HELP! kv2v5 test, advies graag!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by siena, May 5, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. siena

siena Actief lid

Mar 31, 2011
    403
    0
    0
    Hoi dames, ik heb jullie advies/ervaringen nodig...

Ik zit vandaag op dag 35 van mn cyclus.. Ik ben 17 februari gestopt met de pil, en had toen ik de pil slikte altijd een cyclus van 28 dagen.
    Nadat ik gestopt was had ik mn eerste echt ongi na 40 dagen (op 1 april).
    Als ik nu mn gemiddelde cyclus bereken kan ik vandaag testen. Als ik van mn langste cyclus uit ga dan kan ik pas 10 mei het beste testen.
    Volgen jullie het nog? hihi..

Nou nu komt het, ik heb vanavond een test gedaan van de kruidvat 2 voor 5. Binnen 2 minuten kwam er een heeeel licht 2e streepje, echt super licht, een soort schaduwstreep (deze zag je duidelijker als je de test schuin hield in het licht)... Alsof je kon zien waar de lijn moest komen...,
    Wat betekend dit.. Zover ik weet waren in het verleden alle testen echt omowit..
    Wie herkent dit?? En had na een paar dagen testen een duidelijker streep?? Of zit ik me nu weer te hopen op niks.. aaaahh vervelend die onzekerheid..
    Ik ga sowieso zondag met ochtend urine weer testen...

Ben benieuwd naar jullie reacties/ervaringen.... :D

2. Nannie

Nannie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    2,706
    0
    0
    Hoi siena,
    met de pil heb je sowieso een "kunstmatige" cyclus van ong 28 dagen. Als je 1e cyclus 40 dagen was zou ik dat nu ook ongeveer aanhouden...
    Maar een streepje he... heb je toevallig een foto?
    en anders idd nog paar daagjes wachten!

3. siena

siena Actief lid

Mar 31, 2011
    403
    0
    0
    Hoi Nannie, bedankt voor de snelle reactie ;)

Ja kon het gewoon niet laten om te testen hihi.. Maar ik ga sowieso zondag een test proberen.. Ben benieuwd..
    Ja een streep?.. Het was in ieder geval niet roze... denk ik... het is zo licht en wazig dat ik het niet durf te zeggen/denken.. Daarom twijfel ik juist zo.. Het leek alsof je kon zien waar de streep moest komen.. Vroeg me af of iemand dit had meegemaakt, en later toch een donkere test in handen had..

Een foto heb ik wel gemaakt, maar helaas zijn deze allemaal zo wazig en onduidelijk, dat je echt niks ziet.. :( Sorry!

4. Pandora

Pandora VIP lid

Oct 18, 2010
    6,530
    363
    83
    Noord-Brabant
    mijn eerste positieve kv 2v5 test moest ik ook helemaal schuin in het licht houden om een streep te zien ( verscheen bij mij pas lang na afleestijd )
    2 dagen later had ik een duidelijke streep

5. Nannie

Nannie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    2,706
    0
    0
    Je hoeft tegen mij geen sorry te zeggen hoor hihi ;)
    foto was alleen om je beetje te helpen!

duim voor je dat je over paar dagen eentje met een mooi streepje in handen hebt!

6. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

Jan 7, 2011
    11,704
    3,816
    113
    Female
    Mijn eerste test was een schaduwstreep. 1 dag later al vele malen dikker en duidelijk positief.

Succes meid!

7. moorske

moorske Actief lid

Jan 4, 2008
    479
    0
    0
    Hier vanmorgen de zelfde schaduwstreep! pfff frustrerend hé
    Ik ga zaterdag weer testen denk ik, hopelijk hebben we samen dan een mooie dikke streep hihi....

8. siena

siena Actief lid

Mar 31, 2011
    403
    0
    0
    Allemaal bedankt voor jullie antwoorden.. Het heeft me wel een beetje gerustgesteld.. Er is misschien nog een klein beetje hoop ;)

@ Moorske, Aaah vervelend he, was die bij jou ook moeilijk te zien, pas als je hem schuin hield zag je hem een beetje??
    Ik ga zondag weer.. Ik zal duimen op mooie positieve testen...
    Laat je ff weten hoe het is gegaan?? :D
    Succes meid..

