Ik had deze topic nog niet gezien en heb zojuist een soortgelijke geopend. Ik zat namelijk met dezelfde vraag! Ben nu 3 dagen overtijd en heb nog steeds negatieve kv ZW testen en sinds gister ovulatietesten geprobeerd en die was positief, vandaag hetzelfde...wat moet ik hier nou mee en wat kan dat betekenen? Mijn hcg zou dus na 3 dagen dan toch allang verdubbeld moeten zijn dus ik vind het raar dat de Zw test dan nog steeds niks oppikt...
Ik heb gisteren getest (zowel ovutest als zwangerschapstest) en bij mij waren beiden positief ! In mijn geval geldt dus wel dat ik de zwangerschap met de ovutest kon achterhalen. Bovenste is ZW-test, onderste ovutest...
hallo allemaal! Misschien een hele suffe vraag. Maar ik kom nog maar net kijken wat dit betreft... Maar wat is nou precies het verschil tussen de 2 testen? Hoe kan het dat een ovu-test wel positief test en een zw-test niet bijvoorbeeld? sorry als dit een beetje dom overkomt
ovutest is om je eisprong te achterhalen en daarmee zoek je dus de lh piek. Met een zwangerschapstest kijk je of je zwanger bent en die reageert dus op je zwangerschapshormoon hcg.