zwangerschap afbreken 14/15 weken

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door rodebanaan, 21 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mjs

    mjs Fanatiek lid

    14 mei 2009
    2.128
    1
    0
    Lief dat je er naar vraagt , ik kan helaas niet anders antwoorden dan klote !
    Het is gewoon niet te bevatten dat we in 2 jaar 3 kinderen hebben gekregen waarvan er 2 zijn overleden . Het is moeilijk om van Juul te genieten zoals voor Sepp maar ik weet dat dit tijd nodig heeft en dat dat zeker weer terug komt , il heb overigens niet het idee dat ze zich er bewust van is. Alles gaat voor haar gelukkig ,gewoon, door .
    We doen ons best ons erdoor te knokken ,ik ben pas 1 week geleden bevallen en dat is goed te merken , ik ben kapot .
    Maar voor de omgeving is er niks gebeurt dat maakt het erg lastig
    Liefs Edith
     
  2. rodebanaan

    21 aug 2012
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Edith,

    In 2 jaar tijd drie kinderen waarvan er 2 overleden zijn, is onmenselijk en vreselijk oneerlijk. Het verdriet van het verliezen van Sepp is nog vers en inderdaad het heeft tijd nodig om dit te verwerken want het is niet niks wat jullie voor de kiezen krijgen. Zijn er in je omgeving wel mensen waar je mee kunt praten en waarbij je het idee hebt dat ze je begrijpen?
    Wat fijn dat je het idee hebt dat Juul er weinig van mee krijgt, onze dochter was in de onzekere periode erg veel aan het huilen, kon geen rust vinden en bleef alleen maar aan ons hangen terwijl het geen knuffel kind is.
    Door jouw verhaal realiseer ik me alleen maar hoe enorm dankbaar ik ben omdat het verdriet van het afbreken van een zwangerschap mij bespaard is gebleven. Jouw verhaal had mijn verhaal kunnen zijn..
    Mocht je er behoefte aan hebben en zou je het fijn vinden mag je me privé mailen, stuur dan even een pb

    Liefs van mij
     
  3. Petra83

    Petra83 Bekend lid

    3 jan 2008
    926
    1
    16
    verpleegkundige
    O Edith, wat verschrikkelijk is het toch. Ook wij verloren 2 kindjes, en hier ook ' gelukkig' een dochter die er bij het tweede nog niet veel van meekreeg. Ik vond het ook heel zwaar dat er voor de buitenwereld niets was gebeurd, en dat het leven gewoon verder gaat. Ik moest na 2 weken ook weer gewoon aan het werk
     

Deel Deze Pagina