9. Bri

Bri Niet meer actief

Er is sowieso hoop, zolang je niet ongesteld wordt....
    Probeer nog even geduld op te brengen. Als je in het weekend nog eens test, krijg je hopelijk een streep die geen enkele twijfel meer toelaat. Voor de zekerheid: test bij voorkeur 's morgens, of op een ander tijdstip waarbij je wat langer niet geplast hebt. Ga niet extra veel drinken, dat verdunt de boel.

Moeilijk te zeggen hoe je cyclus is, je bent pas kortgeleden gestopt met de pil en het moet toch weer even op gang komen. Die 28 dagen van met de pil zijn volledig kunstmatig en zeggen niets over wat je lijf zelf doet...
    Ik heb geen ervaring met schaduwstreepjes, maar heb ook nog nooit voor NOD getest (hahaha, ben volgens mij echte uitzondering hier :D). Lastig voor jou dat je niet weet wat je NOD nu eigenlijk is.

Ik hoop het voor je dat je zondag een dikke vette streep te zien krijgt, zou wel waanzinnig snel zijn, 2 maanden na stoppen met de pil!

10. Zussie

Zussie VIP lid

Mar 10, 2011
    5,963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Zoiets als ik in mijn album heb staan?
    Als je je beeldscherm schuin houdt zie je hem beter :eek:p
    Ik ga zondag weer testen!

Maar mijn ervaring is dat de testen anders inderdaad echt omo wit zijn! Dus ik vind gewoon dat ik zwanger ben ;o)

11. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Zal ik even advocaat van de duivel spelen helaas....

Ik heb die test 100.000x gedaan. De keren dat ik zwanger was, kwam er direct een heel duidelijke roze streep, ook als ik nog niet eens overtijd was.
    Als ik nuet zwanger was, bleef ie idd omo wit.

Op 2x na, ik heb vorig jaar gehad dat er binnen de tijd een lichte roze streep verscheen, duidelijk roze maar licht. Dit waren vals posi testen, onderzoek door de vlos wees uit dat ik niet zwanger was geweest.
    En streep die je in het licht moet houden is bijna altijd negatief. Dat zijn verkleuringen door bijv. de hoeveelheid urine die de test heeft opgenomen. Vrouwen die na zo,n test posi hebben getest, hadden die verkleuring wellicht ook gehad als ze niet zwanger waren geweest.

Sowieso ben je pas overtijd na 40 dagen, nannie heeft gelijj, de cyclus die je met je pil had telt niet mee in de berekeng, aangezien de cyclus bij normaal slikken altijd 28 dagen is.
    Dus wacht nog even en test dan opnieuw. Succes!!

12. raspberry

raspberry Niet meer actief

Bij mij hebben zulke streepjes beide keren betekend dat ik zwanger was hoor :) Gefeliciteerd dus!

13. firefly

firefly Fanatiek lid

Jan 29, 2010
    1,845
    1
    38
    Hier heb ik ook een test gedaan vanmiddag, en ook een heel licht streepje. Je ziet hem wel, als je hem recht houd en als je hem schuin hou zoals jij beschrijft.. De arts vertelde ons dat het bijna onmogelijk was om zelf zwanger te worden, zou het dan echt een wonder zijn, net voor de MMM..
    Heel veel succes, en hopen op een dikke streep over een paar dagen, netzoals ik hier ook hoop !!

14. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Heb ook kv 2v5 gekocht en ga morgenochtend testen...

15. siena

siena Actief lid

Mar 31, 2011
    403
    0
    0

Aaaah wat fijn dat jij een foto heb staan in je album.. Ik durf bijna te zeggen dat ik ook zo een test heb... Inderdaad als je hem schuin houdt zie je hem een beetje.. Hoelang na de test is die foto genomen??? Wat spannend zeg.. Laat je weten hoe de test is gelopen zondag?? Ik zeg alvast heeeeeeeeel voorzichtig gefeliciteerd!
    Ik duim op een mooie knaltesten!!!:D:D

PS.. Heb/had je nog ergens last van..???

