zit er in de augustusbus 1.. die pas op dag 10 na NOD positief getest heeft. Daarvoor waren alle testen negatief.
Dan zal ik jullie weer een beetje moed in praten ik heb bij beide zwangerschappen ruim anderhalve week na mijn nod een positieve test in mijn handen. Succes ermee! Grtjs Nanny.
Het ene lichaam maakt snel hcg aan en bij de ander duurt het wat langer...valt dus weinig over te zeggen wanneer je positief gaat testen. Ik heb afgelopen donderdag positief getest en was toen dus 3 weken en 2 dagen. Had ook al snel symptomen en mn lichaam maakt blijkbaar dus snel hcg aan.
Ik test vandaag op de testdag heeeeeel licht positief maar in mn vorige zwangerschap teste ik pas echt duidelijk positief met 6 weken.
Dankjewel meiden, jullie praten mij tocht een beetje hoop in. Ik word hier zo onzeker over.. Bij mijn vorige zwangerschap kwam ik er pas na 8 weken achter en dat kwam omdat ik smorgens moest overgeven, daarvoor nergens last van gehad. Daardoor heb ik ook nog wel een beetje hoop maarja toch ook weer niet Limmeke & denise; Wouw gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Melanina; Ja frustrerend he, die onduidelijkheid is echt killing!
ach bij mij is de ontknopping nabij haha di of woensdag weet ik het zeker . Al denk ik dat ik het al weet want ik ben mega depri en mega chagerijnig en heb mega buikpijn
Ik heb ook een dag voor mijn NOD licht positief getest....met de dag werden de duidelijker Veel succes allemaal! Liefs Deb
Ik testte 4 dagen voor NOD positief. Testen van de Kruidvat (2 voor 5,-) zijn erg gevoelig. Succes met testen. Gr. Jaleesa