Hallo allemaal, Vorige week vrijdag had ik onverwachts een positieve test. Het was de eerste ronde na het stoppen met de pil en ik had op cd 11,17 en 19 een beetje bloed dus dacht dat mijn cyclus nog op gang moest komen. donderdagavond ben ik me helemaal rot geschrokken toen ik naar de wc ging en tijdens het vegen bloed op het wc papier vond. Kort daarna stopte het en was het bruin geworden. Vrijdag de hele dag bruinverlies gehad en zaterdag en vandaag bijna alleen maar bruin, op een enkele keer na dat het met vegen wel rood was. Vrijdag had ik de vk gesproken en die zei dat zolang ik geen stolsel verlies ik het nog positief moet bekijken. Wie heeft zoiets ook meegemaakt en hoe is het bij jullie afgelopen? Mijn gevoel is niet goed.... maarja... het bloeden heeft nog niet doorgezet en dat stolsel ben ik ook nog niet tegen gekomen. xxx
Ik heb rond week 7 hetzelfde gehad. Voelde ook niet goed. Met de eerste echo bleek het een missed abortion te zijn. Het vruchtje was rond de 6 wk gestopt met groeien... Vaak klopt je gevoel wel helaas... Duim voor je dat het toch goed zit!
In het begin van mijn zwangerschap had ik ook bloedverlies, begon met bruin en werd erger zelfs met stolsels. Heb dit zo;n 3 weken lang achter elkaar gehad ik werd gek! Maar op de echo was een prachtig hartje te horen en nu is die kleine smurf al over de 1,5 jaar. Dus Ik hoop dat dit ook zo bij jou zal zijn!
Bedankt voor jullie reactie. Sinds gister is het bruinverlies toch echt omgeslagen in bloed. Ik heb de vk gesproken en heb as dinsdag een echo om te kijken of alles dan weg is of er toch een klein wondertje zit. Mijn gevoel zegt me dat het helaas toch over is.