16. siena

siena Actief lid

Mar 31, 2011
    403
    0
    0
    Hoi dames, heel lief en leuk jullie antwoorden.. Ik was gewoon in de war met me cyclus, dankzij jullie antwoorden weet ik nu hoe het zit.. Ik ga nu van mn langste cyclus uit, en dat betekent dat ik di 10 mei mn NOD heb.. Zondag op moederdag weer een test wagen.. Ben zo benieuwd.

Ik ga er niet vanuit, maar hoop het wel natuurlijk.. :D

Mijn symptomen:
    - Rommelende darmen
    - ietjes donkerder tepels & zichtbare aders & bloeduitstorting
    - onderbuik onder de navel is een beetje bollig..
    - af en toe lichtelijk buikpijn
    - sommige momenten echt MOEEEE!
    - prikkelbaar

Over het algemeen voel ik me "gewoon" goed.

En 1,5 week geleden had ik 4 dagen achter elkaar gevoelige tepels..

Ik zeg de hele tijd dat het maar door het ontpillen komt.. Zondag weer een testje doen.. Ben benieuwd.. Zal het hier laten weten..

Voor de dames die aankomend weekend ook gaan testen, SUCCES!!! :D ik ga duimen op veel mooie knaltesten!..
    Laten jullie het hier ff weten hoe het is gegaan??

17. Zussie

Zussie VIP lid

Mar 10, 2011
    5,963
    2
    0
    Verpleegkundige
    De foto is 5 minuten na de test genomen.
    In het echt zag je wel echt een streepje staan als je recht van boven keek van ong 30cm afstand (niet een super tuurstreepje dus). Ik heb om 6.15 getest en mijn mannetje uit zijn bed getrokken, en die zag hem met zijn slaapdronken kop zelfs.
    Helaas krijg je het nooit zo goed op de foto.
    Het testje droogde een beetje gelig op met een rose pennentreepje dus heb hem weg gedaan.

Mijn 'klachten':
    Vorige week woensdag kreeg ik onwijs buikpijn en lage rugpijn en verloor ik wat rose slijm. Ik dacht dus dat ongi er aan kwam en was helemaal blij dat mijn cyclus wat korter was dan de vorige twee keren! Ongi zette echter niet door, ik bleef wat bruinverlies houden tot zaterdag, waarna het weer stopte, toen ook een testje gedaan en die was negatief.
    Afgelopen dinsdag het zelfde verhaal. Weer vreselijke lage rugpijn en steken in mijn buik/liezen. Op de wc een sliertje rood gesignaleerd, dus ik dacht weer dat ongi er aan kwam.
    Zette echter weer niet door!
    En woensdagochtend had ik dus dit testje. Heb woensdag echt de hele dag met een kruik gezeten omdat mijn rug zo zeer deed!
    Die pijn is inmiddels weg, heb alleen heel erg last van hoofdpijn, verder geen klachten.

Nu ga ik zondag pas weer testen, omdat mijn HCG dan toch wel echt gestegen zou moeten zijn...

18. siena

siena Actief lid

Mar 31, 2011
    403
    0
    0
    OWja dames, ik merk sinds net dat als ik me buik uitzet, je bijna geen verschil ziet... Hier bedoel ik mee dat je amper beweging ziet op het moment dat ik uitzet.. Weet dat ik vroeger altijd heel erg mn buik kon uitzetten..
    Snappen jullie??
    Wie heeft dit ook gehad???

19. moorske

moorske Actief lid

Jan 4, 2008
    479
    0
    0
    Siena, hier jammer genoeg ongi geworden!
    dus zal wel een indrooglijntje zijn geweest of zo, pfff balen zeg!
    op naar de volgende ronde dus maar weer!

jij nog heel veel succes, hopelijk een mooie test zondag!

20. Zussie

Zussie VIP lid

Mar 10, 2011
    5,963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ik heb vanmorgen al getest en hij is weer hagelwit!
    Dus of die test van woensdag was vals positief, maar ik denk eigenlijk dat het gewoon mis is gegaan want heb het echt gevoeld!
    Hoop dat het bij jou beter nieuws is!

Share This Page